сервотроник

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 641
Регистриран на: 19.09.2010
Местоположение: Madrid-Плевен
Пол: Мъж
Кара: Е39 528i
Мечтае да кара: комбайн в парламента

сервотроник

Мнение от LUBO 555 » 17 Фев 2013, 21:11

Здравейте,
Днес монтирах едно табло high и се опитах да прекодирам колата за такова.
След това излязох да направя едно кръгче и изведнъж,волана много лек.
Колата ми е със сервотроник.Или никога не ми е работил,или......
После пак монтирах оригиналното табло и сервотроника вече го нямаше.Отново сложих с големия борд,но уви
Грешки няма на сервотроника.Само на таблото(големия борд),защото не ми работи нито разхода,нито оборотите.А дис каза,че уж се ретрофитнало всичко коректно :dunno: Аз лично се съмнявам в ретрофит кабела,но това е друга тема.
Та въпросът ми е за сервотроника.Сега ме яде от вътре,щото никога не съм въртял волана толкова леко
ИзображениеИзображение

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2190
Регистриран на: 5.01.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: сервотроник

Мнение от meha » 18 Фев 2013, 10:03

Сервотроника се управлява от GM модула,там има 5-6 реда за него кодировка,и ако нещо не е било както трябва,няма да работи-да не кажа че може да прави и бъгове,като да отказва волана от време на време :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 641
Регистриран на: 19.09.2010
Местоположение: Madrid-Плевен
Пол: Мъж
Кара: Е39 528i
Мечтае да кара: комбайн в парламента

Re: сервотроник

Мнение от LUBO 555 » 18 Фев 2013, 11:19

Никога не ми е праеил нещо странно.Просро си е бил по-твърд.Не,че съм бил без хидравлика,но определено вчера като "тръгна",беше много приятно.А иначе грешки нямам на GM модула.Лошото е,че май ми се скапа bmw scanner-a1.4.0,а с инпа ми е по-сложно

Еnviado desde mi telefono utilizando taparrabo2
ИзображениеИзображение

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2190
Регистриран на: 5.01.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: сервотроник

Мнение от meha » 18 Фев 2013, 12:23

Много интересен случай....по принцип връзката на сервотроника със таблото е през GM-a ! Освен да не е имало хубав контакт някъде,или не добре натегнат пин :dunno: Или просто старото табло е имало някакъв бъг....

Другия вариант е ,да ти е сменяван GM-a,и просто да не е кодиран за кола със сервотроник,след което като си му пуснал програмиране да са се оправили настройките и вече да е активен ,На това залагам аз ;)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 641
Регистриран на: 19.09.2010
Местоположение: Madrid-Плевен
Пол: Мъж
Кара: Е39 528i
Мечтае да кара: комбайн в парламента

Re: сервотроник

Мнение от LUBO 555 » 18 Фев 2013, 19:38

Ето сега пак съм с таблото с малкия борд и не че нямам хидравлика,но е много по-твърд волана от първия път когато го усетих с таблото high.
Тогава за малко да излезна от пътя.А иначе сега си се върти на място,а вчера ми се стори,че ако засиля волана,ще направи пълен оборот.Буквално!
ИзображениеИзображение

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 3.03.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Каквото запали

Re: сервотроник

Мнение от NAPSTERS » 21 Фев 2013, 21:28

GM модула взима сигнал за скорост от таблото, следствие на това управлява твърдостта на волана. Провери във WDS-a на кои пинове е спийд сигнала и дали има връзка по кабела :winky:
когато умен човек спори с глупак, спорят двама глупаци.
http://www.vbox7.com/play:a44cbadb
Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 641
Регистриран на: 19.09.2010
Местоположение: Madrid-Плевен
Пол: Мъж
Кара: Е39 528i
Мечтае да кара: комбайн в парламента

Re: сервотроник

Мнение от LUBO 555 » 21 Фев 2013, 22:04

Ще го проверя,Милене.
Благодаря!
В интерес на истината,ретрофит кабела имаше 2 кабела в повече(беше пипан) и аз ги премахнах и наредих кабелите досущ по схемата.
Ако преди преди това елиминиране на тези два кабела,след натискане на бутона за темпомат,зелената икона светкаше,но този не работеше.
То сега даже и не свети. :dunno:
Пак ще прегледам схемата и кабела,но предварително казвам,че е точно нареден
Единственото,което липсва за окончателния монтаж е сензорът за ниво на антифриза(имам го,но не съм го монтирал на радиатора,нито на пин24 от LCM) поради,което ми изписва да проверя нивото на борда.Незнам защо обаче ми пише,че и нивото на спирачната течност не е наред.И ми се ще да го знам.Дано след ретрофит(пореден) всичко се нареди.Иначе ще си мисля,че таблото не е наред
ИзображениеИзображение

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook