Утечка 700 мА - 525 ТДС
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- hristov838
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 28.06.2013
Утечка 700 мА - 525 ТДС
Здравейте, след умиране на втори акумулатор, реших да проверя за утечки и се оказа, че има много голяма около 700 мА. С метода на изключване на бушоните един по един се оказа, че бушон номер 11 и номер 9 влияят на консумацията, най-вече номер 11. Номер 9 е за климатроника, а на 11 пише сервотроник, но той отговаря за централното и плафоните, защото като го махна централното не работи и плафоните гаснат. Възможно ли е алармата да не е вързана както трябва. Към кого да се обърна за решаване на този проблем?
- LUBO 555
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 641
- Регистриран на: 19.09.2010
- Местоположение: Madrid-Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 528i
- Мечтае да кара: комбайн в парламента
Re: Утечка 700 мА - 525 ТДС
Той ном.9 е и за нагряването на пръскалките.....
- shumito
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 115
- Регистриран на: 11.11.2010
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 525D Turing
- Мечтае да кара: 530xd Turing
Re: Утечка 700 мА - 525 ТДС
Зависи от екстрите на автомобила,но 0.5-0.7 е нормално за такъв.При мен след около 20мин. пада на 0.1-0.3 525D 2001 Individual
- sosk0
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 109
- Регистриран на: 29.11.2009
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
- Кара: 525D
- Мечтае да кара: 535D
Re: Утечка 700 мА - 525 ТДС
Като мерите утечката закопчалката на багажника щракната ли е? И чакате ли колата да заспи около 20-30 минути
- kluna_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 245
- Регистриран на: 14.02.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
Re: Утечка 700 мА - 525 ТДС
ако си изпълнил горните условия и пак мериш 700мА това е много и най-вероятно не е от утечка а от консуматор неизвестен
- hristov838
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 28.06.2013
Re: Утечка 700 мА - 525 ТДС
На затворена врата съм мерил, със заключена ключалка на багажника. На тези бушони ми даваше отклонение. Но не съм чакал 20-30 минути, а 5 минути. Няма смисъл да гадаем. Ще се наложи професионална намеса...
- gentata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
Re: Утечка 700 мА - 525 ТДС
shumito написа:Зависи от екстрите на автомобила,но 0.5-0.7 е нормално за такъв.При мен след около 20мин. пада на 0.1-0.3 525D 2001 Individual
Ако става въпрос за 0.5-0.7 Ампера изобщо не е малко за консумация ако е изключено всичко (заспала колата). Виж вече до 0.05А (50mA) може да се сметне за нормално дори е много. Показанието много зависи от обхвата и точността на уреда с който се мери консумацията.
niki81vd написа:....Ако си с комби, затваряш механизма на вратата с отвертка. За седан не знам къде е контакта за багажника.....
Пак е там

ПП Едва ли при мен е изолиран случай но и на двете коли въпреки че има отворени врати или багажник все се изклчва всичко след определено време. Не съм засичал след колко време се случва това защото всеки път правя нещо отпед при двигателя. Предполагам че времето за което заспива ако са отворени врати или багажник е по-голямо (примерно 30-40 минути) от колкото ако всичко е затворено (15-16 минути).
Re: Утечка 700 мА - 525 ТДС
700милиампера е около 9 вата,ако мериш с обикновен мултицет от 5 лева със сигурност не показва доста точно,а тези 9 вата са ти точно е крушка на която пише 10 вата.Такива са в жабката примерно.
- DAEL
- Дакела
-
- Мнения: 942
- Регистриран на: 15.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 02 525dA & 07 E90 N46B..
- Мечтае да кара: F-22 Raptor
- Детайли за колата: Стоковица със Стептроник и кожена гарнитура.
Re: Утечка 700 мА - 525 ТДС
Има една "бодлива гад", която е виновна в 97% от случайте на голяма утечка на ток и бързото умиране на акумолатори.
Напиши в търсачката "таралеж" и дерзай!
Напиши в търсачката "таралеж" и дерзай!

- Vladocbr
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 367
- Регистриран на: 12.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 TDS
Re: Утечка 700 мА - 525 ТДС
hristov838 написа:На затворена врата съм мерил, със заключена ключалка на багажника. На тези бушони ми даваше отклонение. Но не съм чакал 20-30 минути, а 5 минути. Няма смисъл да гадаем. Ще се наложи професионална намеса...
Колега пробвай още веднъж но този път изчакай поне 15-20мин. Нормална е тази консумация преди да заспи колата. Също така понеже ровиш по бушоните в жапката а когато тя е отворена вътре свети крушка та трябва да я махнеш.
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани