Проблем с палене след смяна на двигател
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
- denis_dimirev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 88
- Регистриран на: 27.04.2009
- Местоположение: София, Димитровград
- Пол: Мъж
- Кара: E53 3.0i, E61 530xd
- Мечтае да кара: Турбо Комби :-)
Проблем с палене след смяна на двигател
Здравейте колеги,
тъй като не намерих същия проблем ( надявам се да съм търсил достатъчно добре ), викам да попитам и вас.
Историята е следната: пред две седмици присадихме М52Б23 в комбито. Мотора слиза от тройка, и се оказа че има сериозна разлика във ЕВС-а. Моят е със плоски пинове, а този които дойде с мотора е със кръгли, и отделно на оригиналният има един кабел в повече. След като нямахме време да търсим схеми на ЕВС-те и да препояваме кабели решихме да направим следното: променихме ASN номера на оригиналния ЕВС със този от новото ЕКУ и уж всичко беше наред за няколко дни, докато миналата вечер колата просто отказа да запали. Докато пробвах, ми падна и акумолатора. След като го извадих за да го заредя, на следващата сутрин пак не поиска да запали. Помислих че може би при ваденето му за цяла вечер може ЕВС-а да е забравил новия АСН номер, но след проверката снощи уви... същият номер си седи на ЕВС-а и мотора продължава да не пали. Бензин на рейката идва достатъчно. Колата не е записала никакви грешки, освен температура на входящия въздух, може би защото карах два дена без филтърна кутия.
Някой да има идея какво се е случило, или какво може да пробваме. Странното е че стана изведнъж. Прибрах се вечерта и на следващия ден просто отказа...
Ще бъда благодарен на всякаква помощ или съвет
Денис
тъй като не намерих същия проблем ( надявам се да съм търсил достатъчно добре ), викам да попитам и вас.
Историята е следната: пред две седмици присадихме М52Б23 в комбито. Мотора слиза от тройка, и се оказа че има сериозна разлика във ЕВС-а. Моят е със плоски пинове, а този които дойде с мотора е със кръгли, и отделно на оригиналният има един кабел в повече. След като нямахме време да търсим схеми на ЕВС-те и да препояваме кабели решихме да направим следното: променихме ASN номера на оригиналния ЕВС със този от новото ЕКУ и уж всичко беше наред за няколко дни, докато миналата вечер колата просто отказа да запали. Докато пробвах, ми падна и акумолатора. След като го извадих за да го заредя, на следващата сутрин пак не поиска да запали. Помислих че може би при ваденето му за цяла вечер може ЕВС-а да е забравил новия АСН номер, но след проверката снощи уви... същият номер си седи на ЕВС-а и мотора продължава да не пали. Бензин на рейката идва достатъчно. Колата не е записала никакви грешки, освен температура на входящия въздух, може би защото карах два дена без филтърна кутия.
Някой да има идея какво се е случило, или какво може да пробваме. Странното е че стана изведнъж. Прибрах се вечерта и на следващия ден просто отказа...
Ще бъда благодарен на всякаква помощ или съвет
Денис
- turbonetic
- ентусиаст
-
- Мнения: 854
- Регистриран на: 18.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI,Vw PassatB5
- Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
- Детайли за колата: Турбинирана
Re: Проблем с палене след смяна на двигател
Еми колега ,защо не обърнете внимание на този проблем.? Освен температура на входящия въздух.Но първо мини отново диагностика. 

- denis_dimirev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 88
- Регистриран на: 27.04.2009
- Местоположение: София, Димитровград
- Пол: Мъж
- Кара: E53 3.0i, E61 530xd
- Мечтае да кара: Турбо Комби :-)
Re: Проблем с палене след смяна на двигател
Здравейте колеги,
малко ъпдейт по темата, колата вече пали и върви. Проблема се оказа разкачена букса на датчика на коляновия вал.
Милене: Голямо благодаря още веднъж...
Поздрави и безсмъртие на всички!
Денис
малко ъпдейт по темата, колата вече пали и върви. Проблема се оказа разкачена букса на датчика на коляновия вал.
Милене: Голямо благодаря още веднъж...

Поздрави и безсмъртие на всички!
Денис
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани