Валове от Е60/61 535д на Е39 530д 184кс.
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- Barzaka_kurchev
- Потребител
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: 10.08.2010
- Местоположение: Първомай
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530d E39
- Мечтае да кара: BMW M5 E39
Валове от Е60/61 535д на Е39 530д 184кс.
Колеги някой има ли инфо. за въпросната интервенция? Намерих снимки на главата на 535д и се оказа,че ангренажа върти единият вал а малка верика предава движението на другият, но зъбните колела са прикрепени към валовете посредством болтове т.е. те се отделят от тях. Въпроса ми е следният. Моите валове (на 3000д М57 мотор от септември 99г 135kw ) по същият начин ли се разглобяват от зъбните колела и ако е тъка и сложа валовете на 3.5д дали ще получа по добро и повече пълнене на цилиндрите или ще и объркам газо-разпределението ? Благодаря предварително?
Добрите момчета отиват в рая, а лошите където пожелаят
- Stefko87
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 75
- Регистриран на: 28.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D M-Sport
Re: Валове от Е60/61 535д на Е39 530д 184кс.
Колега защо се занимаваш с глупости колата ти няма да стане 500 коня.
Доколкото знам при твойта кола има две зъбни колела на валовете през който минава веригата ( т.е. веригата задвижва двата вала.При другия двигател има зъбно колело за веригата на единия вал а другият вал се задейства от него посредтвом зъмно колело а не посредством верига.
Измислено е така, че разликите да са дребни и едните валове да не стават на другия двигател и обратното.
Доколкото знам при твойта кола има две зъбни колела на валовете през който минава веригата ( т.е. веригата задвижва двата вала.При другия двигател има зъбно колело за веригата на единия вал а другият вал се задейства от него посредтвом зъмно колело а не посредством верига.
Измислено е така, че разликите да са дребни и едните валове да не стават на другия двигател и обратното.
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: Валове от Е60/61 535д на Е39 530д 184кс.
Barzaka_kurchev написа:Колеги някой има ли инфо. за въпросната интервенция? Намерих снимки на главата на 535д и се оказа,че ангренажа върти единият вал а малка верика предава движението на другият, но зъбните колела са прикрепени към валовете посредством болтове т.е. те се отделят от тях. Въпроса ми е следният. Моите валове (на 3000д М57 мотор от септември 99г 135kw ) по същият начин ли се разглобяват от зъбните колела и ако е тъка и сложа валовете на 3.5д дали ще получа по добро и повече пълнене на цилиндрите или ще и объркам газо-разпределението ? Благодаря предварително?
ще получиш едно голямо нищо мощноста на въпросния мотор който между другото е 3.0д идва най вече от по новото поколение комън рейл с пиезоинжектори и от двете турбини така че ... излишна манипулация дори и да пасват валовете
Барай шишарката Минкеее ....
- Barzaka_kurchev
- Потребител
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: 10.08.2010
- Местоположение: Първомай
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530d E39
- Мечтае да кара: BMW M5 E39
Re: Валове от Е60/61 535д на Е39 530д 184кс.
мошността на 3.5 не идва само от би-турбото и пиезокристалните дюзи. Аз сложих такива и по голямо турбо, но проблема е че идва момент в които и подаваме повече гориво и налягане а тя не иска да го вземе и хвърля сурова нафта от ауспуха. Има нужда от валове колата. Ако задната част не става трябва тунинг да и порачвам а това е доста дебело капиталовложение.
Добрите момчета отиват в рая, а лошите където пожелаят
- Stefko87
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 75
- Регистриран на: 28.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D M-Sport
Re: Валове от Е60/61 535д на Е39 530д 184кс.
Колега отвори една Autodata и там най-лесно ще видиш каква е разликата.
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: Валове от Е60/61 535д на Е39 530д 184кс.
Barzaka_kurchev написа:мошността на 3.5 не идва само от би-турбото и пиезокристалните дюзи. Аз сложих такива и по голямо турбо, но проблема е че идва момент в които и подаваме повече гориво и налягане а тя не иска да го вземе и хвърля сурова нафта от ауспуха. Има нужда от валове колата. Ако задната част не става трябва тунинг да и порачвам а това е доста дебело капиталовложение.
Без коментар ... успех с тунинга
Барай шишарката Минкеее ....
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани