Проблем 520i с двойния ванос
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- TheKiller
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 664
- Регистриран на: 16.06.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '99 E46 318i
- Детайли за колата: M43B19TU
Проблем 520i с двойния ванос
Има един проблем с колата,върви добре всичко точно,но примерно на втора на 1200-1300 оборота като се смачка повече и има едно като прекъсване придърпване,ако се дава постепенно газ като чели няма проблем а в по високи обороти въобще не го прави,закачихме я на диагностика не изкара никакви грешки,сменихме масло,въздушен,горивен филтър и пак продължава да го прави
Имате ли идея от какво може да го прави този номер?
Също да попитам как се сваля пепелника на средната конзола,да не го напъвам да го счупя

Също да попитам как се сваля пепелника на средната конзола,да не го напъвам да го счупя

/// 6>4




- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: Проблем 520i с двойния ванос
Смени и и свещите , и лулички нови и мое и да се пооправи, ако не се , ванос манос , гуменката вътре ,парички едно друго...

М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
Re: Проблем 520i с двойния ванос
маховика е виновен за тези феномени, но и свещите не са за подценяване.
- sadex5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 26.09.2006
- Местоположение: NEW YORK-Empire state
- Пол: Мъж
- Кара: X5 2003 e39 540
Re: Проблем 520i с двойния ванос
TheKiller написа:Има един проблем с колата,върви добре всичко точно,но примерно на втора на 1200-1300 оборота като се смачка повече и има едно като прекъсване придърпване,ако се дава постепенно газ като чели няма проблем а в по високи обороти въобще не го прави,закачихме я на диагностика не изкара никакви грешки,сменихме масло,въздушен,горивен филтър и пак продължава да го правиИмате ли идея от какво може да го прави този номер?
Също да попитам как се сваля пепелника на средната конзола,да не го напъвам да го счупя
Точно едно БМВ ме побърка и мен с такъв проблем...Като жигули беше с развалена ускорителна помпа и го правеше да кажем на 3 та скорост при 40 километра при подаване на газ в началото само прихлъцва. Откачи си дебитомера и виж как ще се оправи проблема

За мен това си остана загадка абсолютна, но факт. Клиента си кара така, защото не му се дават засега пари за нов

Чистих го със спрей за дебитомери, 100 мили беше добре, и след една нощ престой пак същата работа.
- TheKiller
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 664
- Регистриран на: 16.06.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '99 E46 318i
- Детайли за колата: M43B19TU
Re: Проблем 520i с двойния ванос
Оказа се че ми е преебана гарнитурата на капака на клапаните и олива свещите с масло,утре ще я сменим+нови свещи и ще видим 

/// 6>4




- didite_bg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 12.10.2010
- Местоположение: Сопот
- Пол: Мъж
- Кара: e39 520 I 1998г
- Мечтае да кара: ///M5 2003 г
Re: Проблем 520i с двойния ванос
А за пепелника???-
Натисни капачето както е в отворено положение надолу и магията става 


- CTORH
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 417
- Регистриран на: 30.10.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is, E46 328ci
Re: Проблем 520i с двойния ванос
TheKiller написа:Оказа се че ми е преебана гарнитурата на капака на клапаните и олива свещите с масло,утре ще я сменим+нови свещи и ще видим
Какво става, оправи ли се проблема? Аз имам подобен проблем на ИС-а, трябва да пробвам да покарам с откачен дебитомер, както sadex5 казва, но се съмнявам, че в моя случай е там проблема, защото съм му мерил всичко на дебитомера и всичко си е в норма. Аз се съмнявам в бензинова помпа (недостатъчно налягане, имайки предвид и, че малко по-бавно пали от нормалното) или може да смуче въздух от някъде. Та колега, ако не се оправи колата след като смениш лули и свещи отиди да ти замерят и налягането на безниновата помпа.
- sadex5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 26.09.2006
- Местоположение: NEW YORK-Empire state
- Пол: Мъж
- Кара: X5 2003 e39 540
Re: Проблем 520i с двойния ванос
Този дебитомер и на живи данни даваше нормални характеристики, и всичко по двигателя беше просто перфектно. За мен тази кола си остана загадка, но факт. Ако е от бензиновата помпа ще е във горните диапазони на оборотите същия проблем, а то се оказва само при преходния процес под 2000 оборота. Ако се мери налягането на бензина, ще е много субективно.
- TheKiller
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 664
- Регистриран на: 16.06.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '99 E46 318i
- Детайли за колата: M43B19TU
Re: Проблем 520i с двойния ванос
Колеги оказа се,че единия разпределителен вал ми е зацепен с около 10 градуса по малко отколкото трябва да е,благодарности на колегата NAPSTERS 

/// 6>4




Re: Проблем 520i с двойния ванос
Да вдигна тази тема от гробищата ...
Искам да попитам .. може ли неправилно зацепен ванос, на мотор с двоен ванос, да се хване по някакъв начин на диганостика - примерно живи данни с INPA или DIS?
Искам да попитам .. може ли неправилно зацепен ванос, на мотор с двоен ванос, да се хване по някакъв начин на диганостика - примерно живи данни с INPA или DIS?
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани