Гърнитура ГНП !???
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- Iwelin Welikow
- Потребител
-
- Мнения: 48
- Регистриран на: 2.12.2012
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw e39 525 tds
Гърнитура ГНП !???
Пичове светнете ме по едно въпросче колата е е39 525 тдс 98 ГНП-то тече от гърнитурата която е между плочката и капачето което я покрива със 4-те болта та въпросът ми е ако сваля това капаче за да си смена сам гърнитурата дали ще се нуждае от настройки след това ще изгуби ли центровката нямам във Гърция съм а тук ми е тъмна Индия Много ще съм ви благодарен ако ми отговорите адекватно поздрави 

- raduslaf
- ентусиаст
-
- Мнения: 901
- Регистриран на: 13.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: f30 340i xdrive MPPSK | e36 316i
Re: Гърнитура ГНП !???
Човек, без лоши чувства, знам, че не сме във форум по правопис, ама "гърнитура" е брутално просто 

- Beni_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 57
- Регистриран на: 1.03.2009
- Местоположение: Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: e91 320d 163
- Мечтае да кара: f30 335d
- Детайли за колата: Черна много лъскава.
Re: Гърнитура ГНП !???
Ще се наложи настройка колега.
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: Гърнитура ГНП !???
Няма проблеми да я смениш, без настройка ще стане.
Отвиваш х4 торкс Т25 (ако помня правилно), сменяш гарнитурата и затваряш - всичко е ОК без да си я "разцентровал"
Отвиваш х4 торкс Т25 (ако помня правилно), сменяш гарнитурата и затваряш - всичко е ОК без да си я "разцентровал"
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
Re: Гърнитура ГНП !???
deyan-enchev написа:Няма проблеми да я смениш, без настройка ще стане.
Отвиваш х4 торкс Т25 (ако помня правилно), сменяш гарнитурата и затваряш - всичко е ОК без да си я "разцентровал"

Само да допълня торкс Т30 (3 броя болта) за 4-тият трябва специален ключ ,ако нямаш под ръка такъв става с малък камък 7-ца ,като се набива внимателно на главата.После същият болт е по-добре да се смени с такъв с нормална глава,в краен случай може да се стегне пак с камъка...
п.п. гарнитурата между плочката и капака може да се смени без центроване после,но тази под плочката НЕ.
п.п 2 огледай дифтулите на клапана на капака ,като нищо може от там да е теча

by ''kompleksa''
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: Гърнитура ГНП !???
Сменял съм я на е30ската, там са 4 еднакви - затова се бъркам.
Е39ката не си я пипам сам, водя я на доктори
Е39ката не си я пипам сам, водя я на доктори

Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- Iwelin Welikow
- Потребител
-
- Мнения: 48
- Регистриран на: 2.12.2012
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw e39 525 tds
Re: Гърнитура ГНП !???
Много благодаря за компетентните отговори 

7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани