Относно покупка на 528iA M52/M52TU
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
Относно покупка на 528iA M52/M52TU
Здравейте момчета,
на мой колега и приятел, предстои покупка на 528iA Touring.
Зная, че има много писано в нет-а като цяло, но не винаги техническата информация е представена под по-лесна форма за по незапознатите. Доста хора около този колега се правят на разбирачи, но само май му мътят водата, и реших да помогна
с въпрос към ентусиастите притежаващи и каращи Е39 .
Спрял се е а два автомобила, единият е 98г с М52, другият февруари 2000г с М52TU. Трябва вече да избира, а му говорят различни работи и той се колебае..
Въпросите са:
- при М52 TU освен вторият ванос, има ли някакви други промени по двигателя, и еднакво надеждни ли са?
- хидравлична рейка, или кормилана кутия се слага при Е39 528iA ?
- има ли някакви други разлики в купетата, / ходовата част на колите от тези две години (98' / 2000) ?
Той единствено знае, че колите с М52TU са малко по тежки (по каталог) но само това.. Разбрах че едната (98') е много високо оборудвана с всякакви екстри, а другата от 02.2000г е доста по...постна. Но пък е по-нова..
Аз не мога да му помогна много, нито съм имал, нито карал Е39
Благодаря на всеки помогнал с инфо на момчето за да влезе в BMW отбора с една от най-истинските BMW машини - Е39
на мой колега и приятел, предстои покупка на 528iA Touring.
Зная, че има много писано в нет-а като цяло, но не винаги техническата информация е представена под по-лесна форма за по незапознатите. Доста хора около този колега се правят на разбирачи, но само май му мътят водата, и реших да помогна


Спрял се е а два автомобила, единият е 98г с М52, другият февруари 2000г с М52TU. Трябва вече да избира, а му говорят различни работи и той се колебае..
Въпросите са:
- при М52 TU освен вторият ванос, има ли някакви други промени по двигателя, и еднакво надеждни ли са?
- хидравлична рейка, или кормилана кутия се слага при Е39 528iA ?
- има ли някакви други разлики в купетата, / ходовата част на колите от тези две години (98' / 2000) ?
Той единствено знае, че колите с М52TU са малко по тежки (по каталог) но само това.. Разбрах че едната (98') е много високо оборудвана с всякакви екстри, а другата от 02.2000г е доста по...постна. Но пък е по-нова..


Благодаря на всеки помогнал с инфо на момчето за да влезе в BMW отбора с една от най-истинските BMW машини - Е39

- Convertible
- ентусиаст
-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: 13.01.2004
- Местоположение: Бургас и София
- Пол: Мъж
- Кара: head turner и екзотики
- Детайли за колата: .... `90 E30`08 E61 `08 Z4
ex `00 E39
Re: Относно покупка на 528iA M52/M52TU
кутиите са само на 8маците, на 6 цилиндровите е рейка.
разлика по окачването предполагам няма, още повече и двете са преди фейса..
да вземе по - запазената кола
разлика по окачването предполагам няма, още повече и двете са преди фейса..
да вземе по - запазената кола


"Всеки истински BMW ентусиаст рано или късно си купува Е30"
и печели награди с него
- МИТАКА1654
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 144
- Регистриран на: 19.12.2008
- Местоположение: Долна Митрополия
- Пол: Мъж
- Кара: biturbo wc,Honda cbr929rr
- Детайли за колата: Audi A6'12 3.0tdi
Re: Относно покупка на 528iA M52/M52TU
Ако ще слага газ,м52 е за предпочитане.Всъщност си е за предпочитане по принцип,защото е доста по-непретенциозен мотор.м52ту е малко по-приятен за каране в ниските и това е.
- Conqueror
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 535
- Регистриран на: 15.09.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Suzuki Gsx R1 (к9) в народното събрание
Re: Относно покупка на 528iA M52/M52TU
ТУ моторите правят повече проблеми от единичния ванос за справка е46 подфорума
Както колегата по горе каза 6 цил мотори са с рейка но там има разновидност с и без сервотроник.
Ходовата част е еднаква лично аз му препрочъвам колата с повече ексти ако състоянието на 2 те е идентично разбира се

Както колегата по горе каза 6 цил мотори са с рейка но там има разновидност с и без сервотроник.
Ходовата част е еднаква лично аз му препрочъвам колата с повече ексти ако състоянието на 2 те е идентично разбира се


- dbanchev
-
-
- Мнения: 761
- Регистриран на: 29.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 M52 газов котлон
- Мечтае да кара: колело на кило ракия
Re: Относно покупка на 528iA M52/M52TU
Моят съвет също е за по- запазената машина. Окачване, рейки - едно и също и при двете, м52 с еденичния ванос е за предпочитане. По-прост мотор, по- малко ел. чудеса, понася по-лесно газта. Ту моторите са с електронна газ, диса клапа на дросела, 2 датчика на разпределитените валове, ако не се лъжа, аве с една дума си е усложнен мотор, но пък е с по-добра динамика спрямо м52.
- Alexch
- ентусиаст
-
- Мнения: 1212
- Регистриран на: 26.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше E39, сега Нисан 370z с 4 врати
- Мечтае да кара: Z8
Re: Относно покупка на 528iA M52/M52TU
dbanchev написа:Моят съвет също е за по- запазената машина. Окачване, рейки - едно и също и при двете, м52 с еденичния ванос е за предпочитане. По-прост мотор, по- малко ел. чудеса, понася по-лесно газта. Ту моторите са с електронна газ, диса клапа на дросела, 2 датчика на разпределитените валове, ако не се лъжа, аве с една дума си е усложнен мотор, но пък е с по-добра динамика спрямо м52.
Точно така е.... ааа и още две ламбда сонди

bai_ILIA написа:стига сте се депресирали с ремонти, наслаждавайте се на колите си и радостта от шофирането понеже те ще се развалят със сигурност
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани