Трансплантация от 520 към 540
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- Ambitious_Ridah
- Потребител
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 13.08.2011
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318ci coupe
Трансплантация от 520 към 540
Споделете някои правил ли е подобно нещо, какво се сменя задължително и дали си заслужава изобщо, след като средно разликата в цената на целите коли е 2000лв. !
Един живот, една марка BMW !
- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: Трансплантация от 520 към 540
Ambitious_Ridah написа:Споделете някои правил ли е подобно нещо, какво се сменя задължително и дали си заслужава изобщо, след като средно разликата в цената на целите коли е 2000лв. !
Миии трябва смениш ВСИЧКО ама абсолютно всичко : Двигател , ск. кутия , кардан , диф , окачване ( тотално различно е ) , спирачки , бенз помпа , генерация и т.н. и т.н. и т.н.
помисли дали си заслужава при положение , че само двигателя ти е 1600-2000лв а останалите части ?
- kikko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 474
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 525d
Re: Трансплантация от 520 към 540
Разликите между двата автомобила 520 и 540 са доста и подобна "трансплантация" ще излезе много скъпо.По-добре да се купи оригинално 540.
E60 M57TUD25 Sedan Silbergrau metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Трансплантация от 520 към 540
опита ми с тия монтажи ме докара до заключението че няма нищо по добро от заводска сглобена кола.. сядаш и се наслаждаваш на сглобеното от завода.. разлика в цената има но не е голяма и не си струва да преправяш.
- red_bull92
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 580
- Регистриран на: 20.12.2011
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: ARKTISSILBER METALLIC (309)
Re: Трансплантация от 520 към 540
Колега, и според мен по-добре сиени 520-ката с 540-ка
не си заслужава да отделяш толкова време и разликата няма да е голяма още повече, че може да забравиш да сложиш нещо, както казват колегите наи-добре си е заводското 


Кола с предно предаване е като жена с малки цици, върши работа, но не доставя удоволствие!
BMW E36 318is (m42b18) на части -> http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 5#p3958725
BMW E36 318is (m42b18) на части -> http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 5#p3958725
- gentata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
Re: Трансплантация от 520 към 540
red_bull92 написа:Колега, и според мен по-добре смени 520-ката с 540-кане си заслужава да отделяш толкова време и разликата няма да е голяма още повече, че може да забравиш да сложиш нещо, както казват колегите наи-добре си е заводското
Абе че ще има разлика е безспорно и то не малка, друго си е двойната мощност на почти същото тегло. А що се отанся до разликите....

Вече друг е въпроса за прехода от 2.0->2.8.
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: Трансплантация от 520 към 540
omegaart написа:
Миии трябва смениш ВСИЧКО ама абсолютно всичко : Двигател , ск. кутия , кардан , диф , окачване ( тотално различно е ) , спирачки , бенз помпа , генерация и т.н. и т.н. и т.н.
помисли дали си заслужава при положение , че само двигателя ти е 1600-2000лв а останалите части ?
Бензиновата помпа не толкова, но виж рейката от шестака къде ще се навре - не знам. Или трябва да се компресира до секторна кутия.
Та, както казаха колегите - драма е!
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Трансплантация от 520 към 540
малко офф топик но .. м5 и другите V8 мотори с рейки ли са ? или са слагали онези секторни кутии?
- kluna_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 245
- Регистриран на: 14.02.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: Трансплантация от 520 към 540
ares2 написа:малко офф топик но .. м5 и другите V8 мотори с рейки ли са ? или са слагали онези секторни кутии?
Не , с кутии са всичките V8-маци , предполагам и М5 или от това което гледам в реалоем-а е също с кутия.
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Трансплантация от 520 към 540
единственото приятно нещо на смяната на м52 с м62 е че избягваш всякакви даначни тъпотии.
предполагам си проверявал колко е данъка и гражданската на едно 4.4л... глупавата ни държава лансира бракми с вредни емисии за 100 коли, а реално точно тези плащат по 18 лв. данък.. а ние с интелигентни модерни разработени двигатели плащаме стотици левове..
предполагам си проверявал колко е данъка и гражданската на едно 4.4л... глупавата ни държава лансира бракми с вредни емисии за 100 коли, а реално точно тези плащат по 18 лв. данък.. а ние с интелигентни модерни разработени двигатели плащаме стотици левове..

- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: Трансплантация от 520 към 540
ares2 написа:единственото приятно нещо на смяната на м52 с м62 е че избягваш всякакви даначни тъпотии.
предполагам си проверявал колко е данъка и гражданската на едно 4.4л... глупавата ни държава лансира бракми с вредни емисии за 100 коли, а реално точно тези плащат по 18 лв. данък.. а ние с интелигентни модерни разработени двигатели плащаме стотици левове..
Ти май не си гледал/чел скоро новините а ? От догодина само коли с Euro5-6 ще имат данъчни облекчения и то тези дето са до 100 коня , другите всички по стару му.
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Трансплантация от 520 към 540
аз съм ги гледал новините.. но до сега през тия години са плащали жълти стотинки за коли с емисии колкото на танк.
- TheFreeRider
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 1.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Z4 3.0i & Mini F60 JCW
Re: Трансплантация от 520 към 540
Разликата в данъка не е толкова голяма - с М52 ми беше 160, сега с М62 ми е 307 с отстъпката при ранно плащане. Разликата в ГО е в рамките на 20тина лева. Това за мен не е решаващ фактор за такава трансплантация, а и рискуваш да те спрат от движение. Полицаите може да са всякакви, но шестак от осмак ще различат
.
Аз не бих се занимавал, просто двете коли нямат нищо общо и ще е много по - скъпо да се трансплантира. Ако имаш някакви доработки/екстри на 20ката е по-добре да ги метнеш тях на 40ката.

Аз не бих се занимавал, просто двете коли нямат нищо общо и ще е много по - скъпо да се трансплантира. Ако имаш някакви доработки/екстри на 20ката е по-добре да ги метнеш тях на 40ката.
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани