МОЛЯ ПОМОГНЕТЕ !!! НЕ ВДИГА ПОВЕЧЕ ОТ 2600об/мин

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: МОЛЯ ПОМОГНЕТЕ !!! НЕ ВДИГА ПОВЕЧЕ ОТ 2600об/мин

Мнение от Dimitroff » 19 Фев 2013, 10:28

milenskia525 написа:
Dimitroff написа:Колега...няма как от помпа за високо налягане да работи колата на 5 цилиндъра...

Така е разбира се,но жалко е като има такива хора,които се обаждат неподготвени и само подвеждат хората,а да не казвам че в много случаи се харчат и доста парички за няма нищо! :banghead:


Неподготвен си ти - аз съм чел колата на място - показанията на дюзата бяха критични, колата работи на 5 цилиндъра.


Към автора на темата - колега - не виждам причина да се свалят останалите 5 дюзи и да се проверяват - това си е твоя воля ?!


Когато ми се обади по телефона и ми обясни, че като поработи колата заработва на 6 цилиндъра (единият път в 22:30...аз живея за колата ти-да знаеш!!) те посъветвах да се направи тест с колби ПРЕДИ да се свалят дюзите - просто за да се потвърди, че проблема е във въпросната дюза!

Грешки свързани с помпата и предналягане нямаше , но аз въпреки това гледах налягането, което дава - напълно нормално - затова и казах, че трябва да направиш един тест с колби на дюзите и ще стане ясно дали съм прав или не.


2 дни по-късно ти ми звъня и ми каза, че сте свалили дюзаТА и и правите тест с колби... помниш ли какво ти казах аз - "е как и правите тест с колби на свалена дюза???"...аз лично нямам идея как се прави тест с колби при вече свалена дюза?! (нямам представа и защо сте я сваляли при положение, че не сте я тествали с колбите на колата и ако е отчела проблем - сваляйте, но ако е наред - няма смисъл).

Вместо да закачите дюзите за 5-6-7 минутки ти си избрал да ги сваляш сам (и 6те!), а после аз съм кривия и виновния...е няма как да стане просто.

Дойдох, прочетох ти колата, казах ти какво трябва да направиш, за да е сигурно и си тръгнах - не съм ти искал пари за услугата!

От там-нататък - ти си си решил какво да правиш (въпреки, че те посъветвах НАЙ-НАПРЕД да се замерят дюзите с тест с колби и тогава да се процедира нататък!).

Сега се опитваш да ме изкараш виновен мен :lol:

Теста с колби отнема 5 минутки и е елементарен - ти обаче си решил да не ме послушаш и да сваляш наред...всичките...и после да ми обясняваш, че било трудоемко и сложно...еми...трудоемко е щото си го решил ти - ако ме беше послушал - всичко щеше да свърши за 5 минутки и щеше да е ясно дали е виновна дюзата (която пак казвам - беше в критични стойности - лично аз ти показах и ти се съгласи, а на всичкото отгоре - през цялото време колата работеше на 5 цилиндъра!).

Пак казвам - въпреки, че дюзата имаше много лоши стойности и колата колата работеше на 5 цилиндъра - два пъти ти казах - преди да се свалят - най-напред - тест с колби!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 57
Регистриран на: 27.10.2007
Местоположение: София

Re: МОЛЯ ПОМОГНЕТЕ !!! НЕ ВДИГА ПОВЕЧЕ ОТ 2600об/мин

Мнение от badboy » 19 Фев 2013, 11:28

LUBO 555 написа:За това се почва винаги от “малкия дявол“
Помпата под седалката не излиза на диагностика,за това е първото,което се проверява,Лесно се намира читава за проба и се сменя за 10 мин.
Не се сърди,че са те подвели.Вярвам не е било умишлено.Колегата с най-добри намерения ти предложи помощ.
Приеми го от положителната страна.


Не се сърдя на никой. Само споменах какво съм направил.
Радвам се,че е било малкия дявол,и че реших проблема само с Помпа и филтър.
Сигурен съм,че момчето е било савсем добронамерено,за да се опита да ми помогне !
Хубав и успешен ден на всички .

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 57
Регистриран на: 27.10.2007
Местоположение: София

Re: МОЛЯ ПОМОГНЕТЕ !!! НЕ ВДИГА ПОВЕЧЕ ОТ 2600об/мин

Мнение от badboy » 19 Фев 2013, 11:39

Dimitroff написа:
milenskia525 написа:
Dimitroff написа:Колега...няма как от помпа за високо налягане да работи колата на 5 цилиндъра...

Така е разбира се,но жалко е като има такива хора,които се обаждат неподготвени и само подвеждат хората,а да не казвам че в много случаи се харчат и доста парички за няма нищо! :banghead:


Неподготвен си ти - аз съм чел колата на място - показанията на дюзата бяха критични, колата работи на 5 цилиндъра.


Към автора на темата - колега - не виждам причина да се свалят останалите 5 дюзи и да се проверяват - това си е твоя воля ?!


Когато ми се обади по телефона и ми обясни, че като поработи колата заработва на 6 цилиндъра (единият път в 22:30...аз живея за колата ти-да знаеш!!) те посъветвах да се направи тест с колби ПРЕДИ да се свалят дюзите - просто за да се потвърди, че проблема е във въпросната дюза!

Грешки свързани с помпата и предналягане нямаше , но аз въпреки това гледах налягането, което дава - напълно нормално - затова и казах, че трябва да направиш един тест с колби на дюзите и ще стане ясно дали съм прав или не.


2 дни по-късно ти ми звъня и ми каза, че сте свалили дюзаТА и и правите тест с колби... помниш ли какво ти казах аз - "е как и правите тест с колби на свалена дюза???"...аз лично нямам идея как се прави тест с колби при вече свалена дюза?! (нямам представа и защо сте я сваляли при положение, че не сте я тествали с колбите на колата и ако е отчела проблем - сваляйте, но ако е наред - няма смисъл).

Вместо да закачите дюзите за 5-6-7 минутки ти си избрал да ги сваляш сам (и 6те!), а после аз съм кривия и виновния...е няма как да стане просто.

Дойдох, прочетох ти колата, казах ти какво трябва да направиш, за да е сигурно и си тръгнах - не съм ти искал пари за услугата!

От там-нататък - ти си си решил какво да правиш (въпреки, че те посъветвах НАЙ-НАПРЕД да се замерят дюзите с тест с колби и тогава да се процедира нататък!).

Сега се опитваш да ме изкараш виновен мен :lol:

Теста с колби отнема 5 минутки и е елементарен - ти обаче си решил да не ме послушаш и да сваляш наред...всичките...и после да ми обясняваш, че било трудоемко и сложно...еми...трудоемко е щото си го решил ти - ако ме беше послушал - всичко щеше да свърши за 5 минутки и щеше да е ясно дали е виновна дюзата (която пак казвам - беше в критични стойности - лично аз ти показах и ти се съгласи, а на всичкото отгоре - през цялото време колата работеше на 5 цилиндъра!).

Пак казвам - въпреки, че дюзата имаше много лоши стойности и колата колата работеше на 5 цилиндъра - два пъти ти казах - преди да се свалят - най-напред - тест с колби!!!


Няма проблеми,не се опитвам да изкарам никой виновен!!!
Съжелявам,че съм имал неблагоразумието да ти звънна в 10:30ч.,но за мен,когато колата има някакаъв проблем,аз не спя и се боря с него денонощно,но това разбира се си е лично мой проблем.
Аз съм си виновен,за свалянето на всички дюзи,но го направих с ПРЕВАНТИВНА цел,защото карам колата от 6 години,и исках да съм сигурен,че всичко с дюзите е наред.
Благодаря за диагностиката,точна беше,вдигнахме стойностите на 6-та дюза до нормалните.
Проблема е разрешен,няма виновни и лоши чувства,всичко е наред!!!
Хубав ден и успешна седмица желая,може да разчиташ на мен също на помощ когато с каквото мога в професионален план,тъй като съм адвокат,и е възможно да мога да съм полезен някога с нещо... ;)

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook