Проблем с Е39 528. Помогнете!

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 27.05.2012
Местоположение: гр. София
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е39 528

Проблем с Е39 528. Помогнете!

Мнение от BBogdanov » 15 Ное 2013, 22:10

Здравейте колеги,

обръщам се към Вас с молба за помощ.
Колата е Е39 528i 193к.с. M52TU автомат 1999г.
Проблема е следния: Преди 3 седмици колата запали и изгасна. Колкото и пъти да въртях стартера колата запалваше, като вдигаше до 1200-1500 оборота и след това спираше все едно нещо гасеше двигателя. Майстора при когото си обслужвам колата дойде и я включи към компютъра за диагностика, но имаше записана само една грешка "Прекъсване в първи цилиндър". Изчисти грешката, но колата прдължи да не пали, като не изписа повече тази грешка. След няколко теста на бензиновата помпа колата заработи, като че ли не е имало нищо. Нямаше прекъсвания, тресене в двигателя, загуба на мощност или каквото и да е друго. На следващия ден колата пак не искаше да работи. Пали и гасне. Майстора пак дойде запали колата с няколко теста на помпата и я откарохме в сервиза му. След проверки на бензинова помпа, букси към компютъра, окислявания на всевъзможни връзки, високо напрежение и т.н., като са сменени горивен и въздушен филтър, но не са сменени свещите колата продължава да пали и гасне. Няма записани грешки в компютъра няма признаци за механични повреди. При проверка на може би високото напрежение към бобините, майстора останови, че масата (кафявата жица между 3 и 4 бобина) е разхлабена. След почистване и стягане на съответната жичка колата започна да пали без проблемно в продължение на малко повече от седмица, до днес. Днес колата пак пали и гасне. Въпросната маса е проверена, но този път не е разхлабена. Разкачих кабелите на бобината на първи цилиндър (заради това, че преди е давала някакви проблеми), но продължи да пали и гасне. Имахме съмнения за фабричния имобилайзер, но в такъв случай тя не трябваше да пали въобще. Имахме съмнения за алармата която е поставяна допълнително, но не е и това. Проверена е.
Само да повторя отново: след като успее да запали, колата работи все едно нищо не се е случвало. Утре майстора ще идва и предполагам пак ще успеем да я запалим и пак ще си работи добре...... до следващия ден.

Благодаря на всички, които могат да помогнат.

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 3.01.2011
Местоположение: Plovdiv
Пол: Мъж
Кара: BMW e60
Детайли за колата: BMW e60 525xi

Re: Проблем с Е39 528. Помогнете!

Мнение от SonicRage » 16 Дек 2013, 14:06

Колега, аз имам същия проблем 2 пъти сменям бензинова помпа и точно за по една седмица се получава същото нещо. Колата пали, вдига до 1200 оборота за секунда и гасне. Ако имаш някакво развитие по проблема ще се радвам да го споделиш за да знам къда да насоча и аз моето внимание.

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 20.12.2013
Пол: Мъж

Re: Проблем с Е39 528. Помогнете!

Мнение от DimitrovPetyo » 20 Дек 2013, 1:49

Имал съм подобен проблем беше от датчика на коленовия вал,незнам в случая дали ще помогне,но пробвайте.

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 27.05.2012
Местоположение: гр. София
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е39 528

Re: Проблем с Е39 528. Помогнете!

Мнение от BBogdanov » 20 Дек 2013, 14:45

Здравей колега,

за сега нямам развитие по въпроса, освен че забелязах, че когато изключа дебитомера колата пали. Оказа се, че дебитомера не ми работи, но не би трябвало да има никакво отношение към паленето на колата, освен ако не дава нещо на късо.
Пробвай да изключиш дебитомера да видиш да ли ще имаш резултат следващия път.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 299
Регистриран на: 13.05.2010
Пол: Мъж
Кара: Е39

Re: Проблем с Е39 528. Помогнете!

Мнение от braina » 23 Дек 2013, 4:50

Аз залагам на датчик колянов вал, при мене бяха сходни проблемите .
Изображение

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook