проблем с Е 39 тдс!
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- Ceco bmw
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 11.05.2011
- Местоположение: Монтана-Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 тдс
- Мечтае да кара: ///М5
проблем с Е 39 тдс!
Колеги при ускоряване след трета скорост при около 3500 оборота колата почва да прекъсва(като прекъсвач на бензин) около два три пъти, след което спира да ускорява и разходомера примерно от 20 пада на 10. Карах я на диагностика от която стана ясно, че:
1. Не е от турбото
2. Не е от ГНП
3. Имаше съмнение за абс и асц (при махане на буксата пак си го има проблема)
4. На живи данни при появяването на проблема горивото пада от 38мг на 21мг
5. Не е от дебитомер
Та въпроса ми е какво би могло да кара компютъра да намаля горивото и от къде може да идва този проблем
?
1. Не е от турбото
2. Не е от ГНП
3. Имаше съмнение за абс и асц (при махане на буксата пак си го има проблема)
4. На живи данни при появяването на проблема горивото пада от 38мг на 21мг
5. Не е от дебитомер
Та въпроса ми е какво би могло да кара компютъра да намаля горивото и от къде може да идва този проблем



- E30_DK
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 6.10.2007
- Местоположение: София
- Мечтае да кара: S63, но не AMG, а B44tu
Re: проблем с Е 39 тдс!
Проверихте ли вакуум маркучетата на мап сензора, дали са здрави или не са запушени?
- Ceco bmw
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 11.05.2011
- Местоположение: Монтана-Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 тдс
- Мечтае да кара: ///М5
Re: проблем с Е 39 тдс!
Да колега всички вакуми и маркучето на МАП сензора са ОК.
- LUBO 555
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 641
- Регистриран на: 19.09.2010
- Местоположение: Madrid-Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 528i
- Мечтае да кара: комбайн в парламента
- Ceco bmw
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 11.05.2011
- Местоположение: Монтана-Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 тдс
- Мечтае да кара: ///М5
Re: проблем с Е 39 тдс!
Пропуснах да кажа, че всички филтри са сменени и помпата в резервуара също.
- MPOWERfan
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 560
- Регистриран на: 19.07.2008
- Местоположение: Перник.
- Пол: Мъж
- Кара: E61/530XD
- Мечтае да кара: на по-евтино гориво.
Re: проблем с Е 39 тдс!
Имаше подобен проблем с Е34 TDS ,оказа се помпата в резервоара,не преливната а другата.Можем да я погледнеш. 

E36/E39/E39/E46/E39/E61/E87/61
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: проблем с Е 39 тдс!
Как от диагностиката стана ясно, че не е дебитомер - както си написал?
При диагностиката дебитомера надали ще ти излезе като грешка.
Я вземи да откачиш буксата на дебитомера и пак тествай колата.
При диагностиката дебитомера надали ще ти излезе като грешка.
Я вземи да откачиш буксата на дебитомера и пак тествай колата.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- BMW_Pernik_Team
- Потребител
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: 25.07.2012
- Пол: Мъж
Re: проблем с Е 39 тдс!
Колега, според това което си написал за горивото, щом почва да пада от 38 на 21мг означава, че се първо се увеличава притока на гориво и мотора се "задавя", след което ти забива. Хубаво е да я прочетеш с GT1

- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани