Турбо неволи.

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2284
Регистриран на: 10.04.2008
Пол: Мъж
Кара: Долното
Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.

Турбо неволи.

Мнение от Elesar74 » 18 Яну 2013, 11:20

Какво беше, каква стана. Здравейте отново колеги. Както писах и в предната тема, имах проблем с температурата, оказа се термостат и т.н. Почнах от тоя на AGR-a, обаче оттам минава един маркуч за ниското налягане и трябва да се махне, за да може да се свали термостата. Той обаче така се запекъл, че едвам го измъкнах и се сцепи малко на всичкото отгоре. Монтирах термостата, върнах маркуча обратно, обаче колата тотално загуби мощност. Викам си, маркуча е. Смених го вчера, само че за беля, съм земал с по-малък просвет. Едва го пъхнах в долния край, а отгоре съвсем малко влезе и го стегнах с една скоба. Колата обаче отново мъртвец. Викам си, това че не влезе както трябва, явно е проблем. Нищо друго не съм правил, освен да го сваля, понеже пречеше за термостата. Може ли тоя маркуч да е проблема, понеже буквално до онзи ден колата вървеше като луда, пълна с хора, а сега не мога да изпреваря никой, само с кикдаун става, на практика няма турбо.

P.S. Смених маркуча с по-широк, сега го набих повече, стана добре. Обаче пак няма никой. Забелязвам, че като натисна, индикатора за моментия разход отива надясно, обаче в оборотите няма промяна. Гори, пък не върви.

P.S.2 След консултация по телефона с един спец от Варна, същия каза че проблема е нещо с вакуума. Виждам, че до турбината стигат два маркуча, тънки, "прекрачват" през главата и слизат някъде под всмукателния колектор. Обаче едното откачетно. Дотук добре, обаче не виждам никъде къде да го закача, а и го гледам в края, сцепено. Явно там е проблема, обаче ще опитам по-късно да локализирам точно къде влиза.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2284
Регистриран на: 10.04.2008
Пол: Мъж
Кара: Долното
Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.

Re: Турбо неволи.

Мнение от Elesar74 » 18 Яну 2013, 15:58

Автоматик е, пеперудите ги махнах.

P.S. Проблема е локализиран. Изваден маркуч, който влиза във вакуумния контейнер и оттам в една тръба под всмукателния колектор. Маркуча е с оплетка, обаче гледам е твърд някакъв, а края, който влиза в тази тръбичка е сцепен. Ще гледам да го съединя с някакво парче. Темата е приключена.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.


Аватар
Мнения: 129
Регистриран на: 2.02.2012
Кара: е65 4.5 2002

Re: Турбо неволи.

Мнение от bmw730 » 19 Яну 2013, 13:19

Колега вакума е проблем минах през този филм

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2284
Регистриран на: 10.04.2008
Пол: Мъж
Кара: Долното
Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.

Re: Турбо неволи.

Мнение от Elesar74 » 19 Яну 2013, 18:40

За съжаление не мога да намеря точнияразмер маркуч. В RealOEM e 3.5 мм, обаче най-близкия размер, който намирам е 3.2. Едва ли ще влезе. Сложих 4, но пак не върви. Ще пробвам и 3.2 да пъхна пък ще видим.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 18.06.2012
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Е 60 530d Manual
Мечтае да кара: BMW M 550d

Re: Турбо неволи.

Мнение от crank666 » 23 Яну 2013, 5:38

Има силиконови вакумни маркучи на метър и за мен са много по-добри.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: Турбо неволи.

Мнение от cod-cdbp » 23 Яну 2013, 5:45

crank666 написа:Има силиконови вакумни маркучи на метър и за мен са много по-добри.


За мен най-добрите са тези за обратна нафта с дебели стени. :yes:
Има и варианти с оплетка и се търсят в по-добрите магазини ;)
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1163
Регистриран на: 5.07.2008
Местоположение: banlieu parisienne
Пол: Мъж
Кара: 530da turing

Re: Турбо неволи.

Мнение от nightdriver » 23 Яну 2013, 14:11

crank666 написа:Има силиконови вакумни маркучи на метър и за мен са много по-добри.


:yes: с такива съм , преди три години смених превантивно всички вакум пътища със силиконови...
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Re: Турбо неволи.

Мнение от turbo » 25 Яну 2013, 11:43

Аз не разбрах... Темата приключена ли е или не? :dunno:
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2284
Регистриран на: 10.04.2008
Пол: Мъж
Кара: Долното
Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.

Re: Турбо неволи.

Мнение от Elesar74 » 25 Яну 2013, 17:42

Приключена е.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Re: Турбо неволи.

Мнение от turbo » 27 Яну 2013, 17:27

... и проблемът беше?
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2284
Регистриран на: 10.04.2008
Пол: Мъж
Кара: Долното
Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.

Re: Турбо неволи.

Мнение от Elesar74 » 30 Яну 2013, 21:53

Проблема беше, че маркуча който излиза от вакуумния контейнер долу под турбото или по-скоро влиза там, минава над двигателя, под едната кора и в тази си част е опечен просто. От гума, станал на пластмаса. С външна оплетка е и не се вижда де е прекъснат. И понеже е станал твърд, се счупил на едно място обаче както казах, не се вижда къде. Благодаря на Илко Иванов, че ми даде акъл как да направя лесна диагностика за наличието на вакуум или неговата липса. При този опит, разделих съединението и на запалена кола устнових, че прави вакуум в правилната посока и явно някъде по назад смуче въздух. Поопипах го и намерих това прекъсване, откъдето явно смуче въздух. Отрязах го и го снадих да не казвам как, че ще ми се смее форума. Важното е, че всичко си дойде на мястото.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Re: Турбо неволи.

Мнение от turbo » 30 Яну 2013, 22:07

:yes: :bowdown:
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 86
Регистриран на: 15.07.2010
Пол: Мъж
Кара: e39 530d

Re: Турбо неволи.

Мнение от vas33 » 02 Фев 2013, 20:27

Колеги, който е сменял вакуум маркуч 3.5 мм да даде идея от каде да си взема.
Не ми се чака от Ebay.

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook