Бензинова помпа!
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
17 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- another90sm
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 309
- Регистриран на: 13.01.2012
- Местоположение: На всякъде
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320i e36 coupe M50B20
- Мечтае да кара: M6
Re: Бензинова помпа!
Резултати от днес колеги. Смених бензиновата помпа , понеже старата яко ми свиреше и направих същия експеримент... колата преминава на газ, съответно изключвам помпата от прекъсвача и колата не загасна, а задържа празния ход както казва колегата в горния пост и по трудно се форсираше, но в движение отново никаква реакция от педала на газта. Имам в купето изкаран ел. нивомер на газта с едни диоди , които показват колко газ имам, след прекъсването на помпата абсолютно всичко изгасна , което ме води на мисълта , че газовата по някакъв начин е свързана с въпросната помпа.
- slav4o974
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 220
- Регистриран на: 8.11.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330XI
Re: Бензинова помпа!
Малко ще освежа темата, като се похваля че успях да вържа времезакъснителното реле и вече карам на газ без работеща помпа. Софта на газовото беше настроен да минава на бензин при излизане от ППХ, което водеше до проблемите от горния ми пост. В момента бензиновата помпа се прекъсва 10 сек. след преминаването на газ. Може да се прекъсне помпата и с обикновено реле , но в този случай остатъчното налгане в бензинопровода ще бъде "изхарчено" докато мотора премине на газ /това също зависи от настройката на газовия софт/. Извода ми е, че ако се зададе по-голямо време за изключване на помпата, то при последващо преминаване на бензин по време на движение, няма да има никакво осезаемо придърпване /което би се усетило само при голямо натоварване на мотора/.
17 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани