Пуши сив дим като загрее 525 тдс 97

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 2.01.2013

Пуши сив дим като загрее 525 тдс 97

Мнение от bord1 » 03 Яну 2013, 1:15

Здравеите колеги ! Искам да Ви попитам нещо,относто моето БМВ. Преди това нека Ви кажа , че съм изчел всичко по темата и не ми е станало ясно, и затова се осмелих да направя нова тема. Малко пред история. Застудя и започна трудно да пали. Сменихме подгряващите свещи. Сега пали добре. Но се спука водния радиатор, опитахме се да го залепим, не се получи и в краина сметка купих нов (втора употреба, на външен вид като нов). Сменихме го , карах го с вода през деня около 150 км, за да видя да не протече нещо. Теч нямаше и сипахме антифриз. След около 100 км (тръгнах на път веднага) забелязах едва когато бях спрял , че от аспуха много пуши сив дим. Първо си казах,нормално е , студено е , това е от топлите газове. Но днес беше доста по-топло и отзад пушеше като парен влак. Ако можете да ми помогнете с нещо, много ще съм Ви благодарен !

Потребител
Аватар
Мнения: 25
Регистриран на: 20.07.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW & Alfa Romeo

Re: Пуши сив дим като загрее 525 тдс 97

Мнение от nicks11 » 03 Яну 2013, 9:18

Сив или син? Погледни дали губи вода или масло. Да не е пара?
BMW E39 525TDS Touring & Alfa Romeo 156 2.0 Selespeed

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Re: Пуши сив дим като загрее 525 тдс 97

Мнение от Пресиян Василев » 03 Яну 2013, 9:47

А загуба на охлаждащ агент има ли все пак ? ,маркучите как са ? В разширителния съд ,вътре нормално ли е ,изхвърля ли като отвориш.
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 401
Регистриран на: 6.10.2007
Местоположение: София
Мечтае да кара: S63, но не AMG, а B44tu

Re: Пуши сив дим като загрее 525 тдс 97

Мнение от E30_DK » 03 Яну 2013, 13:48

Vlados написа:1.10 Докато колата работи, помолете някой да я „изфорсира” и гледайте ауспуха – пушека трябва да е черен. Ако излиза бял пушек, в най-добрия случай ще сменяте гарнитура на главата, а в най-лошия – самата глава (означава вода в цилиндрите или в нафтата). Ако пушека е сив – най-вероятно има проблем с дюзите.

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 2.01.2013

Re: Пуши сив дим като загрее 525 тдс 97

Мнение от bord1 » 03 Яну 2013, 20:32

Маркуча е силно надут като загрее, и антифриза се губи малко. Пуши когато колатае загряла и паботи на място, когато е в движение и се форсира дим няма.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 899
Регистриран на: 23.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 530d

Re: Пуши сив дим като загрее 525 тдс 97

Мнение от kraininski » 04 Яну 2013, 14:17

щом маркуча е надут значи има пробив в охладителната система...гарнитура на главата или самата глава е спукана а дима ще да е пара от антифриза
"And You'll Always Be My Whore Cause You're The One That I Adore"

Зайо-Байо
Аватар
Мнения: 3048
Регистриран на: 23.03.2008
Местоположение: Руси
Пол: Мъж
Кара: Пръскан кенеф
Мечтае да кара: Мка комби
Детайли за колата: Некво шарено и некво хамелеоново..

Re: Пуши сив дим като загрее 525 тдс 97

Мнение от uricatoli » 05 Яну 2013, 20:52

Честито.. преди 2 седмици колата ми излезе със същия проблем.. разминах се само с гарнитура и чело на главата.. Така че действай докато е време и провери после главата за да не правиш ремонта 2 пъти..
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: Пуши сив дим като загрее 525 тдс 97

Мнение от Zubcho » 06 Яну 2013, 13:09

Търси проверен майстор, защото след първата смяна на глава и гарнитура при мен не бяха стегнали болтовете на главата и след година пак духна гарнитурата.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 7.01.2013
Пол: Мъж

Re: Пуши сив дим като загрее 525 тдс 97

Мнение от mitkoangelov616 » 07 Яну 2013, 12:16

bord1 написа:Здравеите колеги ! Искам да Ви попитам нещо,относто моето БМВ. Преди това нека Ви кажа , че съм изчел всичко по темата и не ми е станало ясно, и затова се осмелих да направя нова тема. Малко пред история. Застудя и започна трудно да пали. Сменихме подгряващите свещи. Сега пали добре. Но се спука водния радиатор, опитахме се да го залепим, не се получи и в краина сметка купих нов (втора употреба, на външен вид като нов). Сменихме го , карах го с вода през деня около 150 км, за да видя да не протече нещо. Теч нямаше и сипахме антифриз. След около 100 км (тръгнах на път веднага) забелязах едва когато бях спрял , че от аспуха много пуши сив дим. Първо си казах,нормално е , студено е , това е от топлите газове. Но днес беше доста по-топло и отзад пушеше като парен влак. Ако можете да ми помогнете с нещо, много ще съм Ви благодарен !

Брат ще ти помогне Diesel System Cleanr за сивия дим виж повеюе инфо http://Bluechemgroup-bg.com/.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 76
Регистриран на: 8.05.2008
Местоположение: Мездра
Пол: Мъж
Кара: 525 tds, но заслужава да кара Х6
Мечтае да кара: М5, но кара 525 tds

Re: Пуши сив дим като загрее 525 тдс 97

Мнение от Стефановски » 07 Яну 2013, 12:55

Колега, възможно е при смяната на радиатора да не сте обезвъздушили водната системата напълно, а това за TDS-а почти винаги води до пукната глава.
Дано, да не е това, разбира се, а да се разминеш само със смяна на гарнитурата на главата, но щом имаш напомпан маркуч от водната система - компресията от цилиндрите ти го помпа .

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 2.01.2013

Re: Пуши сив дим като загрее 525 тдс 97

Мнение от bord1 » 14 Яну 2013, 23:49

Колеги , благодаря за обърнатото ми внимание. Проблема беше спукана глава , точно на 4 места. Направих си сметка , че ако купя глава, гарнитура и шлайфане ще ми излезе почти колкото да сменя целият двигател. Така и направих , не знам дали това беше правилното решение , но сега се надявам поне вече да върви и да не ми трови живота, че ми скъса нервичките тези дни. А колко пари заминаха само аз си знам.

Зайо-Байо
Аватар
Мнения: 3048
Регистриран на: 23.03.2008
Местоположение: Руси
Пол: Мъж
Кара: Пръскан кенеф
Мечтае да кара: Мка комби
Детайли за колата: Некво шарено и некво хамелеоново..

Re: Пуши сив дим като загрее 525 тдс 97

Мнение от uricatoli » 15 Яну 2013, 9:46

bord1 написа:Колеги , благодаря за обърнатото ми внимание. Проблема беше спукана глава , точно на 4 места. Направих си сметка , че ако купя глава, гарнитура и шлайфане ще ми излезе почти колкото да сменя целият двигател. Така и направих , не знам дали това беше правилното решение , но сега се надявам поне вече да върви и да не ми трови живота, че ми скъса нервичките тези дни. А колко пари заминаха само аз си знам.


ама бензинов ли? :mhihi:
А иначе колега.. не е толкова скъп ремонта.. и аз бях почнал да търся за мойта глава но се разминах само с духнала гарнитура, та гарнитура, болтове, всички останали гарнитурки, 5 хидравлики, масло 8л+ антифриз концентрат на SWAG+ ремъци за отпреде, оптяжна ролка и всички останали все марки ми излязоха 500лв.. и още 200лв дадох за работа.. но се провери всичко че е в ред.. проверих и главата за пукнатини.. И аз обмислях смяна на мотора ама като се замислих че и този който ще взема може да е на същото дередже.. :banghead:
Изображение

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook