Интензивен теч на масло.....

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 18.03.2007
Местоположение: Stockholm
Пол: Мъж
Кара: Е39 520!

Интензивен теч на масло.....

Мнение от mipowers » 14 Яну 2013, 21:17

Здравейте, приятели!Запалвайки колата тази вечер, ми замириса на изгоряло масло и отваряйки капака,установих,че течът е от гарнитурата(предполагам)на AIR PUMP F VACUUM CONTROL където е хваната към цилиндровата глава.Капе масло на всеки 4,5 секунди...Каква може да е причината?Колата започна да прекъсва и след шофиране около километър два,светна жълтата лампа за предупреждение на проблем по мотора.Дайте ми съвет,за което благодаря предварително-колата е Е39-М54-В22, 11.2000.
[url][url=http://www.picvalley.net/v.php?p=u/1519/1249307044150396038513581872473X6NwSd5nQuGbY2ZWQRr.JPG] Изображение[/url][/url]
Последна промяна mipowers на 14 Яну 2013, 21:47, променена общо 1 път
Изображение
Жена от Русия, БМВ от Италия-просто си го забрани...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Re: Интензивен теч на масло.....

Мнение от turbo » 14 Яну 2013, 22:40

Това клапанче не е ли закрепено на изпускателния колектор, а не на самата глава?
По принцип там масло няма работа. Да не би нещо да олива отгоре? Гарнитура на капака на клапаните?
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 18.03.2007
Местоположение: Stockholm
Пол: Мъж
Кара: Е39 520!

Re: Интензивен теч на масло.....

Мнение от mipowers » 14 Яну 2013, 23:03

turbo написа:Това клапанче не е ли закрепено на изпускателния колектор, а не на самата глава?
По принцип там масло няма работа. Да не би нещо да олива отгоре? Гарнитура на капака на клапаните?
в
Не е закрепено там, а си е на главата-въпроса е , защо там достига масло,каква е връзката и за да протече отведнъж значи отнякъде се получава налягане....
Изображение
Жена от Русия, БМВ от Италия-просто си го забрани...

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 25.07.2012
Пол: Мъж

Re: Интензивен теч на масло.....

Мнение от BMW_Pernik_Team » 22 Яну 2013, 20:48

Колега, това е вакум помпа и през нея минава въздух и не трябва да има масло. Ако не си сменявал провери си филтъра за картерните газове - ако е запушен има свръх налягане на маслото и избива отвсякъде
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Re: Интензивен теч на масло.....

Мнение от turbo » 23 Яну 2013, 13:20

Това не е вакуум помпа, а клапан, през който минава въздух от една фучаща електрическа турбинка и отива в изпускателния колектор. По този начин се предизвиква екзотермична реакция, чрез която се постига по-бързо загряване на катализатора/ите на автомобила и по-бързото им влизане в оптимален работен режим (по-рано почват да пречистват, както трябва). Някои наричат това "екология" на автомобила. Работи при определени условия и се управлява от ЕКУ-то на колата. :!: :!: :!: :driving:
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook