Сменяме модела,но не и марката
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- Vasko
- ентусиаст
-
- Мнения: 898
- Регистриран на: 24.10.2007
- Местоположение: София/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 /Е39 дизел, Е46-автомат,Е60-530
- Мечтае да кара: Да се разхожда пеша
Сменяме модела,но не и марката
Здравейте колеги,
Ето ,че след като в продължение на 10 години търкалях е34-ка, дойде момента да го сменя с е39-ка , или казано по-точно колата, която толкова време търсех най-после се появи !
След дълго обикаляне реших да мина на дизел. До сега съм карам само бензинови БМВ-та ,а и последно е34-ката навъртях над 250 000 км на ГАЗ . Просто ми писна от тези газови истории и исках да си взема нещо, което да го карам на горивото , на което е излезнало от завода .
Автомобила е набор 98, черен с бежов кожен салон , мултиволан от ''М'', телефон , автопилот, ацс и там другите стандартни глезотии за е39-ка . Първото , което ми направи впечатление .Автомобила ''дърпа'' прекалено много за тдс-ка .Пусках го с други дизели и ги дърпа още от началото в ниските ... Като гледаме салона явно е някакво индивидуално изпълнение , защото отзад на автомобила няма надписи ,а и с тези кожи, мултиволани и то не е големият, а е някакво трилъчево воланче с индекс ''м'' , фабрични ксенони ,които се нагласят според натовареността на автомобила ... Това, което ме дразни е този италиански на борда..Автомобила е внос от Италия ,ама там забравих да питам като е взимахме от жабарите дали има начин да си сменя езика на борда...
Автомобила го взех преди няколко дена. Вече му врътнах 1 000 км
) Много съм доволен и трябва да си призная ,че няма нищо общо с предходният модел -е34-ката. Чак не ми се слиза ,а и си е готино в града да си го сложиш на автопилот и да се влачиш с 40 км
)) вечер по безлюдните улички . Това, което разбрах е, че автопилота работи над 35 км /ч
) Това, което ми се струва ,че не е на необходимото ниво е звука от уредбата. Аз съм с сд-чейнджъра ,т.е. с HI -FI системата , това май е второто по ниво оборудване ,но ми се струва слаб звука от говорителите. Искам да попитам освен тези регулировки които се правят за допълнителен бас и високи от копченцето ,което е скрито под лайсната на таблото , има ли друг начин за още регулиране на звука .
И наистина Ви моля да ми помогнете как да си сменя езика на борда, че с този жабарски ..не мога се оправя .
Другото което е , имам сензор за дъжд,но и аз не мога да си го пусна . Освен това някъде тук бях чел за скритите екстри в е39-ката. Ами това с мигването на дългите след като извадиш контакният ключ го пробвах за да може след това автомобила да свети, но аз май нямам такъв модул ...
И как да си програмирам борда за да ми изписва моментен разход и т.н. На мен ми вади само някакви таймери, автономност ,часове и някакви разходи от 14,4 литра, което си стои непрекъснато независимо как го карам автомобила. Дори онзи ден ми беше изгоряла една лампичка на регистрационният номер и като не го разбираме този италиански - то си го изписа вътре надписа ама като не го разбирам ....
Затова Ви моля ако някой може да помага !
Поздрави от мен !
А по-долу ви изпращам малко снимчици на новата ми красавица !
Ето ,че след като в продължение на 10 години търкалях е34-ка, дойде момента да го сменя с е39-ка , или казано по-точно колата, която толкова време търсех най-после се появи !
След дълго обикаляне реших да мина на дизел. До сега съм карам само бензинови БМВ-та ,а и последно е34-ката навъртях над 250 000 км на ГАЗ . Просто ми писна от тези газови истории и исках да си взема нещо, което да го карам на горивото , на което е излезнало от завода .
Автомобила е набор 98, черен с бежов кожен салон , мултиволан от ''М'', телефон , автопилот, ацс и там другите стандартни глезотии за е39-ка . Първото , което ми направи впечатление .Автомобила ''дърпа'' прекалено много за тдс-ка .Пусках го с други дизели и ги дърпа още от началото в ниските ... Като гледаме салона явно е някакво индивидуално изпълнение , защото отзад на автомобила няма надписи ,а и с тези кожи, мултиволани и то не е големият, а е някакво трилъчево воланче с индекс ''м'' , фабрични ксенони ,които се нагласят според натовареността на автомобила ... Това, което ме дразни е този италиански на борда..Автомобила е внос от Италия ,ама там забравих да питам като е взимахме от жабарите дали има начин да си сменя езика на борда...
Автомобила го взех преди няколко дена. Вече му врътнах 1 000 км



И наистина Ви моля да ми помогнете как да си сменя езика на борда, че с този жабарски ..не мога се оправя .
Другото което е , имам сензор за дъжд,но и аз не мога да си го пусна . Освен това някъде тук бях чел за скритите екстри в е39-ката. Ами това с мигването на дългите след като извадиш контакният ключ го пробвах за да може след това автомобила да свети, но аз май нямам такъв модул ...
И как да си програмирам борда за да ми изписва моментен разход и т.н. На мен ми вади само някакви таймери, автономност ,часове и някакви разходи от 14,4 литра, което си стои непрекъснато независимо как го карам автомобила. Дори онзи ден ми беше изгоряла една лампичка на регистрационният номер и като не го разбираме този италиански - то си го изписа вътре надписа ама като не го разбирам ....
Затова Ви моля ако някой може да помага !
Поздрави от мен !
А по-долу ви изпращам малко снимчици на новата ми красавица !
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Яжте, пийте и си носете новите дрехи и си карайте количките ,че животът е крaтък ..
- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
Re: Сменяме модела,но не и марката
честито и със здраве да си я караш.Ако не си дал 34-та не я и давай 

ТДС - Турбо Див Селянин
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Сменяме модела,но не и марката
Честито! Изглежда добре
... стандартни май не е много подходящата дума, но.. има Е39 които нямат климатроник (климатик), задни ел.стъкла, кожен волан, халогени и сигурно още какво ли не

sineok_pi4_ написа:и там другите стандартни глезотии за е39-ка
... стандартни май не е много подходящата дума, но.. има Е39 които нямат климатроник (климатик), задни ел.стъкла, кожен волан, халогени и сигурно още какво ли не


- SpeedyMan
- ентусиаст
-
- Мнения: 979
- Регистриран на: 7.12.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320 Touring
Re: Сменяме модела,но не и марката
Честито и от мен!
Сподели как е разхода, доста хора ми казват, че разходът е като 523i на бензин.
Сподели как е разхода, доста хора ми казват, че разходът е като 523i на бензин.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Сменяме модела,но не и марката
Колега, някои от нещата, за които питаш се променят и активират или деактивират с кодиране на съответните модули.
За новата придобивка- честито и много безаварийни километри.
За новата придобивка- честито и много безаварийни километри.

Re: Сменяме модела,но не и марката
sineok_pi4_ написа:.
И наистина Ви моля да ми помогнете как да си сменя езика на борда, че с този жабарски ..не мога се оправя .
!
viewtopic.php?f=35&t=13124
- golov_bg
- ентусиаст
-
- Мнения: 1204
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив,Поповица
- Пол: Мъж
- Кара: Е38-ца
Re: Сменяме модела,но не и марката
честито колега,много безавариини километри и само нафта и смяна на масло и филтри 

Dirty Hands are a Sign of Clean Money
- Vasko
- ентусиаст
-
- Мнения: 898
- Регистриран на: 24.10.2007
- Местоположение: София/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 /Е39 дизел, Е46-автомат,Е60-530
- Мечтае да кара: Да се разхожда пеша
Re: Сменяме модела,но не и марката
Благодаря на всички колеги за пожеланията ! Все още не мога да и се нарадвам ... Наистина няма нищо общо с е34-ката . Каквото и да си говорим за модели и ,че е34-ката била здрава и ще изпитвам носталгия и т.н. ,но когато седнеш в е39-ката и само завъртиш ключа и светне пред теб цялото табло в рубинино червено вечер , с всичките тези копченца и .. натиснеш педала и минавайки 2 000 оборота автомобила просто се ''изтрелва'', а в купето се чува приглушенето ''бууууууу'' когато набира и нищо повече ... Или когато решите да си карате с кеф в града и си настроите автопилота на 35-40 км/ч и просто само си въртите воланчето и се возите ...Е, няма как отново да се върна на е34-ката. Много съжалявам и никой не искам да обидя с мнението си , но по-новият двигател, по-новите технологии просто си казват думата и когато човек свикне с тях, няма как да иска да се върне назад. Е39-ката за мен е голяма крачка напред по отношение на комфорта и технологиите и въобще няма нищо общо с е34-ката,която е наистина вече доста остарял модел и може би до година- две максимум три ще излезе от употреба . Колкото и да не Ви се иска колеги просто това е истината ... Първо - няма на останат читави такива автомобили, второ вече и части ще се намират трудно за тях, защото не се произвеждат ,а и няма от къде и трето вместо да дадеш 500 лв. за ремонт на предница и да караш 21 годишна кола,по-добре да дадеш пак толкова ,но да караш поне с 5 години по-нова....
Същото е както при жените ..Защо всеки се натиска с по-млада жена а?
)) Може с година или две да е , ама си е друго когато мацката е на 25 и когато е на 35
). Чувството и усещането си е друго , нали?
Същото е както при жените ..Защо всеки се натиска с по-млада жена а?


Яжте, пийте и си носете новите дрехи и си карайте количките ,че животът е крaтък ..
- Alexch
- ентусиаст
-
- Мнения: 1212
- Регистриран на: 26.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше E39, сега Нисан 370z с 4 врати
- Мечтае да кара: Z8
Re: Сменяме модела,но не и марката
Честито, колега! Много ми хареса описанието от последния ти пост, но Е34 си е уникален автомобил и усещането при шофиране е неповторимо по свой си начин. За комфорта е ясно, че няма как да се сравни с Е39.
Магиите със светлините не се получават защото си със стария LCM модул, който не подлежи на такова програмиране. Можеш да го смениш с по-новия за малко пари и заигравка.
Сензора за дъжд може да се наложи да се инициализира с диагностика. Провери дали не е "глътнал" въздух, в този случай ще трябва да се презалепи първо.
Да, озвучаването е кофти дори и в най-високото фабрично оборудване. Аз не съм аудиофил и не му обръщам внимание, но има много теми за ъпгрейди по музиката на Е39.
Със здраве да си караш ТДС-а и го пази, че здрави почти не останаха
Магиите със светлините не се получават защото си със стария LCM модул, който не подлежи на такова програмиране. Можеш да го смениш с по-новия за малко пари и заигравка.
Сензора за дъжд може да се наложи да се инициализира с диагностика. Провери дали не е "глътнал" въздух, в този случай ще трябва да се презалепи първо.
Да, озвучаването е кофти дори и в най-високото фабрично оборудване. Аз не съм аудиофил и не му обръщам внимание, но има много теми за ъпгрейди по музиката на Е39.
Със здраве да си караш ТДС-а и го пази, че здрави почти не останаха

bai_ILIA написа:стига сте се депресирали с ремонти, наслаждавайте се на колите си и радостта от шофирането понеже те ще се развалят със сигурност
- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани