Въпрос за циркулационна помпа свързана към ГИ...

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 100
Регистриран на: 27.09.2008
Местоположение: tsarevo
Пол: Мъж
Кара: E39 520i
Мечтае да кара: 760li

Re: Въпрос за циркулационна помпа свързана към ГИ...

Мнение от kalin4o1986 » 16 Дек 2012, 16:33

Колега ilincho аз имах същия проблем като твоя.При мен се получи следното нещо:Колата трудно ми обръщаше на газ.Оказа се че имам въздушна възглавница защото ми капеше антифриз от тялото на термостата.Оправих теча и започнах да обезвъздушавам но ми текна и водната помпа.Сложих чисто нова но проблема си остана а колата вече от никъде не изтърваше антифриз.От там за да съм сигурен вече смених и термостата с чисто нов,обезвъздуших колата и Проблема се оправи.Така карам си аз и си свиркам :lalala: и горе долу 10 дена няма проблем.Сутрин паля колата,работи на място и стрелката на температурата като стигне границата на синьото цък и обърне на газ.Много се кефех докато една сутрин е паля мина синьото и не обърна на газ.Отворих капака и гледам че проката на термостатното тяло изтърва антифриз.Понеже доста време имах този проблем се ядосах и поръчах чисто нова.От както сложих новата пропка имам същия проблем и не мога да го отстраня.По водната ситема вече всичко е чисто ново а проблема си го има.Вече не знам какво да сменям и какво да правя.Обиколих сумати сервизи,всеки обезвъздушава и казва готова е,но на другия ден като запаля и същата работа.При положение че един път е работила колата както трябва вече незнам :dunno: Иде ми да се гръмна. :banghead: Аверите започнаха да ме базикат че имам издухана гарнитура на главата а стрелката никога не ми е минавала средата.Вече съм в задънена улица!Ако някой може да помгне приемам всякакъва помощ и съвети.Благодаря предварително!
BMW M-POWER

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook