за триене

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 683
Регистриран на: 28.01.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 530iA Touring
Мечтае да кара: e3-е39
Детайли за колата: 2001

за триене

Мнение от dankata » 04 Сеп 2013, 10:23

...
Последна промяна dankata на 26 Ное 2013, 22:35, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 361
Регистриран на: 5.08.2007
Местоположение: София
Кара: е53

Re: Някой с 530и комби?

Мнение от Cyberloner » 05 Сеп 2013, 19:33

щом ще го взимаш от германия гледай да е минало скоро HU теста - ако го е минало колата със сигурност е технически изрядна.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 683
Регистриран на: 28.01.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 530iA Touring
Мечтае да кара: e3-е39
Детайли за колата: 2001

Re: Някой с 530и комби?

Мнение от dankata » 06 Сеп 2013, 9:45

Може ли малко повече инфо за този тест?

А сериозно ли няма никой с такава кола в София :shock:

Пантерчо
Аватар
Мнения: 4700
Регистриран на: 16.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: WBS нов внос
Мечтае да кара: Е30 от скъпите

Re: Някой с 530и комби?

Мнение от Bavarcho » 06 Сеп 2013, 19:51

Този - memberlist.php?mode=viewprofile&u=7656 кара такова комби
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 361
Регистриран на: 5.08.2007
Местоположение: София
Кара: е53

Re: Някой с 530и комби?

Мнение от Cyberloner » 06 Сеп 2013, 22:54

HU теста съм го гледал, докато го првеха на една е46 компакт и по спомен бяха следните проверки:

1. закачва се към диагностичната букса и проверява за грешки - ако има някаква, доакто не се отстрани проблема колата не може да мине теста
2. колата се качва на платформа за тест на амортисьори каквито има и в БГ
3. минава на един друг по-шантав стенд при който симулират каране по неравен път ама докато завива колата(клати я ама се и суче в същия момент) и механик отдолу минава гледа и пипа на определени места по окачването за хлабини и луфтове
4. тест на спирачки, като тука оглеждат диска и за кривини и неравномерно износване на накладките
5. проверка на антифриз
6. проверка на спирачна течност
7. проверка на всички копчета вътре в колата дали работят
8. мерене на емисиите от ауспуха
9. проверка на всички светлини - ама найстина вскичи - мигачи, фарове, халогени, габарити, стопове, светлини като включиш на задна + светлинтие на номера. При тая проверка проверяват и дали са ти регулирани фаровете, като тук гледат и халогените(тогава разбрах че и те имали реглаж).

сигурно и още нещо има но за това се сещам сега

докато колата не премине всяка от горните точки, без забележки, не ти дават удостоверение, че е минала теста, като ако е крушка или нещо такова го сменят на място. Ако е нещо, което не може на място(примерно амортисьор или нещо по мотора) ти дават една бележка, за да може, след като си го оправиш, да не ти вземат пак 100+ евро, а са нещо от сорта на 15-20 евро

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook