Интензивен теч на масло.....
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- mipowers
- Потребител
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 18.03.2007
- Местоположение: Stockholm
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 520!
Интензивен теч на масло.....
Здравейте, приятели!Запалвайки колата тази вечер, ми замириса на изгоряло масло и отваряйки капака,установих,че течът е от гарнитурата(предполагам)на AIR PUMP F VACUUM CONTROL където е хваната към цилиндровата глава.Капе масло на всеки 4,5 секунди...Каква може да е причината?Колата започна да прекъсва и след шофиране около километър два,светна жълтата лампа за предупреждение на проблем по мотора.Дайте ми съвет,за което благодаря предварително-колата е Е39-М54-В22, 11.2000.
[url][url=http://www.picvalley.net/v.php?p=u/1519/1249307044150396038513581872473X6NwSd5nQuGbY2ZWQRr.JPG]
[/url][/url]
[url][url=http://www.picvalley.net/v.php?p=u/1519/1249307044150396038513581872473X6NwSd5nQuGbY2ZWQRr.JPG]
Последна промяна mipowers на 14 Яну 2013, 21:47, променена общо 1 път
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: Интензивен теч на масло.....
Това клапанче не е ли закрепено на изпускателния колектор, а не на самата глава?
По принцип там масло няма работа. Да не би нещо да олива отгоре? Гарнитура на капака на клапаните?
По принцип там масло няма работа. Да не би нещо да олива отгоре? Гарнитура на капака на клапаните?
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- mipowers
- Потребител
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 18.03.2007
- Местоположение: Stockholm
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 520!
Re: Интензивен теч на масло.....
вturbo написа:Това клапанче не е ли закрепено на изпускателния колектор, а не на самата глава?
По принцип там масло няма работа. Да не би нещо да олива отгоре? Гарнитура на капака на клапаните?
Не е закрепено там, а си е на главата-въпроса е , защо там достига масло,каква е връзката и за да протече отведнъж значи отнякъде се получава налягане....
- BMW_Pernik_Team
- Потребител
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: 25.07.2012
- Пол: Мъж
Re: Интензивен теч на масло.....
Колега, това е вакум помпа и през нея минава въздух и не трябва да има масло. Ако не си сменявал провери си филтъра за картерните газове - ако е запушен има свръх налягане на маслото и избива отвсякъде

- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: Интензивен теч на масло.....
Това не е вакуум помпа, а клапан, през който минава въздух от една фучаща електрическа турбинка и отива в изпускателния колектор. По този начин се предизвиква екзотермична реакция, чрез която се постига по-бързо загряване на катализатора/ите на автомобила и по-бързото им влизане в оптимален работен режим (по-рано почват да пречистват, както трябва). Някои наричат това "екология" на автомобила. Работи при определени условия и се управлява от ЕКУ-то на колата.





БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани