Проблем парно 525tds
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- bocho123321
- Потребител
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: 21.05.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525tds
Проблем парно 525tds
Имам проблема с парното от миналата година.Проблемът е следния пускам парното примерно на 27 градуса известно време духа топло както трябва после преминава на хладно и накрая си духа направо студено.Ако направя парното на 32 градуса (масимум) си духа постоянно топло.Това нормално ли е ?Казаха ми , че може проблема да е от датчика за температурата (тогава не ми работеше показваше с 10 градуса по малко от външната температура), който е на закачен на предната броня .Смених го тази година този датчик сега си отчита точно градусите от вън , но проблема с парното пак си го има.Извън градко проблема настъпва по бързо по - бързо.Да не да трябва някое копче да натисна незнам . Казаха ми също че можело да е от REST помпата (не ми работи) , но реших да попитам тук във форума първо преди да предприема нешо
Колата е 525 тдс автоматик , двузонов климатроник.

- Lawmaker
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 232
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520i '96
- Мечтае да кара: non-stop
Re: Проблем парно 525tds
Колега , REST помпата е добре да си я смениш. А температурата в купето как е/реалната/. По скоро нещо в управлението да не е / датчик вътрешна температура примерно /
- another90sm
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 309
- Регистриран на: 13.01.2012
- Местоположение: На всякъде
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320i e36 coupe M50B20
- Мечтае да кара: M6
Re: Проблем парно 525tds
Колега, не е зле да си провериш и не безизвестния "таралеж" има тема за него къде се намира и как се ремонтира-пиши в търсачката. Само и аз да попитам и се извинявам че използвам темата на колегата и ако вече има такива въпроси във форума, но това "рест" на климатроника за какво е? И тази рест помпа каква функция изпълнява?
- Gari
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 316
- Регистриран на: 15.12.2009
- Местоположение: Stuttgart, Германия
- Пол: Мъж
- Кара: Е60, 2006
- Мечтае да кара: Formula
- Детайли за колата: N52B25
Re: Проблем парно 525tds
another90sm написа:Това "рест" на климатроника за какво е? И тази рест помпа каква функция изпълнява?
Когато е загасен двигателя и го натиснеш се активира парното и използва за отопление остатъчната температура от двигателя. Нещо ми се върти в главата, но не съм сигурен, че ако външната температура е повече от 17 градуса не работи REST, но може и да греша. Ако ключа е в положение 1, може да регулираш и температурата. При фейс лифта копчето е МАХ.
Не искам много, искам всичко!
- LUBO 555
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 641
- Регистриран на: 19.09.2010
- Местоположение: Madrid-Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 528i
- Мечтае да кара: комбайн в парламента
Re: Проблем парно 525tds
До автора.
Колега,от къде започва да духа хладно и после студено?От централните въздуховоди ли или от всякъде?
Не е лошо,да почистиш датчика на вътрешната темп.с въздух,ако не си го чистил скоро.Много мръсотия се събира в тая решетка.
Ако променя температурата само в централните отвори,виж си рулетката на каква позиция е(да не е на 3сини точки)
Иначе такова поведение може да си е нормално,заради начина по който работи климатроника."КОМФОРТ"-Студена глава,топли крака
Колега,от къде започва да духа хладно и после студено?От централните въздуховоди ли или от всякъде?
Не е лошо,да почистиш датчика на вътрешната темп.с въздух,ако не си го чистил скоро.Много мръсотия се събира в тая решетка.
Ако променя температурата само в централните отвори,виж си рулетката на каква позиция е(да не е на 3сини точки)
Иначе такова поведение може да си е нормално,заради начина по който работи климатроника."КОМФОРТ"-Студена глава,топли крака
- bocho123321
- Потребител
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: 21.05.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525tds
Re: Проблем парно 525tds
LUBO 555 написа:До автора.
Колега,от къде започва да духа хладно и после студено?От централните въздуховоди ли или от всякъде?
Не е лошо,да почистиш датчика на вътрешната темп.с въздух,ако не си го чистил скоро.Много мръсотия се събира в тая решетка.
Ако променя температурата само в централните отвори,виж си рулетката на каква позиция е(да не е на 3сини точки)
Иначе такова поведение може да си е нормално,заради начина по който работи климатроника."КОМФОРТ"-Студена глава,топли крака
Хладно започва да духа от всички въздоховоди.Датчика каде се намира (там кадето е тази решетчица?).Несам го чистил никога

Благодаря на отзовалите се!!!Ще пиша в най-скоро време какво е станало след интевенцията с почистването
- sadex5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 26.09.2006
- Местоположение: NEW YORK-Empire state
- Пол: Мъж
- Кара: X5 2003 e39 540
Re: Проблем парно 525tds
Точно такъв проблем оправях тази седмица, но проблема се оказа в панела на климатроника за жалост....Много странно че половин час работеше перфектно, после почваше да духа хладно. Задаваш 32 градуса и става вътре Ташкент, намалиш ли го да кажем на 27 и духаше вече почти студено. Гасиш колата, задаваш си да кажем 25 градуса, и като запалиш си е наред, след половин час същата история....
Интересното е в случая че не го прави докато загрява
И точно като натиснеш Рест не се случва нищо, само светва лампата на бутона и дотам. А помпата си върти, но не и вентилатора в купето и не духа ни топло ни студено.
Обикновенно излиза и тази грешка IHKE - 1A IHKA Inside sensor fan Open circuit currently not present Interior temperature sensor
Един приятел сменя термистора, твърдеше че статичното електричество покрай вентилатора го съсипвало и така.......
Този панел ИХКА наречен е поръчан навремето в някаква бивша ГДР фирма за електроника, за което БМВ и до днес съжалява......
Интересното е в случая че не го прави докато загрява

Обикновенно излиза и тази грешка IHKE - 1A IHKA Inside sensor fan Open circuit currently not present Interior temperature sensor
Един приятел сменя термистора, твърдеше че статичното електричество покрай вентилатора го съсипвало и така.......
Този панел ИХКА наречен е поръчан навремето в някаква бивша ГДР фирма за електроника, за което БМВ и до днес съжалява......
- LUBO 555
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 641
- Регистриран на: 19.09.2010
- Местоположение: Madrid-Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 528i
- Мечтае да кара: комбайн в парламента
Re: Проблем парно 525tds
bocho123321 написа:Хладно започва да духа от всички въздоховоди.Датчика каде се намира (там кадето е тази решетчица?).Несам го чистил никога.Ще пробвам първо него да почистя и да видя какъв е резултата.Трябва ли да свалям тази конзолка от таблото за да го почистя по-добре или е достатъчно само с въздух както си писъл колега?
Благодаря на отзовалите се!!!Ще пиша в най-скоро време какво е станало след интевенцията с почистването
Точно там е колега.Почисти го със сгъстен въздух.Дано не е за смяна целият панел както казва sadex5
- bocho123321
- Потребител
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: 21.05.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525tds
Re: Проблем парно 525tds
днес пробвах пак парното , след като го почистих с компресора (не на 5 бара)леко.Излезе малко прах.Резултата обаче е същият -духа 5 мин топлои после става не студено ами хладно да духа , ако го направа на 32 градуса духа постоянно топло.Ако го направя да духа има едно копче за размразяване ли се води на предното стъкло пак духа постоянно топло.Само когато го дам да духа до 31.5 на Ауто почва духа топло после хладно след известно време пак топло !!!Може ли да хвана тоя проблем с ИНПА ?
- sadex5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 26.09.2006
- Местоположение: NEW YORK-Empire state
- Пол: Мъж
- Кара: X5 2003 e39 540
Re: Проблем парно 525tds
Хайде пак прочети внимателно това, което съм ти написал по горе, и ако ги имаш тези симптоми, вземи направо си търси нов панел....Не можеш да го ,, хванеш'' с ИНПА......
- bocho123321
- Потребител
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: 21.05.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525tds
Re: Проблем парно 525tds
sadex5 написа:Хайде пак прочети внимателно това, което съм ти написал по горе, и ако ги имаш тези симптоми, вземи направо си търси нов панел....Не можеш да го ,, хванеш'' с ИНПА......
Прочетох го много вниманетлно още предният път , но до последно се надявах проблема да не е от там.Но явно панела си е за смяна , защото проблема при мен е същият.Благодаря на всички отзовали се ще сменя панела и пак ще пиша.
- KOVKO
- Потребител
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: 21.10.2012
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 320d
Re: Проблем парно 525tds
Здравейте, Колеги! От няколко дни съм и аз собственик на Е39 2.0 ВАНОС 97'. Имам проблем със климатроника (дано не прецаквам нещо темата). Като цъкам по панела копчета чувам клапите как си работят, но няма вятър никакъв. Казаха ми да си видя тоя "таралеж" регулатор ли там как го нарекоха .... сложихме от 02-ра .. не тръгна. Казаха ми да проверя панела за управление ... излезе, че е от 02' и така нямало никога да тръгне! Намерих временно панел от 97' и заедно с моя таралеж пак не тръгна! Оставихме панела от 97' и сложихме таралежа от 02' .... еврика ... потегли, поне не се оказаха перките!
Предлагат ми въпросните панел и таралеж за 250лв ... можело някък си и за 200лв. Та въпроса ми е да ги взимам ли или да търся по-изгодно!
Така обаче си оставам с един панел за управление за модела 2002-ра година, който няма какво да се прави освен да се продаде или замени за 97'-а година панел!
Благодаря предварително за съветите!
Свършен ФАКТ, взех ги за 130лв.
Предлагат ми въпросните панел и таралеж за 250лв ... можело някък си и за 200лв. Та въпроса ми е да ги взимам ли или да търся по-изгодно!
Така обаче си оставам с един панел за управление за модела 2002-ра година, който няма какво да се прави освен да се продаде или замени за 97'-а година панел!
Благодаря предварително за съветите!

Свършен ФАКТ, взех ги за 130лв.

12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани