Имам 5 технически въпроса за моето 1-во BMW

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 285
Регистриран на: 10.01.2010
Местоположение: София <> Стара Загора
Пол: Мъж

Имам 5 технически въпроса за моето 1-во BMW

Мнение от Night_Wolf » 21 Яну 2013, 23:22

Здравейте, колеги :) (Колко хубаво звучи :mrgreen:)

Имам 5 технически въпроса относно моето първо BMW:
Пояснявам предварително, ако има значение - автомобилът ще се газифицира до няколко седмици, E39 523i, единичен ванус.


1. Имам за смяна ламбда сонда (изгорял подгрев) - от къде мога да си намеря такава втора употреба или по-добре нова, пак от къде, съответно и за какви цени говорим в двата случая?

2. Имам за смяна клапан на картерните газове (май така се казваше) - от къде мога да закупя такъв или по-добре нов, пак от къде, съответно и за какви цени говорим в двата случая?

3. Имам за смяна лагер на алтернатора - това знам къде се прави, но след смяната по-често ли ще започне се прецаква или пак ще си бачка на 6+?

4. Имам и за смяна датчик ABS/ASC (затова четох), че от него дори километража ту-работи, ту-не (съответно и темпомата се бърка), днес проработи няколко илометра (изключи индикациите по таблото) и после пак светнаха. Втора ръка ли да търся (били около 30-тина лв) или да не рискувам с такъв и да взема нов?

5. Свети ми и лампата за течност на чистачките - сипах такава цели 2 литра - изгасна след няколко километра, и след още няколко пак светна и така остана - това как се оправя/какво се купува (ново ли да е пак, старо ли и за какви пари съответно да го търся)?


П.П. Предвид за вас глупавите въпроси от моя страна уточнявам, че тази инспекция ми я направи уважаван от вас съфорумец, не съм си ги измислил аз или ходил къде да е :)

Благодаря :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Re: Имам 5 технически въпроса за моето 1-во BMW

Мнение от mad_presley » 21 Яну 2013, 23:26

Тази тема прегледа ли я цялата viewtopic.php?f=35&t=93901

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 285
Регистриран на: 10.01.2010
Местоположение: София <> Стара Загора
Пол: Мъж

Re: Имам 5 технически въпроса за моето 1-во BMW

Мнение от Night_Wolf » 21 Яну 2013, 23:31

Там не знам дали мога да задавам въпроси.

А и аз също не знам дали да заложа на втора или първа ръка за съответната част.

Като цяло са ми неясни нещата, не е въпроса само в цените на новите компоненти...

:|

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 29.04.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: БМВ

Re: Имам 5 технически въпроса за моето 1-во BMW

Мнение от karsov » 21 Яну 2013, 23:37

Отговори :)
1. Най-добре оригинал (по ВИН номер- оригинален код). Цена не знам. Универсална сонда е към 120 лв. обаче не е добро решение.
2. Задължително оригинал струва 97 лв. (около).
3. Ако ти рециклират алтернатора правилно няма да имаш никакви проблеми.
4. Първо проучи за каква пара ще е нов после прецени.
5. Имаше тема за това. Потърси. Казанчето трябва да събира 4.5 лт.
6. Търси дълъри :mrgreen: на БМВ части. Във форума може да намериш много теми за това.
7. И честита нова кола :) Хиляди безаварийни километри. :)

Общо взето във форума ще намериш много техническа информация. Твоите проблеми са дискутирани и преди. Четене му е майката.
http://pleasehelp.hit.bg/

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 285
Регистриран на: 10.01.2010
Местоположение: София <> Стара Загора
Пол: Мъж

Re: Имам 5 технически въпроса за моето 1-во BMW

Мнение от Night_Wolf » 22 Яну 2013, 0:28

За първите 2 - ламбдата и клапана от официалните представителства ли да ги търся (Дару и Камор) или от другаде? Може да отговориш и на лично :)

Това с ВИН-а и ламбдата не ми стана много ясно... да си кажа ВИН-а на колата и те според нея ще ми намерят точна ламбда сонда или?

:oops:


Благодаря, човече :))) супер тъпо се чувствам така, ама... :confused:

Зайо-Байо
Аватар
Мнения: 3048
Регистриран на: 23.03.2008
Местоположение: Руси
Пол: Мъж
Кара: Пръскан кенеф
Мечтае да кара: Мка комби
Детайли за колата: Некво шарено и некво хамелеоново..

Re: Имам 5 технически въпроса за моето 1-во BMW

Мнение от uricatoli » 22 Яну 2013, 2:07

Не е задължително от Камор или Дару.. може и от други.. просто гледаш марките да не са "гаражни" които никой не е чувал..
Във всеки магазин за авточасти при продиктуването на ВИН кода ще ти кажат точната част която ти трябва.. понеже по някой път излиза по-голям избор..

Честита кола и от мене и дано да те радва.. :mrgreen:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Re: Имам 5 технически въпроса за моето 1-во BMW

Мнение от mad_presley » 22 Яну 2013, 10:47

Night_Wolf написа:....от официалните представителства ли да ги търся (Дару и Камор) или от другаде?....

Не ти се чете на теб явно. Пуснах ти тема със 17 страници с информация кой от къде и на какви цени е купувал части. Ти обаче упорито искаш някой да ти обръща специално внимание на теб :conf:

Както ти каза колегата @karsov, както ти казвам и аз, "Твоите проблеми са дискутирани и преди. Четене му е майката."

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 316
Регистриран на: 15.12.2009
Местоположение: Stuttgart, Германия
Пол: Мъж
Кара: Е60, 2006
Мечтае да кара: Formula
Детайли за колата: N52B25

Re: Имам 5 технически въпроса за моето 1-во BMW

Мнение от Gari » 22 Яну 2013, 12:51

Здравей колега и честита да ти е колата.
1. Ламбда сонда си вземи нова от Дару или Камор. Кажи им ВИН-а на колата, също и коя сонда ти трябва. Датчици и компоненти отговарящи за работата на двигателя е най-добре да са чисти нови и оригинални. Изпитано е в опита на хората. Но ти си знаеш.
2. Клапан картерни газове може да си вземеш от колегата Laviatan - memberlist.php?mode=viewprofile&u=16600
3. След обслужване на алтернатора, то той ще си работи на 100% до следващото износване. Няма вечни неща.
4. Датчик за АБС пак от колегата memberlist.php?mode=viewprofile&u=16600. За цена ще го попиташ.
5. ЗА казанчето - на моята капачка пише 6л. Свали гумата (предна дясна), след това подкалника и ще видиш казанчето. Провери букси и виж да няма боклуци в него. Почисти и напълни с течност и след това пак погледни таблото.
И както колегите са ти написали - много четене трябва във форума. Няма незасегнат проблем по нашите коли. Успех
Не искам много, искам всичко!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 285
Регистриран на: 10.01.2010
Местоположение: София <> Стара Загора
Пол: Мъж

Re: Имам 5 технически въпроса за моето 1-во BMW

Мнение от Night_Wolf » 23 Яну 2013, 19:44

Б Л А Г О Д А Р Я :clap:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Re: Имам 5 технически въпроса за моето 1-во BMW

Мнение от turbo » 25 Яну 2013, 11:52

Само да вметна, че на М52 лабда сондите са по 200+ лева парчето нови. Мой приятел си взе нова HELLA и я сложи (на М50 със Сименс електроника е пак такава сондата) и след около година тя се предаде. Взе от негов познат втора употреба и тя не сработи въобще. Взе от същото момче втората сонда (при М52 са 2 по принцип) и тя си сработи и до момента си работи вече близо 2 години без проблеми. Така, че не е много ясно... :paranoid:

П.П.: Универсалните сонди на BOSCH си работят чудесно и са "универсални" поради факта, че кабелът им е без букса и трябва да се сложи буксата от оригиналната сонда на дадения автомомбил.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Re: Имам 5 технически въпроса за моето 1-во BMW

Мнение от mad_presley » 25 Яну 2013, 12:01

turbo написа:Само да вметна, че на М52 лабда сондите са по 200+ лева парчето нови. Мой приятел си взе нова HELLA и я сложи (на М50 със Сименс електроника е пак такава сондата) и след около година тя се предаде. Взе от негов познат втора употреба и тя не сработи въобще. Взе от същото момче втората сонда (при М52 са 2 по принцип) и тя си сработи и до момента си работи вече близо 2 години без проблеми. Така, че не е много ясно... :paranoid:

За това колегата @Gari е написал нова оригинална. Всичко останало е игра на ролетка и наливане на пари в боклуци. Наистина са скъпи оригиналните, но ако започнеш да сменяш втора употреба - я работи 2 месеца я не, Hellа - първо не работи както трябва от самото начало и второ издържат малко, определено ще излезе по-скъпо или поне на цената на оригинална.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 285
Регистриран на: 10.01.2010
Местоположение: София <> Стара Загора
Пол: Мъж

Re: Имам 5 технически въпроса за моето 1-во BMW

Мнение от Night_Wolf » 25 Яну 2013, 13:16

Колата я вкарвам при Napsters, той си имал всичко и каза, че всичко ще оправи, да не влизам аз във филма предвид опита ми :)

На Л.С. може някой да сподели инфо дали постъпвам правилно, ако не иска да е публично :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Re: Имам 5 технически въпроса за моето 1-во BMW

Мнение от mad_presley » 25 Яну 2013, 13:44

Това трябваше да направиш в самото начало ;)

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook