проблем с маслото м52б28 - РАЗРЕШЕН!
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- Техеранеца
- Потребител
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: 20.04.2011
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 528i
- Мечтае да кара: M5
проблем с маслото м52б28 - РАЗРЕШЕН!
Здравейте колеги имам една молба специално към колегите с м52б28 двигател. Имам проблем с маслото на мотора,наскоро я взех колата е39 комби и момчето ми каза че маслото и филтъра са сменени така си и показва на таблото,че оил сервиза е занулен и си светят всички зелени лампички.Един ден вдигам капака за да проверя маслото изваждам щеката и гледам,че даже не закача на върха.Отидох до магазина и купих 1 литър и го налях,вдигам за проверка и нивото почти не беше мръднало,взех още 1 литър и него го налях и нивото отиде на минимума и я оставих така.Помислих си че е от щеката и извадих една друга щека от същия мотор само че от е36 и тя беше с 1-2см по-дълга реших да я пробвам тя до къде ще отчете маслото и като я сложих показа над максимума.Съмнявам се,че може да е сменена. И вчера реших отново да проверя маслото и се оказа че го няма
колата нито пуши нито има някакви течове.Ако на някой колега не му е проблем нека ми напише колко точно е дълга цялата щека от край до край за да мога да преценя коя да ползвам. Благодаря предварително 


Последна промяна Техеранеца на 07 Окт 2013, 17:14, променена общо 1 път
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: проблем с маслото м52б28

Тук някой си е играл да мери разни работи, но колко е вярно...
Това е за пръчка с номер: 11431436294
Пише, че е тази до 09/1998

БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- LUBO 555
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 641
- Регистриран на: 19.09.2010
- Местоположение: Madrid-Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 528i
- Мечтае да кара: комбайн в парламента
Re: проблем с маслото м52б28
Има клапан в главата,който задържа маслото“горе“ известно време,за да улесни мазането при палене.
Ако проверяваш нивото само след минути или дори 1-2 часа,винаги ще покаже по-малко от реалното.
Нивото се мери след като колата е престояла цяла нощ.Така е най сигурно.
Ако проверяваш нивото само след минути или дори 1-2 часа,винаги ще покаже по-малко от реалното.
Нивото се мери след като колата е престояла цяла нощ.Така е най сигурно.
- Техеранеца
- Потребител
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: 20.04.2011
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 528i
- Мечтае да кара: M5
Re: проблем с маслото м52б28
Благодаря за отговорите колеги ще проверя щеката.Другият вариант е вече да меря по следващата смяна на маслото 

- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: проблем с маслото м52б28
... това не е точно така... специално съм го пробвал и няма разлика.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- Техеранеца
- Потребител
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: 20.04.2011
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 528i
- Мечтае да кара: M5
Re: проблем с маслото м52б28
Щеката е със същите размери като тази на снимката,възможно е и да не са направили смяната както трябва
вече всичко очаквам 


- Техеранеца
- Потребител
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: 20.04.2011
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 528i
- Мечтае да кара: M5
Re: проблем с маслото м52б28
Колеги миналия ден си ходех до село и на следващият ден сутринта запалих колата.Направи ми впечатление,че повдигачите чукат и то доста шумно
днес като се прибрах и минах да си взема 1л масло за двигателя.Паркирах и изчаках около 1ч и 30мин да изтине мотора.Вдигнах капака и след него щеката и какво да видя въобще не закача масло на щеката,налях литърчето и отново проверих имаше масло едва на върха на щеката.
След това огледах за някакви течове някъде олято и видях на едно място малка събрана локвичка в един прорез на лапата на мотора.Реших да поогледам по-обстойно и демонтирах филтърната кутия и видях ,че въпросният филтър за картерните газове е омаслен целия
свалих и дроселовата клапа и погледанх в смукателните колектори и познайте бяха доста омаслени
вече знаех от къде идва проблема с губенето на масло
Разбира се приемам и ваши мнения за проблема
Веднага щом го сменя ще ви пиша дали проблема е решен до край 







- sasho1bs
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 299
- Регистриран на: 28.06.2008
- Местоположение: Burgas
- Кара: е39 525д exclusive and 530d f10
Re: проблем с маслото м52б28
Колега не ти ли светваше лампа за ниско ниво?До колкото съм запознат трябва да светне маслото ако е под минимума.
- Техеранеца
- Потребител
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: 20.04.2011
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 528i
- Мечтае да кара: M5
Re: проблем с маслото м52б28
sasho1bs написа:Колега не ти ли светваше лампа за ниско ниво?До колкото съм запознат трябва да светне маслото ако е под минимума.
Колега какво да ти кажа видях след това,че единият кабел на буксата за картера е скъсан и затова не е светнала лампата


- Техеранеца
- Потребител
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: 20.04.2011
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 528i
- Мечтае да кара: M5
Re: проблем с маслото м52б28
niki81vd написа:Техеранеца написа:Колеги миналия ден си ходех до село и на следващият ден сутринта запалих колата.Направи ми впечатление,че повдигачите чукат и то доста шумноднес като се прибрах и минах да си взема 1л масло за двигателя.Паркирах и изчаках около 1ч и 30мин да изтине мотора.Вдигнах капака и след него щеката и какво да видя въобще не закача масло на щеката,налях литърчето и отново проверих имаше масло едва на върха на щеката.
След това огледах за някакви течове някъде олято и видях на едно място малка събрана локвичка в един прорез на лапата на мотора.Реших да поогледам по-обстойно и демонтирах филтърната кутия и видях ,че въпросният филтър за картерните газове е омаслен целия
свалих и дроселовата клапа и погледанх в смукателните колектори и познайте бяха доста омаслени
вече знаех от къде идва проблема с губенето на масло
Разбира се приемам и ваши мнения за проблема
Веднага щом го сменя ще ви пиша дали проблема е решен до край
Преди да хукнеш през глава да взимаш нов клапан, свали стария, отвори го и едва когато си сигурен , че мембраната на клапана е скъсан, тогава сменяи. Има голям шанс, двигателя да е дехерметизиран, тоест да изпуска от някоя гарнитура, тогава клапана не работи - не затваря, но няма как да не пуши. Обикновенно като е скъсана ммбраната, клапана започва да свири. Да не се окаже че смяната на клапана ще ти е ненужен разход. Проверявай преди да сменяш, не един колега от форума е сменял какво ли не и проблемите са оставали, проверяваш, убеждаваш се че е за смяна и едва тогава купуваш, както казва един познат, "Няма смисъл, да вадим здрави зъби"
Благодаря за съвета колега ще огледам всичко преди да купя нов клапан.

- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: проблем с маслото м52б28
Огледай и маркучето дето връща масло от филтъра към щеката на мотора.
- Техеранеца
- Потребител
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: 20.04.2011
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 528i
- Мечтае да кара: M5
Re: проблем с маслото м52б28
Ето какъв беше проблема със маслото на колата
както си и представях,мембраната на клапана си е изпяла песента. Сега срещу 95.00 лв всичко е ОК 


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани