525d въпрос за МАФ + ИНПА
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
40 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- L_G
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 172
- Регистриран на: 13.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525д 2003 Автоматик
Re: 525d въпрос за МАФ + ИНПА
Направих тестове и при двата варианта:
1. В движение - http://youtu.be/F7tEE1Xcb6g
2. На място - http://youtu.be/EnYowh0lbsg - около 3:40 мин е резултата от теста
Все още не съм имал възможност да засеча стойонстите на дълъг път.
Това, което съм качил от живите данни е само част от цялото клипче, но за 30-40 мин реалните стойностите на дебитомера не надвишиха 1000.
Другото което забелязах е че когато съм на светофар има разлика с 100 единици от реалните и тези, които трябва да бъдат.
Ако прекодиране не е нужно е по-добрия вариант. Някой, който се е сблъсквал с това може ли да потвърди, че това е така.
1. В движение - http://youtu.be/F7tEE1Xcb6g
2. На място - http://youtu.be/EnYowh0lbsg - около 3:40 мин е резултата от теста
Все още не съм имал възможност да засеча стойонстите на дълъг път.
Това, което съм качил от живите данни е само част от цялото клипче, но за 30-40 мин реалните стойностите на дебитомера не надвишиха 1000.
Другото което забелязах е че когато съм на светофар има разлика с 100 единици от реалните и тези, които трябва да бъдат.
Ако прекодиране не е нужно е по-добрия вариант. Някой, който се е сблъсквал с това може ли да потвърди, че това е така.
- dak
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 704
- Регистриран на: 29.05.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D 184 кс. седан
Re: 525d въпрос за МАФ + ИНПА
Нека и другите колеги да гледат клипа , но според мен си за дебитомер. Много закъснява реакцията на реалните стойности на дебитомера и от там турбината не надува достатъчни и на време , същото беше и при мен. Това е мое мнение , а аз не съм достатъчно компетентен ! Не лошо да пробваш с друг дебитомер и да видиш как ще е и чак тогава да взимаш нов.
- L_G
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 172
- Регистриран на: 13.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525д 2003 Автоматик
Re: 525d въпрос за МАФ + ИНПА
Мерси dak, аз също съм на това мнение, че дебитомера е заминал.
Колеги, има ли някой мераклия от софия, който да е с дебитомер като моя и да има 10 мин за губене. Ще съм много благодарен, ако някой се навие да направим размяна на дебитомерите за малко, за да проверим дали нещата ще се оправят. Съответно ще си платя за услугата.
Някой друг, които да потвърди, че дебитомера при мен не се нуждае от прекодиране
..
Поздрави
Колеги, има ли някой мераклия от софия, който да е с дебитомер като моя и да има 10 мин за губене. Ще съм много благодарен, ако някой се навие да направим размяна на дебитомерите за малко, за да проверим дали нещата ще се оправят. Съответно ще си платя за услугата.
Някой друг, които да потвърди, че дебитомера при мен не се нуждае от прекодиране

Поздрави
- dak
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 704
- Регистриран на: 29.05.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D 184 кс. седан
Re: 525d въпрос за МАФ + ИНПА
Значи при мен нещата още на са се оправили , днес доста покарах и когато загря качествено в градски условия пак стана по тромава от когато е студена . Остава да проверя турбо пътищата , размяна на клапаните и смяна на вакуми.
ама хич не ми се занимава , не е чак толкова зле колата , забелязвам че като стане тромава пропушва черно в ниските .

- L_G
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 172
- Регистриран на: 13.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525д 2003 Автоматик
Re: 525d въпрос за МАФ + ИНПА
Днес докато се ровех по колата забелязах, че след като я изгася се чува в продължение на около 5-6 мин. едно съскане от към страната на двигателя където е турбото. Доколкото може да се прецени, ми се стори, че идва от вакумния контейнер.
Въпрос - какво се случва с вакума когато колата се изгаси? Трябва ли системата да остане под вакум или отнякъде трябва да освободи този вакум?
С други думи - нормално ли е тови свистени?
Въпрос - какво се случва с вакума когато колата се изгаси? Трябва ли системата да остане под вакум или отнякъде трябва да освободи този вакум?
С други думи - нормално ли е тови свистени?
- dak
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 704
- Регистриран на: 29.05.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D 184 кс. седан
Re: 525d въпрос за МАФ + ИНПА
Не е нормално да съска колега. Шунтирай вакумния контейнер , сложи вакума директно в клапана ! viewtopic.php?f=34&t=240370&hilit=%D1%82%D1%83%D1%80%D0%B1%D0%BE+%D0%BB%D0%B0%D0%B3 при тебе е почти същото като от темата ! Пробвай , става за 5 минути.
- L_G
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 172
- Регистриран на: 13.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525д 2003 Автоматик
Re: 525d въпрос за МАФ + ИНПА
Останових, че това съскане се получва само ако преди да изгасе съм бил пуснал климатика. Ако не е бил пуснат няма съскане.
Вкараха ми една муха, че може да не е МАФ-а, а актуатора на турбото...... можел да засича или да има трудности при движението на оста му.
Някой знае ли как може да се провери дали тази част работи както трябва? Ако кача колата на канал може ли се установи нещо отдолу?
Това което ми се струва нелогично е че след всичките интервенции, които направих колата литна за около седмица и след това пак се спъна. По въпросния актуатор не съм пипал нищо, за да се оправи за малко и после пак да се скапе
.
Вкараха ми една муха, че може да не е МАФ-а, а актуатора на турбото...... можел да засича или да има трудности при движението на оста му.
Някой знае ли как може да се провери дали тази част работи както трябва? Ако кача колата на канал може ли се установи нещо отдолу?
Това което ми се струва нелогично е че след всичките интервенции, които направих колата литна за около седмица и след това пак се спъна. По въпросния актуатор не съм пипал нищо, за да се оправи за малко и после пак да се скапе

- dak
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 704
- Регистриран на: 29.05.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D 184 кс. седан
Re: 525d въпрос за МАФ + ИНПА
Колега , какво стана , оправи ли колата ?
EGR клапана как ти е , изолиран ли е ? Ако не , откачи му вакума и запуши маркучето с някакво болче и виж как ще е .
EGR клапана как ти е , изолиран ли е ? Ако не , откачи му вакума и запуши маркучето с някакво болче и виж как ще е .
- L_G
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 172
- Регистриран на: 13.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525д 2003 Автоматик
Re: 525d въпрос за МАФ + ИНПА
Ами нещата са наред вече.
Реших след тестовете с ДИС и това, което видях като живи данни и спрямо това, което ДИС ми даде като съвети - да сменя дебитомера. Сложих нов на Бош и колата сега лети.
Вече месец я карам и няма ядове.
Отделно не бях видял че има и вакуми отдолу на турбото и смених и тях, но не мисля че е от тях защото направих тест с ДИС и вакуум метъра и стойностите бяха доста над желаното.
Пре тебе как са нещата?
Реших след тестовете с ДИС и това, което видях като живи данни и спрямо това, което ДИС ми даде като съвети - да сменя дебитомера. Сложих нов на Бош и колата сега лети.
Вече месец я карам и няма ядове.
Отделно не бях видял че има и вакуми отдолу на турбото и смених и тях, но не мисля че е от тях защото направих тест с ДИС и вакуум метъра и стойностите бяха доста над желаното.
Пре тебе как са нещата?
- dak
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 704
- Регистриран на: 29.05.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D 184 кс. седан
Re: 525d въпрос за МАФ + ИНПА
Идеално са , но мисля да почистя и кулера за всеки случай. Много са капризни тия наши печки !
40 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани