Пищене от двигателя и проблемен клеморед

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 316
Регистриран на: 15.12.2009
Местоположение: Stuttgart, Германия
Пол: Мъж
Кара: Е60, 2006
Мечтае да кара: Formula
Детайли за колата: N52B25

Пищене от двигателя и проблемен клеморед

Мнение от Gari » 05 Окт 2013, 15:32

Здравейте колеги. Преди 2 дни се появи едно свирене от зоната на дросел клапата. Някъде от там идва. Не е свистене, като от въздух, а е по-скоро пищене. След подаване на газ изчезва и веднага се появява след отпускането на педала на газта. Монотонно е и не се променя силата му. Към кое да се насоча евентуално?
Другия ми проблем е, че контактния ключ започна много трудно да се завърта. Самия клеморед е доста износен и ключа хлопа в него. Мога ли да си заменя само клемореда или как е най-добре да се оправи проблема.
Мерси предварително.
Не искам много, искам всичко!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1659
Регистриран на: 16.11.2011
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
Мечтае да кара: Murcielago SV

Re: Пищене от двигателя и проблемен клеморед

Мнение от Z3Ro* » 05 Окт 2013, 19:11

Ако не си сменял клапана на картерните газове, ето тук е показано какви са симптомите на скапал се клапан: http://www.youtube.com/watch?v=DIMpIAkWeNI :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 13.01.2012
Местоположение: На всякъде
Пол: Мъж
Кара: BMW 320i e36 coupe M50B20
Мечтае да кара: M6

Re: Пищене от двигателя и проблемен клеморед

Мнение от another90sm » 07 Окт 2013, 21:48

Единият вариант е както каза колегата , клапан картерни газове, а другия , който го имам аз е от алтернатора( ако са износени четките или колекторните пръстени е възможно да се чува като свирене) .

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 316
Регистриран на: 15.12.2009
Местоположение: Stuttgart, Германия
Пол: Мъж
Кара: Е60, 2006
Мечтае да кара: Formula
Детайли за колата: N52B25

Re: Пищене от двигателя и проблемен клеморед

Мнение от Gari » 08 Окт 2013, 0:14

Може и от двете неща да е. Докато работеше двигателя отвих капачката на маслото. Работата видимо се влоши, но свиренето не изчезна. Нямаше вакум, като от клипа на колегата.
Остава проблема с контактния ключ. Той ме притеснява малко повече.
Не искам много, искам всичко!

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook