Информация относно вануси
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: Информация относно вануси
Гледам, че има смут по въроса .. та да внеса светлина.
Накратко - при единичния ванос се прави зацепване при ремонта. При двойния не се прави.
Сега надълго ...
Ето процедурата по ремонта на единичния ванос:
http://www.beisansystems.com/procedures ... cedure.htm
Дори само като се гледат картинките, се вижда причината да има нужда от зацепване при ремонта. Тук конструкцията на ваноса е такава, че при демонтажа му излиза и спиралната зъбчатка. Иманно това налага после да се прави зацепване.
При двойния ванос това нещо го няма - там при демонтажа на ваноса, нищо по зацепването на газоразпределението не се "разваля". Конструкцията е такава, че корпуса на ваноса не е част от настройките на газоразпределението.
http://www.beisansystems.com/procedures ... cedure.htm
Съответно няма нужда от никакви зацепвания, дори и при ремонта на т.нар. тракане на ваноса.
Накратко - при единичния ванос се прави зацепване при ремонта. При двойния не се прави.
Сега надълго ...
Ето процедурата по ремонта на единичния ванос:
http://www.beisansystems.com/procedures ... cedure.htm
Дори само като се гледат картинките, се вижда причината да има нужда от зацепване при ремонта. Тук конструкцията на ваноса е такава, че при демонтажа му излиза и спиралната зъбчатка. Иманно това налага после да се прави зацепване.
При двойния ванос това нещо го няма - там при демонтажа на ваноса, нищо по зацепването на газоразпределението не се "разваля". Конструкцията е такава, че корпуса на ваноса не е част от настройките на газоразпределението.
http://www.beisansystems.com/procedures ... cedure.htm
Съответно няма нужда от никакви зацепвания, дори и при ремонта на т.нар. тракане на ваноса.
- landolin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 25.01.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 535ix, 2012
Re: Информация относно вануси
another90sm написа:И каква е истината в крайна сметка единичния или двойния иска зацепване и скоби след процедурата или и двата вида вануси?
За двойния не трябват - аз сам си сменях уплътненията и това мога да то потвърдя със сигурност! Вече ти си преценяваш, ако не вярваш си отиваш на сервиз където имат съответните инструменти и подготовка

- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: Информация относно вануси
landolin написа:another90sm написа:И каква е истината в крайна сметка единичния или двойния иска зацепване и скоби след процедурата или и двата вида вануси?
За двойния не трябват - аз сам си сменях уплътненията и това мога да то потвърдя със сигурност! Вече ти си преценяваш, ако не вярваш си отиваш на сервиз където имат съответните инструменти и подготовка
прав е колегата сега като се замислих когато сменях аз такива опръстени беше съчетано със демонтаж на главата заради ударени клапани но наистина за двойния ванос не се искат скоби за центровката после
Барай шишарката Минкеее ....
- another90sm
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 309
- Регистриран на: 13.01.2012
- Местоположение: На всякъде
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320i e36 coupe M50B20
- Мечтае да кара: M6
Re: Информация относно вануси
anzak написа:landolin написа:another90sm написа:И каква е истината в крайна сметка единичния или двойния иска зацепване и скоби след процедурата или и двата вида вануси?
За двойния не трябват - аз сам си сменях уплътненията и това мога да то потвърдя със сигурност! Вече ти си преценяваш, ако не вярваш си отиваш на сервиз където имат съответните инструменти и подготовка
прав е колегата сега като се замислих когато сменях аз такива опръстени беше съчетано със демонтаж на главата заради ударени клапани но наистина за двойния ванос не се искат скоби за центровката после
И аз така знаех, ама нека да съм сигурен. Мерси колеги.
ВЕСЕЛИ ПРАЗНИЦИ!
19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани