Газов инжекцион M52B28 2.8
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- pits
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: 25.03.2007
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: е30
- Детайли за колата: е39
Газов инжекцион M52B28 2.8
Въпросът е какъв ГИ да се сложи на колата (не дали)?
Колебая се м/у AC STAG 300 ISA2 и Бардолини(Bardolini). Имам 2 противоположни мнения от майсторите.
- нужни ли са ми бързи инжектори, след като до колкото знам мотора е fully sequential впръскване
- някой ако има монтирани коя да е от 2те уредби моля да сподели разход/проблеми(безпричиноо превключване на бензин, пропадания в оборотите, нестабилен празен ход)
- усиления изпарител мисля че не под въпрос, но някой ако има опит за минимални KW за този мотор няма да е лошо
Колебая се м/у AC STAG 300 ISA2 и Бардолини(Bardolini). Имам 2 противоположни мнения от майсторите.
- нужни ли са ми бързи инжектори, след като до колкото знам мотора е fully sequential впръскване
- някой ако има монтирани коя да е от 2те уредби моля да сподели разход/проблеми(безпричиноо превключване на бензин, пропадания в оборотите, нестабилен празен ход)
- усиления изпарител мисля че не под въпрос, но някой ако има опит за минимални KW за този мотор няма да е лошо
Последна промяна pits на 30 Мар 2013, 17:13, променена общо 1 път
Re: Газов инжекцион M52B28 2.8
аз съм с меджик 3 редуцил и фобос и няма ядове, дюзите също не трябва да са най-бързите. viewtopic.php?p=3603239
- Night_Wolf
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 285
- Регистриран на: 10.01.2010
- Местоположение: София <> Стара Загора
- Пол: Мъж
Re: Газов инжекцион M52B28 2.8
Сложих Romano с OBD преди 10 дни.
Няма нито един от изброените от теб проблеми.
Ако не погледнеш няма да разбереш дали мотора работи на газ или бензин.
Прехода е плавен.
Разликата във вървежа се получава в зависимост от настройките желани от теб - дали искаш да върви повечко или да се скопи леко. Все още не съм си избрал оптимални за мен настройкини не мога да говоря в цифри за разхода.
Преди ми гореше с 140 км/ч 9 л бензин, сега целта ми е да го направя на 10.5-11
Първо ми даде 13.5, онзи ден след донастройване 12, без разшика във вървежа спрямо бензин. Тази седмица ще ида пак може би вече леко ще се скопи да падна на горежеланите стойности, че аз си пътувам стабилно
Градско не я карам почти.
Дори на празен ход на газ мотора работи по-леко при мен, по-малко вибрира скоростния лост :Д
По-добре инвестирай в по-добра газова, после да не съжаляваш!!
Парите се избиват така или иначе 
Няма нито един от изброените от теб проблеми.
Ако не погледнеш няма да разбереш дали мотора работи на газ или бензин.
Прехода е плавен.
Разликата във вървежа се получава в зависимост от настройките желани от теб - дали искаш да върви повечко или да се скопи леко. Все още не съм си избрал оптимални за мен настройкини не мога да говоря в цифри за разхода.
Преди ми гореше с 140 км/ч 9 л бензин, сега целта ми е да го направя на 10.5-11


Дори на празен ход на газ мотора работи по-леко при мен, по-малко вибрира скоростния лост :Д
По-добре инвестирай в по-добра газова, после да не съжаляваш!!


- МИТАКА1654
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 144
- Регистриран на: 19.12.2008
- Местоположение: Долна Митрополия
- Пол: Мъж
- Кара: biturbo wc,Honda cbr929rr
- Детайли за колата: Audi A6'12 3.0tdi
Re: Газов инжекцион M52B28 2.8
Моят Г.И е Фобос,монтиран е във фирма"МЕГАЕЛ" Пловдив,колата работи перфектно но....до 3700-3800об.След това забива,все едно е на прекъсвач.Карах я на три места да я видят,включително и Фобос Плевен,всички са на мнение,че не й достига газ,а съм с два изпарителя.Иначе до въпросните обороти колата работи перфектно,Разхода ми е 13.5-14/100 градско,9-10/100 на дълго при нормално каране,11-12/100 магистрално каране-160+ км/ч.
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани