Пуши сив дим като загрее 525 тдс 97
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
Пуши сив дим като загрее 525 тдс 97
Здравеите колеги ! Искам да Ви попитам нещо,относто моето БМВ. Преди това нека Ви кажа , че съм изчел всичко по темата и не ми е станало ясно, и затова се осмелих да направя нова тема. Малко пред история. Застудя и започна трудно да пали. Сменихме подгряващите свещи. Сега пали добре. Но се спука водния радиатор, опитахме се да го залепим, не се получи и в краина сметка купих нов (втора употреба, на външен вид като нов). Сменихме го , карах го с вода през деня около 150 км, за да видя да не протече нещо. Теч нямаше и сипахме антифриз. След около 100 км (тръгнах на път веднага) забелязах едва когато бях спрял , че от аспуха много пуши сив дим. Първо си казах,нормално е , студено е , това е от топлите газове. Но днес беше доста по-топло и отзад пушеше като парен влак. Ако можете да ми помогнете с нещо, много ще съм Ви благодарен !
- nicks11
- Потребител
-
- Мнения: 25
- Регистриран на: 20.07.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW & Alfa Romeo
Re: Пуши сив дим като загрее 525 тдс 97
Сив или син? Погледни дали губи вода или масло. Да не е пара?
BMW E39 525TDS Touring & Alfa Romeo 156 2.0 Selespeed
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: Пуши сив дим като загрее 525 тдс 97
А загуба на охлаждащ агент има ли все пак ? ,маркучите как са ? В разширителния съд ,вътре нормално ли е ,изхвърля ли като отвориш.
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
- E30_DK
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 6.10.2007
- Местоположение: София
- Мечтае да кара: S63, но не AMG, а B44tu
Re: Пуши сив дим като загрее 525 тдс 97
Vlados написа:1.10 Докато колата работи, помолете някой да я „изфорсира” и гледайте ауспуха – пушека трябва да е черен. Ако излиза бял пушек, в най-добрия случай ще сменяте гарнитура на главата, а в най-лошия – самата глава (означава вода в цилиндрите или в нафтата). Ако пушека е сив – най-вероятно има проблем с дюзите.
Re: Пуши сив дим като загрее 525 тдс 97
Маркуча е силно надут като загрее, и антифриза се губи малко. Пуши когато колатае загряла и паботи на място, когато е в движение и се форсира дим няма.
- kraininski
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530d
Re: Пуши сив дим като загрее 525 тдс 97
щом маркуча е надут значи има пробив в охладителната система...гарнитура на главата или самата глава е спукана а дима ще да е пара от антифриза
"And You'll Always Be My Whore Cause You're The One That I Adore"
- uricatoli
- Зайо-Байо
-
- Мнения: 3048
- Регистриран на: 23.03.2008
- Местоположение: Руси
- Пол: Мъж
- Кара: Пръскан кенеф
- Мечтае да кара: Мка комби
- Детайли за колата: Некво шарено и некво хамелеоново..
Re: Пуши сив дим като загрее 525 тдс 97
Честито.. преди 2 седмици колата ми излезе със същия проблем.. разминах се само с гарнитура и чело на главата.. Така че действай докато е време и провери после главата за да не правиш ремонта 2 пъти..
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Пуши сив дим като загрее 525 тдс 97
Търси проверен майстор, защото след първата смяна на глава и гарнитура при мен не бяха стегнали болтовете на главата и след година пак духна гарнитурата.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- mitkoangelov616
- Потребител
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 7.01.2013
- Пол: Мъж
Re: Пуши сив дим като загрее 525 тдс 97
bord1 написа:Здравеите колеги ! Искам да Ви попитам нещо,относто моето БМВ. Преди това нека Ви кажа , че съм изчел всичко по темата и не ми е станало ясно, и затова се осмелих да направя нова тема. Малко пред история. Застудя и започна трудно да пали. Сменихме подгряващите свещи. Сега пали добре. Но се спука водния радиатор, опитахме се да го залепим, не се получи и в краина сметка купих нов (втора употреба, на външен вид като нов). Сменихме го , карах го с вода през деня около 150 км, за да видя да не протече нещо. Теч нямаше и сипахме антифриз. След около 100 км (тръгнах на път веднага) забелязах едва когато бях спрял , че от аспуха много пуши сив дим. Първо си казах,нормално е , студено е , това е от топлите газове. Но днес беше доста по-топло и отзад пушеше като парен влак. Ако можете да ми помогнете с нещо, много ще съм Ви благодарен !
Брат ще ти помогне Diesel System Cleanr за сивия дим виж повеюе инфо http://Bluechemgroup-bg.com/.
- Стефановски
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 76
- Регистриран на: 8.05.2008
- Местоположение: Мездра
- Пол: Мъж
- Кара: 525 tds, но заслужава да кара Х6
- Мечтае да кара: М5, но кара 525 tds
Re: Пуши сив дим като загрее 525 тдс 97
Колега, възможно е при смяната на радиатора да не сте обезвъздушили водната системата напълно, а това за TDS-а почти винаги води до пукната глава.
Дано, да не е това, разбира се, а да се разминеш само със смяна на гарнитурата на главата, но щом имаш напомпан маркуч от водната система - компресията от цилиндрите ти го помпа .
Дано, да не е това, разбира се, а да се разминеш само със смяна на гарнитурата на главата, но щом имаш напомпан маркуч от водната система - компресията от цилиндрите ти го помпа .
Re: Пуши сив дим като загрее 525 тдс 97
Колеги , благодаря за обърнатото ми внимание. Проблема беше спукана глава , точно на 4 места. Направих си сметка , че ако купя глава, гарнитура и шлайфане ще ми излезе почти колкото да сменя целият двигател. Така и направих , не знам дали това беше правилното решение , но сега се надявам поне вече да върви и да не ми трови живота, че ми скъса нервичките тези дни. А колко пари заминаха само аз си знам.
- uricatoli
- Зайо-Байо
-
- Мнения: 3048
- Регистриран на: 23.03.2008
- Местоположение: Руси
- Пол: Мъж
- Кара: Пръскан кенеф
- Мечтае да кара: Мка комби
- Детайли за колата: Некво шарено и некво хамелеоново..
Re: Пуши сив дим като загрее 525 тдс 97
bord1 написа:Колеги , благодаря за обърнатото ми внимание. Проблема беше спукана глава , точно на 4 места. Направих си сметка , че ако купя глава, гарнитура и шлайфане ще ми излезе почти колкото да сменя целият двигател. Така и направих , не знам дали това беше правилното решение , но сега се надявам поне вече да върви и да не ми трови живота, че ми скъса нервичките тези дни. А колко пари заминаха само аз си знам.
ама бензинов ли?

А иначе колега.. не е толкова скъп ремонта.. и аз бях почнал да търся за мойта глава но се разминах само с духнала гарнитура, та гарнитура, болтове, всички останали гарнитурки, 5 хидравлики, масло 8л+ антифриз концентрат на SWAG+ ремъци за отпреде, оптяжна ролка и всички останали все марки ми излязоха 500лв.. и още 200лв дадох за работа.. но се провери всичко че е в ред.. проверих и главата за пукнатини.. И аз обмислях смяна на мотора ама като се замислих че и този който ще взема може да е на същото дередже..

12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани