Температура на М62..........

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Температура на М62..........

Мнение от Nasko_325TD » 14 Яну 2013, 15:36

Здравейте колеги искам да ви попитам относно М62Б35 и температурата му.
Закачихме колата на ИНПА-работеше на място,като я форсирахме с отворен капак и парното и беше спряно.По програма колата загря на 116 градуса.Стрелката на температурата вътре мръдна с около 1-2мм на дясно.Качихме се да караме малко да и гледаме живите данни,виското зацепи и свали до 93-94 градуса-нормално ли е това? :paranoid:
Питам понеже се съмняваме в термостата.По ИНПА ми излиза грешка номер 139,нещо свързано с термостата.
При големи натоварвания колата не загрява,държи около 95-96 някъде. :D

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: Sofia/Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: E39 - 540
Мечтае да кара: Trabant

Re: Температура на М62..........

Мнение от omegaart » 14 Яну 2013, 17:14

Nasko_325TD написа:Здравейте колеги искам да ви попитам относно М62Б35 и температурата му.
Закачихме колата на ИНПА-работеше на място,като я форсирахме с отворен капак и парното и беше спряно.По програма колата загря на 116 градуса.Стрелката на температурата вътре мръдна с около 1-2мм на дясно.Качихме се да караме малко да и гледаме живите данни,виското зацепи и свали до 93-94 градуса-нормално ли е това? :paranoid:
Питам понеже се съмняваме в термостата.По ИНПА ми излиза грешка номер 139,нещо свързано с термостата.
При големи натоварвания колата не загрява,държи около 95-96 някъде. :D



Нормалната работна температура е 92-108 на М62. В задръствания и т.н. трябва си дига до определеното , но не повече от 110 ( моментно ).

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Re: Температура на М62..........

Мнение от turbo » 14 Яну 2013, 17:39

По принцип по чуждите форуми пише, че би трябвало на 108 градуса по Целзий ЕКУ-то на колата да отвори термостата докрай, а също така при големи натоварвания също го отваря и предизвиква принудително преминаване на повечко охлаждаща течност и охлаждане съответно. Това се случва чрез задействане на нагревателя, който е вграден вътре в термостата. Иначе по нормалната схема термостатът отваря на 105 градуса по Целзий. Грешката, която е при тебе с номер 139 е точно за това, че компютърът вижда проблем с възможността да контролира тази цялата врътня. Обикновено нагревателят се пробива като на бойлерите и така дори и темостатът да работи е добре да бъде сменен. Можеш да го вземеш от там, където ти препоръчах да видиш за сонда. :yes:
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Re: Температура на М62..........

Мнение от Nasko_325TD » 14 Яну 2013, 20:56

Ами добре де,какво се разбира под големи натоварвания!?Нали когато примерно "ръчкаш" така да се каже колата,тя се движи по-бързо-съответно има по-голяма струя въздух.От там следва,че ще ще се охлади по-лесно.А когато работи на място в задръствания тогава няма приток на въздух и следва да позагрява повечко.Чудя се дали когато колата работи на място се счита за голямо натоварване или когато я настъпваш? :conf:
И дали тогава компютъра дава информация на термостата да отвори напълно или когато и даваш яко газ!? :conf:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: Sofia/Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: E39 - 540
Мечтае да кара: Trabant

Re: Температура на М62..........

Мнение от omegaart » 14 Яну 2013, 21:14

Nasko_325TD написа:Ами добре де,какво се разбира под големи натоварвания!?Нали когато примерно "ръчкаш" така да се каже колата,тя се движи по-бързо-съответно има по-голяма струя въздух.От там следва,че ще ще се охлади по-лесно.А когато работи на място в задръствания тогава няма приток на въздух и следва да позагрява повечко.Чудя се дали когато колата работи на място се счита за голямо натоварване или когато я настъпваш? :conf:
И дали тогава компютъра дава информация на термостата да отвори напълно или когато и даваш яко газ!? :conf:


Добре бе колега , ти кола не си ли виждал :) 1 милион теми пусна със всякакви глупости.

Без значение дали я натоварваш или колата работи на место то тя ще достигне някаква температура на която термостата ще се отвори напълно за да включи големия кръг за да се охлажда колата по-лесно. Когато термостата не работи като хората той или не отваря или не затваря и се почва с проблемите. Има вариант и да остане в полу/отворено състояние и т.н. и т.н.

Смени термостата щом диагностиката ти дава грешка явно има защо.

+ термостата не е с електронен , електониката ( т.е. датчиците ) служат зад подпомагане и пускане на перките и съответно показване на данните на диагностичните програми , таблото и бла бла.

ето ти полезно четиво

http://www.opelclub.bg/index.php?showtopic=51962

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Re: Температура на М62..........

Мнение от Nasko_325TD » 15 Яну 2013, 10:44

Колега,колата ти е с всико-няма датчици за перка.Освен за тази на климатика,но тя сработва,ако виското не се справя! :)

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook