Трансплантация от 520 към 540

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 13.08.2011
Пол: Мъж
Кара: BMW 318ci coupe

Трансплантация от 520 към 540

Мнение от Ambitious_Ridah » 13 Ное 2013, 12:09

Споделете някои правил ли е подобно нещо, какво се сменя задължително и дали си заслужава изобщо, след като средно разликата в цената на целите коли е 2000лв. !
Един живот, една марка BMW !

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: Sofia/Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: E39 - 540
Мечтае да кара: Trabant

Re: Трансплантация от 520 към 540

Мнение от omegaart » 13 Ное 2013, 13:02

Ambitious_Ridah написа:Споделете някои правил ли е подобно нещо, какво се сменя задължително и дали си заслужава изобщо, след като средно разликата в цената на целите коли е 2000лв. !


Миии трябва смениш ВСИЧКО ама абсолютно всичко : Двигател , ск. кутия , кардан , диф , окачване ( тотално различно е ) , спирачки , бенз помпа , генерация и т.н. и т.н. и т.н.

помисли дали си заслужава при положение , че само двигателя ти е 1600-2000лв а останалите части ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 474
Регистриран на: 6.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E60 525d

Re: Трансплантация от 520 към 540

Мнение от kikko » 13 Ное 2013, 13:07

Разликите между двата автомобила 520 и 540 са доста и подобна "трансплантация" ще излезе много скъпо.По-добре да се купи оригинално 540.
E60 M57TUD25 Sedan Silbergrau metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Трансплантация от 520 към 540

Мнение от ares2 » 13 Ное 2013, 13:18

опита ми с тия монтажи ме докара до заключението че няма нищо по добро от заводска сглобена кола.. сядаш и се наслаждаваш на сглобеното от завода.. разлика в цената има но не е голяма и не си струва да преправяш.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 580
Регистриран на: 20.12.2011
Пол: Мъж
Детайли за колата: ARKTISSILBER METALLIC (309)

Re: Трансплантация от 520 към 540

Мнение от red_bull92 » 13 Ное 2013, 13:34

Колега, и според мен по-добре сиени 520-ката с 540-ка :yes: не си заслужава да отделяш толкова време и разликата няма да е голяма още повече, че може да забравиш да сложиш нещо, както казват колегите наи-добре си е заводското :yes:
Кола с предно предаване е като жена с малки цици, върши работа, но не доставя удоволствие!
BMW E36 318is (m42b18) на части -> http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 5#p3958725

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1658
Регистриран на: 4.11.2009
Местоположение: Край морето
Пол: Мъж
Кара: седнал
Детайли за колата: Правиланта 39-ка

Re: Трансплантация от 520 към 540

Мнение от gentata » 14 Ное 2013, 23:31

red_bull92 написа:Колега, и според мен по-добре смени 520-ката с 540-ка :yes: не си заслужава да отделяш толкова време и разликата няма да е голяма още повече, че може да забравиш да сложиш нещо, както казват колегите наи-добре си е заводското :yes:

Абе че ще има разлика е безспорно и то не малка, друго си е двойната мощност на почти същото тегло. А що се отанся до разликите.... :mhihi:. По-добре да заминава в мобилето 20-ката и една истинска 40-ка (цяла не само двигателя) след това, ще отнеме по-малко и пари и време.
Вече друг е въпроса за прехода от 2.0->2.8.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Re: Трансплантация от 520 към 540

Мнение от turbo » 15 Ное 2013, 2:07

omegaart написа:
Миии трябва смениш ВСИЧКО ама абсолютно всичко : Двигател , ск. кутия , кардан , диф , окачване ( тотално различно е ) , спирачки , бенз помпа , генерация и т.н. и т.н. и т.н.

помисли дали си заслужава при положение , че само двигателя ти е 1600-2000лв а останалите части ?


Бензиновата помпа не толкова, но виж рейката от шестака къде ще се навре - не знам. Или трябва да се компресира до секторна кутия.
Та, както казаха колегите - драма е!
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Трансплантация от 520 към 540

Мнение от ares2 » 15 Ное 2013, 9:12

малко офф топик но .. м5 и другите V8 мотори с рейки ли са ? или са слагали онези секторни кутии?
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 245
Регистриран на: 14.02.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: E39 520i

Re: Трансплантация от 520 към 540

Мнение от kluna_ » 15 Ное 2013, 9:19

m5 да
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: Sofia/Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: E39 - 540
Мечтае да кара: Trabant

Re: Трансплантация от 520 към 540

Мнение от omegaart » 15 Ное 2013, 11:54

ares2 написа:малко офф топик но .. м5 и другите V8 мотори с рейки ли са ? или са слагали онези секторни кутии?


Не , с кутии са всичките V8-маци , предполагам и М5 или от това което гледам в реалоем-а е също с кутия.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Трансплантация от 520 към 540

Мнение от ares2 » 15 Ное 2013, 23:12

единственото приятно нещо на смяната на м52 с м62 е че избягваш всякакви даначни тъпотии.
предполагам си проверявал колко е данъка и гражданската на едно 4.4л... глупавата ни държава лансира бракми с вредни емисии за 100 коли, а реално точно тези плащат по 18 лв. данък.. а ние с интелигентни модерни разработени двигатели плащаме стотици левове.. :dunno:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: Sofia/Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: E39 - 540
Мечтае да кара: Trabant

Re: Трансплантация от 520 към 540

Мнение от omegaart » 16 Ное 2013, 2:50

ares2 написа:единственото приятно нещо на смяната на м52 с м62 е че избягваш всякакви даначни тъпотии.
предполагам си проверявал колко е данъка и гражданската на едно 4.4л... глупавата ни държава лансира бракми с вредни емисии за 100 коли, а реално точно тези плащат по 18 лв. данък.. а ние с интелигентни модерни разработени двигатели плащаме стотици левове.. :dunno:


Ти май не си гледал/чел скоро новините а ? От догодина само коли с Euro5-6 ще имат данъчни облекчения и то тези дето са до 100 коня , другите всички по стару му.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Трансплантация от 520 към 540

Мнение от ares2 » 16 Ное 2013, 10:50

аз съм ги гледал новините.. но до сега през тия години са плащали жълти стотинки за коли с емисии колкото на танк.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 1.12.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Z4 3.0i & Mini F60 JCW

Re: Трансплантация от 520 към 540

Мнение от TheFreeRider » 16 Ное 2013, 13:17

Разликата в данъка не е толкова голяма - с М52 ми беше 160, сега с М62 ми е 307 с отстъпката при ранно плащане. Разликата в ГО е в рамките на 20тина лева. Това за мен не е решаващ фактор за такава трансплантация, а и рискуваш да те спрат от движение. Полицаите може да са всякакви, но шестак от осмак ще различат :mhihi: .
Аз не бих се занимавал, просто двете коли нямат нищо общо и ще е много по - скъпо да се трансплантира. Ако имаш някакви доработки/екстри на 20ката е по-добре да ги метнеш тях на 40ката.

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook