520i M52B20TU трудно пали топла

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 20.12.2006

520i M52B20TU трудно пали топла

Мнение от giudurov » 19 Юни 2013, 23:13

здравейте
проблема общо взето ми е следния и не мога да се справя с него
мотора е с двойния ванос и да добавя че има газова уредба / която мисля че не ми дава проблем/
та общо взето когато колата с студена пали от половин оборот
когато е топла и я изгася и не е стояла повече от пет минути пали веднага
а когато я оставя да застане 30мин. примерно въртя на стартер около 10сек и мотора започва да пали все едно започват да палят по един два цилиндъра и вече когато съм пуснал ключа започват постепенно да работят всички и оборотите се вдигат до нормалните. Другата аномалия която забелязвам е че това се случва и когато колата не е палена от сутринта и слънцето я е нагряло силно пак пали трудно. закачал съм я на диагностика и единствените грешки които записва понякога е за бедна или богата смес, което го отдавам на това че карам на газ. стойностите на температурните датчици са нормални. иначе колата работи и върви нормално


Аватар
Мнения: 1321
Регистриран на: 10.03.2006
Местоположение: Peterborough
Кара: CLS350 и Е39

Re: 520i M52B20TU трудно пали топла

Мнение от ivoo » 20 Юни 2013, 0:05

Смени си датчика на коляновият вал , и ще полетиш отново . :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2386
Регистриран на: 9.06.2005
Кара: 518
Мечтае да кара: БМВ с кожен салон

Re: 520i M52B20TU трудно пали топла

Мнение от ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ » 20 Юни 2013, 0:07

нова настройка на газта или ремонт на редуктора или рейките.
Изображение
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 20.12.2006

Re: 520i M52B20TU трудно пали топла

Мнение от giudurov » 20 Юни 2013, 7:39

колега мислил съм да сменя датчика на коляновия вал но като я закача на компютъра - докато върти и не пали датчика отчита оборотите на мотора. според мен щом отчита не би трябвало да го сменям. пък на моя модел има три датчика - един ако прекъсне и за секунда - компа веднага ще изпише проблем

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: 520i M52B20TU трудно пали топла

Мнение от zvetiko » 20 Юни 2013, 9:27

giudurov написа:колега мислил съм да сменя датчика на коляновия вал но като я закача на компютъра - докато върти и не пали датчика отчита оборотите на мотора. според мен щом отчита не би трябвало да го сменям. пък на моя модел има три датчика - един ако прекъсне и за секунда - компа веднага ще изпише проблем


Това, че се отчитат оборотите не означава, че датчика е изправен. Ако има прекъсване в сигнала, наистина веднага ще се запише като грешка, но ако има някакъв сигнал, дори и с неправилни характеристики до определени граници, няма да има записана грешка.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 582
Регистриран на: 7.09.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: се на жена си
Мечтае да кара: нещо с шест дросела

Re: 520i M52B20TU трудно пали топла

Мнение от mladfen » 21 Юни 2013, 1:33

Проблема с трудното палене е от някой или няколко от газовите инжектори.
Незатваря добре и пълни смукателите с остатъка от газта в изпарителя.
Често проблема е свързан с по-евтините рейки.
Свържи се с някой достатъчно опитен или ако си от Пловдив ми драсни едно ЛС за да ти оправя колата.
След повече секс се чувстваш далеч по-добре, отколкото след повече алкохол!!!

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook