Антифриза изчезва
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
Антифриза изчезва
Здравейте колеги,
от както застудя забелязвам, че антифриза на около 4000км трябва да доливам литър-литър и половина антифриз. Отначало си помислих, че меши маслото с антифриз, но не - нито мирис, нито цвят се забелязва, а и не бута масло (на около 12 000км доливам 200-250гр, което смятам, че е нормално). Гледах за течове, слагах вестници под двигателя - нито капка от никъде. Заведох я да видя да не е пукнала главата - не е. Парното си работи нормално, градусите в движение (градско варират от 90 до 92-3, извънградско 88-90)
двигателя е M51D25TU
Къде може да се крие проблема, че доверие в сервизите нямам и не искам да разглобяват напразно колата. Някой ако е имал такъв проблема нека сподели как го е отстранил
Благодаря
edit : гледах казанчето на антифриза - не е омаслено и няма следи като цяло. Четох за някакъв топлообменник, но не съм сигурен дали беше за Е39 или Е60
от както застудя забелязвам, че антифриза на около 4000км трябва да доливам литър-литър и половина антифриз. Отначало си помислих, че меши маслото с антифриз, но не - нито мирис, нито цвят се забелязва, а и не бута масло (на около 12 000км доливам 200-250гр, което смятам, че е нормално). Гледах за течове, слагах вестници под двигателя - нито капка от никъде. Заведох я да видя да не е пукнала главата - не е. Парното си работи нормално, градусите в движение (градско варират от 90 до 92-3, извънградско 88-90)
двигателя е M51D25TU
Къде може да се крие проблема, че доверие в сервизите нямам и не искам да разглобяват напразно колата. Някой ако е имал такъв проблема нека сподели как го е отстранил

Благодаря

edit : гледах казанчето на антифриза - не е омаслено и няма следи като цяло. Четох за някакъв топлообменник, но не съм сигурен дали беше за Е39 или Е60

enjoy life and drink cold beer
Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

- Дидо ди
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 150
- Регистриран на: 6.02.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: е38 3.5 V8
- Мечтае да кара: 328 с колектор от 325
- Детайли за колата: Без задни гърнета
Re: Антифриза изчезва
виж дали не е мокър пода на шофиорското място (което ще означава че е спукано радиаторчето на парното)
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Антифриза изчезва
Виж си маркучите и всичките скоби. Познавам два случая на два автомобила, където при единия имаше маркуч който се надуваше когато отвори термостата и от малка дупка си капеше направо на земята много финно, елегатно и бавно
, а в другия случай имаше скоба, която не беше уплътнила добре и пак си сълзеше 
Виж и пробката на радиатора


Виж и пробката на радиатора



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
Re: Антифриза изчезва
Ще огледам скобите, защото "изчезва" след дълго каране (последните няколко седмици пътувам по 1200-1500км и заради това ми направи впечатление) и най-вече ако е по-агресивно карането. Ако карам кротко няма проблем, което ме навежда на мисълта, че от налягането може да изпуска отнякъде. Интересното е, че не се сещам преди да сменя термостата дали ми е правила подобен проблем
Как да проверя за тая дупка, която говориш (без разглабяне ще мине ли само да се установи дали е от там?) 


enjoy life and drink cold beer
Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

- Lawmaker
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 232
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520i '96
- Мечтае да кара: non-stop
Re: Антифриза изчезва
Провери си капачката на разширителния съд, колега.
Re: Антифриза изчезва
Сменях я два пъти с уж оригинана (с дупката, че има такива и без
). Търса решението, но да видим кога ще се появи.
Не ми е проблем на такива километри да наливам по 1.0-1,5л антифриз, ама защо да е така при положение, че си върви и всичко си е както си трябва
С чип е колата и не знам дали оказва влияние. Утре ще проверя скобите и термостата, както каза @ogata.
Странно е, защото ако беше теч - ще го засека, ако меши - пак, но от никъде нищо не капе или проявява.



Странно е, защото ако беше теч - ще го засека, ако меши - пак, но от никъде нищо не капе или проявява.

enjoy life and drink cold beer
Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: Антифриза изчезва
Дидо ди написа:виж дали не е мокър пода на шофиорското място (което ще означава че е спукано радиаторчето на парното)
Не е задължително да е мокър пода , на мен ми влизаха капки във въздуховодите дето духат към задната част на купето и там от духането на топлия/студения въздух го разсейва и изпарява в последствие.
Тва щом колкото повече караш , толкова повече ми намирисва на радиаторче , а то не е никак приятно нещо за смяна. Друго може някой маркуч да изпуска съвсем леко и то само като е загряла колата , този проблем също го имах и трудно го фанах понеже виското издухваше всичко в/у двигателя и от там се изпаряваше мигновенно.
Re: Антифриза изчезва
Иииииииииииии така
малко развитие по темата
Преди около 2 год свалях радиатора, че ми надуваше системата и имаше някаква пукнатина от сорта на (човешки косъм - такава големина) и от там дърпа въздух и т.н.
Понеже имах път и дадох да я заварят с цел да вида дали е от тая пукнатина дигането на градуси - воала, от нея се оказа. Обаче съвсем изключих, че е заваряна пробката (там беше пукнатината). Преди зимните месеци реших да сменя антифриза за всеки случай (не че не беше бистър на цвят, всичко си беше както трябва освен изчезването му
) и съответно като е развъртяна пробката и после налят обратно антифриза тая пукнтина се е отворила...прибирайки се от дълъг път гледам стрелката направо се закова на следващата чертичка надясно и тъкмо продължаваше нататък..спрях и като излязох чух отдолу как шурти...е изглежда е избила самата пробка и в момента нито има гайка там, нито нищо
Та проблема се оказа в тая пробка..купих чисто нов радиатор, за да ми е мирна главата и всичко е 6

Благодаря на колегите за отговорите
Оказа се също, че едната скоба беше отпусната и от там също..бе като цяло самата система грам не е била в ред

edit : интересното е че на почти всяко палене включвам менютата да гледам темп и винаги е варирала между 87-88-92-94 градуса..и изби изведнъж..

малко развитие по темата

Преди около 2 год свалях радиатора, че ми надуваше системата и имаше някаква пукнатина от сорта на (човешки косъм - такава големина) и от там дърпа въздух и т.н.
Понеже имах път и дадох да я заварят с цел да вида дали е от тая пукнатина дигането на градуси - воала, от нея се оказа. Обаче съвсем изключих, че е заваряна пробката (там беше пукнатината). Преди зимните месеци реших да сменя антифриза за всеки случай (не че не беше бистър на цвят, всичко си беше както трябва освен изчезването му


Та проблема се оказа в тая пробка..купих чисто нов радиатор, за да ми е мирна главата и всичко е 6


Благодаря на колегите за отговорите



edit : интересното е че на почти всяко палене включвам менютата да гледам темп и винаги е варирала между 87-88-92-94 градуса..и изби изведнъж..

enjoy life and drink cold beer
Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани