525тдс Причини да ми се развали дебитомера ?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: 525тдс Причини да ми се развали дебитомера ?
Абе аз доколкото знам поне при тоя бившия ТДС на самбето главната цел за поставянето му е постигане на CO норми от тоя дрът мотор на БМВ.
Също съм "чувал" че отговаря за едни 20 Hm които някой наистина може и да ги усети.
Аз на тдс-а автоматик с откачен дебитомер в София му правя 10.5 градско, което хич не е зле.
Отделно по километраж прави 210км/ч с 205/65/15 гума.
Сигурно има ефект и сигурно е осезаем, ама докато не направим една сверка с колата на колегата mmc само си споделяме субективните виждания.

Също съм "чувал" че отговаря за едни 20 Hm които някой наистина може и да ги усети.
Аз на тдс-а автоматик с откачен дебитомер в София му правя 10.5 градско, което хич не е зле.
Отделно по километраж прави 210км/ч с 205/65/15 гума.
Сигурно има ефект и сигурно е осезаем, ама докато не направим една сверка с колата на колегата mmc само си споделяме субективните виждания.

Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- mmc
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: 3.11.2009
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: 525 TDS '97
Re: 525тдс Причини да ми се развали дебитомера ?
За дебитомера не мога да ви кажа защо така, но понеже се сетих за мапа, сам потърсих из форума и се оказа, че е дискутирана нашироко темата:
viewtopic.php?f=35&t=244584
Явно има значение при високите скорости, наистина не съм се пробвал да дигна над 160 без него, в града го тествах. Помня , че само веднъж го гледах на живи данни и си менеше налягането като дигам оборотите.
viewtopic.php?f=35&t=244584
Явно има значение при високите скорости, наистина не съм се пробвал да дигна над 160 без него, в града го тествах. Помня , че само веднъж го гледах на живи данни и си менеше налягането като дигам оборотите.
- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
Re: 525тдс Причини да ми се развали дебитомера ?
аз наскоро разбрах,че 34-та ми няма 

ТДС - Турбо Див Селянин
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: 525тдс Причини да ми се развали дебитомера ?
deyan-enchev написа:Абе аз доколкото знам поне при тоя бившия ТДС на самбето главната цел за поставянето му е постигане на CO норми от тоя дрът мотор на БМВ.
Също съм "чувал" че отговаря за едни 20 Hm които някой наистина може и да ги усети.
Аз на тдс-а автоматик с откачен дебитомер в София му правя 10.5 градско, което хич не е зле.
Отделно по километраж прави 210км/ч с 205/65/15 гума.
Сигурно има ефект и сигурно е осезаем, ама докато не направим една сверка с колата на колегата mmc само си споделяме субективните виждания.
Разбира се така е .Трябва според влизащите за тези години изисквания да има и отговор от производителя.Разлика с откачен респективно закачен МАФ има.Колата е по приятна за каране с работещ .Иначе при откачена букса нещата се случват по някъкси изведнъж .Изобщо вземат се доста неща под внимание при наличен МАФ .
Колегата mmc,в грешка си относно МАП ,пробваи откачи го и ще разбереш .
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
- mmc
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: 3.11.2009
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: 525 TDS '97
Re: 525тдс Причини да ми се развали дебитомера ?
Да, видях в онази тема дето съм дал линк, хората са го обяснили много добре. Разликата е във високите скорости. За ниските съм сигурен , че немаше разлика, поне аз не усетих. Както и да е , темата беше за дебитомера, да не правя повече офтопик на колегата.
Re: 525тдс Причини да ми се развали дебитомера ?
уха, Яко сте се развихрили.
Така като гледам не ми стана много ясно дали е по-добре без или със. Честно казано мисля да си купя един оригинален, исках да разбера дали има случи, в които при откачането на дебитомера колата тръгва, пък причината да не е в него.
Принципно когато го закача е гробница когато го откача тръгва.
Така като гледам не ми стана много ясно дали е по-добре без или със. Честно казано мисля да си купя един оригинален, исках да разбера дали има случи, в които при откачането на дебитомера колата тръгва, пък причината да не е в него.
Принципно когато го закача е гробница когато го откача тръгва.
- Стефановски
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 76
- Регистриран на: 8.05.2008
- Местоположение: Мездра
- Пол: Мъж
- Кара: 525 tds, но заслужава да кара Х6
- Мечтае да кара: М5, но кара 525 tds
Re: 525тдс Причини да ми се развали дебитомера ?
Определено е по добре с работещ дебитомер отколкото с неработещ, който каквото ще да ви разправя!!!От личен опит споделям, че с работещ дебитомер колата е много по пъргава при подаване на газ, чувствителна разлика има в ускоряването на автомобила при потегляне, а най силно се усеща ролята на дебитомера при доускоряване на автомобила (например при изпреварване, ако ти се наложи да "изрежеш" някого).
- nightdriver
- ентусиаст
-
- Мнения: 1163
- Регистриран на: 5.07.2008
- Местоположение: banlieu parisienne
- Пол: Мъж
- Кара: 530da turing
Re: 525тдс Причини да ми се развали дебитомера ?
slav_j написа:Принципно когато го закача е гробница когато го откача тръгва.
проблемен дебитомер !
Re: 525тдс Причини да ми се развали дебитомера ?
Ok, благодаря ще го купя тогава.
Притеснявам се от причината да се прецака, да не кихне и новият след някой друг ден.
Забелязах че има някаква чернилка, в тръбата към турбото, не е много мазно, по-скоро седи като наслояване. Трябва ли да се притеснявам от това, не е ли добре да се прочисти и турбото, няма представа дали е практика такова прочистване, принципно надува добре.
Притеснявам се от причината да се прецака, да не кихне и новият след някой друг ден.
Забелязах че има някаква чернилка, в тръбата към турбото, не е много мазно, по-скоро седи като наслояване. Трябва ли да се притеснявам от това, не е ли добре да се прочисти и турбото, няма представа дали е практика такова прочистване, принципно надува добре.
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани