Информация относно вануси

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 49
Регистриран на: 14.11.2009
Пол: Мъж

Re: Информация относно вануси

Мнение от treti » 23 Дек 2012, 12:08

Гледам, че има смут по въроса .. та да внеса светлина.
Накратко - при единичния ванос се прави зацепване при ремонта. При двойния не се прави.
Сега надълго ...
Ето процедурата по ремонта на единичния ванос:
http://www.beisansystems.com/procedures ... cedure.htm
Дори само като се гледат картинките, се вижда причината да има нужда от зацепване при ремонта. Тук конструкцията на ваноса е такава, че при демонтажа му излиза и спиралната зъбчатка. Иманно това налага после да се прави зацепване.
При двойния ванос това нещо го няма - там при демонтажа на ваноса, нищо по зацепването на газоразпределението не се "разваля". Конструкцията е такава, че корпуса на ваноса не е част от настройките на газоразпределението.
http://www.beisansystems.com/procedures ... cedure.htm
Съответно няма нужда от никакви зацепвания, дори и при ремонта на т.нар. тракане на ваноса.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 25.01.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 535ix, 2012

Re: Информация относно вануси

Мнение от landolin » 23 Дек 2012, 20:24

another90sm написа:И каква е истината в крайна сметка единичния или двойния иска зацепване и скоби след процедурата или и двата вида вануси?


За двойния не трябват - аз сам си сменях уплътненията и това мога да то потвърдя със сигурност! Вече ти си преценяваш, ако не вярваш си отиваш на сервиз където имат съответните инструменти и подготовка :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Re: Информация относно вануси

Мнение от anzak » 23 Дек 2012, 21:24

landolin написа:
another90sm написа:И каква е истината в крайна сметка единичния или двойния иска зацепване и скоби след процедурата или и двата вида вануси?


За двойния не трябват - аз сам си сменях уплътненията и това мога да то потвърдя със сигурност! Вече ти си преценяваш, ако не вярваш си отиваш на сервиз където имат съответните инструменти и подготовка :D


прав е колегата сега като се замислих когато сменях аз такива опръстени беше съчетано със демонтаж на главата заради ударени клапани но наистина за двойния ванос не се искат скоби за центровката после
Барай шишарката Минкеее ....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 13.01.2012
Местоположение: На всякъде
Пол: Мъж
Кара: BMW 320i e36 coupe M50B20
Мечтае да кара: M6

Re: Информация относно вануси

Мнение от another90sm » 24 Дек 2012, 2:08

anzak написа:
landolin написа:
another90sm написа:И каква е истината в крайна сметка единичния или двойния иска зацепване и скоби след процедурата или и двата вида вануси?


За двойния не трябват - аз сам си сменях уплътненията и това мога да то потвърдя със сигурност! Вече ти си преценяваш, ако не вярваш си отиваш на сервиз където имат съответните инструменти и подготовка :D


прав е колегата сега като се замислих когато сменях аз такива опръстени беше съчетано със демонтаж на главата заради ударени клапани но наистина за двойния ванос не се искат скоби за центровката после


И аз така знаех, ама нека да съм сигурен. Мерси колеги.
ВЕСЕЛИ ПРАЗНИЦИ!

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook