ТРВ
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- bavariq_89
- Потребител
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: 18.06.2013
- Местоположение: България
- Пол: Мъж
- Кара: е39 520i Touring
ТРВ
Здрвейте колеги. Наскоро се сдобих с е39 520 Touring, но климатика беше празен и се наложи да го заредя за жалост ходих при двама "майстори", който ми взеха едни 100 лв и все още нямам климатик. Както и да е наложи се да отида и при 3-ти който го водят за най-добрия в града и човека след няколко часа занимавка установи, че проблема ми е в това така наречено ТРВ което регулира дали топло или студено да духа колата. Също така ме накара да разглобя всички пластмаси между двата филтъра и чистачките защото бил там, но уви се оказа че при мен е зад тъблото. Въпросът ми е, някой ако знае нека ме насочи къде точно се намира и какво точно трябва да се разглоби, евентуална цена на ТРВ-то. Имам и един друг проблем имах един престой в колата за няколко часа и при угасен двигартел и нищо не беше включено се чуваше някакъв шум наподобяващ леко бучено някъде зад конзолата за управление на климатроника-също ако някой е запознат ще се радвам да каже. И още един проблем
колата е с газов инжекцион, но като подавам газ особено ако е рязко забива предница на магистралата я пробвах до 140 върви максимум до 150, друг път ускорява само 4500 оборота в началото ми се стори, че на бензин няма проблем, но напоследък забелязвам подобни сиптоми като на газ, но в по лек вариант. Благодаря предварително за помоща!

- jivakula
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 17.05.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е61 525d, F11 525d xDrive
- Мечтае да кара: само BMW-та
Re: ТРВ
Здравей колега, честита колица!
За ТРВ-то използвай това, номер 2 - http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DH11&mospid=47552&btnr=64_0683&hg=64&fg=30
Там можеш да разгледаш как да стигнеш до него и много други неща за колата ти.
За жуженето от конзолата на климатроника има доста теми, например тази - http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=34&t=186094&p=3620048&hilit=%D0%B6%D1%83%D0%B6%D0%B5%D0%BD%D0%B5+%D0%BA%D0%BB%D0%B8%D0%BC%D0%B0%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%BD%D0%B8%D0%BA#p2070440
Успех!
За ТРВ-то използвай това, номер 2 - http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DH11&mospid=47552&btnr=64_0683&hg=64&fg=30
Там можеш да разгледаш как да стигнеш до него и много други неща за колата ти.
За жуженето от конзолата на климатроника има доста теми, например тази - http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=34&t=186094&p=3620048&hilit=%D0%B6%D1%83%D0%B6%D0%B5%D0%BD%D0%B5+%D0%BA%D0%BB%D0%B8%D0%BC%D0%B0%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%BD%D0%B8%D0%BA#p2070440
Успех!

- bavariq_89
- Потребител
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: 18.06.2013
- Местоположение: България
- Пол: Мъж
- Кара: е39 520i Touring
Re: ТРВ
Колега благодаря ти за отговорите, но все още не ми е ясно къде точно стой това ТРВ вече имам представа поне какво да търся
А относно вървежа на газ някой, ако се е сблъсквал с такъв проблем нека пише - благодаря 


- jivakula
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 17.05.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е61 525d, F11 525d xDrive
- Мечтае да кара: само BMW-та
Re: ТРВ
Това нещо, трябва да се намира от пасажерската страна на нивото на касетофона
. За БМВ моделите незнам с точност къде се намира, но по снимките там мисля, че е, в ляво от жабката. Трябва да се свали пластмасов капак и ще се види, заедно с тръбите. На сминките се вижда ясно какво трябва да търсиш - продълговата метална кутийка, в нея влизат тръбите от компресора и е свързана към изпарителя. Тя прави така, че фреона да се "изпарява" и от там да имаш "студено" в климатика.
Поразгледай добре всички снимки и трябва да ти стане ясно
.
Успех!

Поразгледай добре всички снимки и трябва да ти стане ясно

Успех!

- bavariq_89
- Потребител
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: 18.06.2013
- Местоположение: България
- Пол: Мъж
- Кара: е39 520i Touring
Re: ТРВ
Отново благодаря за пояснението
Предполагам до седмица ще кажа какво е станало. Относно проблема с газта вече е решен - днес ходих при газаджия колата е била само за настройка макар че първо почистиха дюзите после я закачиха, направо не мога да повярвам не мога да позная колата 


- bavariq_89
- Потребител
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: 18.06.2013
- Местоположение: България
- Пол: Мъж
- Кара: е39 520i Touring
Re: ТРВ
Да попитам за това 2-то клипче - топлообменника всъщност е така нареченото трв ли, ако е така
и няма ли друг начин за подмяна освен показания?

- jivakula
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 17.05.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е61 525d, F11 525d xDrive
- Мечтае да кара: само BMW-та
Re: ТРВ
Колега, ТРВ е термо регулиращ вентил, който се намира на тръбите, преди изпарителя(вътрешен радиатор). До смяната на това мисля, че може да се стигне и без да се разглобява цялото табло. Намира се в краката на пасажера, зад жабката, където е и така наречения "таралеж". На снимките, можеш да видиш кое е(в червено) и къде се намира.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

- bavariq_89
- Потребител
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: 18.06.2013
- Местоположение: България
- Пол: Мъж
- Кара: е39 520i Touring
Re: ТРВ
Колеги да споделя какво стана днес. За щастие се видях с един колега, който кара е36 и му споделих за проблема и той ми каза, че едвали е там и реши да духне в конзолата за управление на климатроника и о чудо климатроника задуха хладно понеже имаше само 700 грама фреон отидох и допълних системата и вече духа доста хладно, но при доливането ми каза човека, че не ми работи 1-ва степен и наистина ми направи впечатление , че когато се включи перката(на втора степен) почва да духа чак тогава хладно преди това трябва да се почака доста или примерно да мина 3-4-5 км не знам дали е от значение пробега. Искам да Ви попитам нормално ли е това да не се пуска веднага след натискането на копчето студеното и дали е от тази първа степен. А и да кажа не съм разглабял конзолата да я почистя просто я продухах на компресор
, нужно ли е да я сваля и почистя видях такава тема. БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО.

- Toshko Kolev
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 2.08.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i M54B28 Double Vanos
- Мечтае да кара: Е39 М5
Re: ТРВ
Колега, съвет немога да ти дам по твоя вапрос, но ще ти кажа само че за да започне да ти духа студено трябва да мине поне 1 минута за да може да ти напълни изпарителя с изпарен хладилен агент и задължително трябва да ти е вкл. вентилатора в купето. Това е от мен с което мога да ти помогна понеже имам такова образование. 

- Toshko Kolev
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 2.08.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i M54B28 Double Vanos
- Мечтае да кара: Е39 М5
Re: ТРВ
Да така е и аз имам е39
- bavariq_89
- Потребител
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: 18.06.2013
- Местоположение: България
- Пол: Мъж
- Кара: е39 520i Touring
Re: ТРВ
Пичове положението е хали факс
за мое съжаление. Моя майстор, който ми поддържа колите в момента е доста зает и просто чакам да се поосвободи и да погледне климатика вчера я закачах на комп не дава грешки освен дебитомер, но тази грешка е направена най-вероятно поради факта, че един ден карах без него от недоглеждане
Та при закачането помолих да видят къде са бушоните отговарящи за перката на климатроника, но отговор не получих за сметка на това погледна релетата и ги размени на 1-ва и 2-ра степен с идеята да види дали проблема е в тях, оказа се че не е там и най-вероятно е в резистора на 1-ва степен и ако не намеря втора употреба им предложиха да дадът на късо втора степен и при пускане на климатроника да се пуска и перката. А относно проблема с газта отново изкочи проблем
преди няколко дена я засякох и ми беше дала 17,5 разход във В.Търново вярно, че и на климатик, но все пак ми се стори, че е много при условие, че карам съвсем икономично и днес нз за какво бях вдигнал капака и ми замириса на газ понаведох се и установих, че миризмата е от отдушника на изпърителя от където не би трябвало да мирише, ако някой се е сблъсквал с тези проблеми нека сподели малко опит мембраните ли са за смяна или другаде е проблема иначе до колкото знам изпърителя и самата газова система е на около 1.5 - 2 година а като километри 12-13 хил. , щях да забравя при предняата настройка са разпробили дюзите на газта според вас може ли и големия разход да се дължи на това. И последно питане
Колата все още ми се струва че не върви плавно има леко замисляне и както на бензин така и на газ дори вчера умишлено я карах във високи обороти извън града и ми направи впечатление че на моменти все едно някой я ритва и тя тръгва по бързо да ускорява. Отново благодаря на всички отзовали се и за проявеното търпение. 





11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани