Авариен режим скоростна кутия и лампа на акумулатора
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
Авариен режим скоростна кутия и лампа на акумулатора
Здравейте,
както си карах и ми светна лампата за акумулатора и излезна getriebenotprogramm, авариен режим на скоростната кутия. Заедно с това светна и червената лампа на акумулатора - че не се зарежда. Спрях и не желае повече да запали, не върти и не цъка за паднал акумулатор. Като съм на P скорост или която и e друга, ми показва че съм на S (спорт) и заради това не позволява да запали. Дайте идеи, откачване на акумулатора не помогна, както и изчистване на грешките. Самата грешка, която се виждаше е - шалтера на скоростния лост.
Възможно ли e да е F15 бушона? Чисто механично скоростната кутия си действа, сменят се скоростите, на N се бута лесно, на P не мърда.
Един сервиз в Благоевград ме прие по спешност, но не успяха нищо да направят. Сега с пътна помощ докарах колата до Дару Кар за понеделник сутринта.
Благодаря и поздрави,
Иван
както си карах и ми светна лампата за акумулатора и излезна getriebenotprogramm, авариен режим на скоростната кутия. Заедно с това светна и червената лампа на акумулатора - че не се зарежда. Спрях и не желае повече да запали, не върти и не цъка за паднал акумулатор. Като съм на P скорост или която и e друга, ми показва че съм на S (спорт) и заради това не позволява да запали. Дайте идеи, откачване на акумулатора не помогна, както и изчистване на грешките. Самата грешка, която се виждаше е - шалтера на скоростния лост.
Възможно ли e да е F15 бушона? Чисто механично скоростната кутия си действа, сменят се скоростите, на N се бута лесно, на P не мърда.
Един сервиз в Благоевград ме прие по спешност, но не успяха нищо да направят. Сега с пътна помощ докарах колата до Дару Кар за понеделник сутринта.
Благодаря и поздрави,
Иван
Re: Авариен режим скоростна кутия и лампа на акумулатора
Колега, досега аз не съм срещал такъв проблем, а и не си написал точно каква грешка е изкарало при диагностиката, но разбира се започни от бушоните. Порових в чуждите форуми и потърсих теми от хора с проблем като твоя:
http://www.bimmerfest.com/forums/showth ... p?t=490969
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... ?t=1593262
Така че според мен да действаш смело, защото е възможно да е това:
Успех!
http://www.bimmerfest.com/forums/showth ... p?t=490969
- Код: Избери целия код
Is it automatic? They changed my whole gearshift selector.... I use Steptronic everyday.
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... ?t=1593262
- Код: Избери целия код
You probably need a new trans gear position switch. The rubber boot splits and water gets in. Not too bad to do. It's on the trans. I had to put one in my 97 528i. Look it up at realoem.com
Така че според мен да действаш смело, защото е възможно да е това:
- Код: Избери целия код
i had the same issue last week. mechanic wanted $800 part and labor. i took it to a tranny shop and i had was water in the gear switch. $40 job.
happy ending.
Успех!
- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: Авариен режим скоростна кутия и лампа на акумулатора
Смени бушона и карай
Ако пак изгори,откачи датчика за нивото на маслото.

Ако пак изгори,откачи датчика за нивото на маслото.
Re: Авариен режим скоростна кутия и лампа на акумулатора
Благодаря ви за отговорите! 
Днес реших вабанк да ида до паркинга на Дару Кар и да помоля да ме пуснат до колата. Намерих бушон 15, извадих го и хоп - изгорял. Сложих си от резервите и веднага се оправи скоростната кутия - показа си P и можех да запаля, ако не ми беше паднал акумулатора от вчерашното чакане и пробване на открито. Не съм вярвал, че е възможно едно бушонче така да ме disable-не насред пустошта.
Утре ще видя какво ще кажат и от Дару Кар по въпроса. Сега остава да се разбере защо е изгорял бушона и дали ще го направи пак. Но въпреки това сега съм далеч по-спокоен!

Днес реших вабанк да ида до паркинга на Дару Кар и да помоля да ме пуснат до колата. Намерих бушон 15, извадих го и хоп - изгорял. Сложих си от резервите и веднага се оправи скоростната кутия - показа си P и можех да запаля, ако не ми беше паднал акумулатора от вчерашното чакане и пробване на открито. Не съм вярвал, че е възможно едно бушонче така да ме disable-не насред пустошта.
Утре ще видя какво ще кажат и от Дару Кар по въпроса. Сега остава да се разбере защо е изгорял бушона и дали ще го направи пак. Но въпреки това сега съм далеч по-спокоен!
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Авариен режим скоростна кутия и лампа на акумулатора
Както ти е писал Илко, бушона гори и светва акумулатора от повреден датчик за маслото. Има доста такива случаи и писано във форума. 


- LUBO 555
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 641
- Регистриран на: 19.09.2010
- Местоположение: Madrid-Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 528i
- Мечтае да кара: комбайн в парламента
Re: Авариен режим скоростна кутия и лампа на акумулатора
Уф!Колко компрометираща ситуация за механиците на Дару Кар 

Re: Авариен режим скоростна кутия и лампа на акумулатора
Днеска си взех колата от Дару Кар - направихме успешна диагностика и се стигна точно до датчика за нивото на маслото. Откачихме го и ще го сменя при следващата сменя на масло, която е след около година.
Най-интересното е, че за толкова години никога не ме е предупреждавала колата за ниско ниво на маслото, а сега маслото беше на минимума. Т.е. този датчик въобще не е работел. На някого от вас случвало ли му се е да бъде предупреден за нивото на маслото?
Както и да е - всичко е добре, когато завършва добре, особено без счупени скоростни кутии
Благодаря за отзивчивостта на всички.
Най-интересното е, че за толкова години никога не ме е предупреждавала колата за ниско ниво на маслото, а сега маслото беше на минимума. Т.е. този датчик въобще не е работел. На някого от вас случвало ли му се е да бъде предупреден за нивото на маслото?
Както и да е - всичко е добре, когато завършва добре, особено без счупени скоростни кутии

- xela
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 350
- Регистриран на: 12.04.2005
- Пол: Мъж
- Кара: ше: E39 -540 iA, E34 - 525 TDS
- Мечтае да кара: E30 - M3
Re: Авариен режим скоростна кутия и лампа на акумулатора
Ще сменяш маслото след година, било ти на минимума...
На колко го сменяш това масло?
На колко го сменяш това масло?
Re: Авариен режим скоростна кутия и лампа на акумулатора
На 2 години максимум, или ако по-рано зелените квадратчета свършат.
От Дару Кар предполагат, че те са сипали малко под средата когато са го сменили и сега е стигнало минимума за 13 месеца след смяна на масло. Просто сензора не ме е предупредил за това, че маслото е малко, а и аз много рядко вече проверявам сам, но това ще се промени както се вижда.
От Дару Кар предполагат, че те са сипали малко под средата когато са го сменили и сега е стигнало минимума за 13 месеца след смяна на масло. Просто сензора не ме е предупредил за това, че маслото е малко, а и аз много рядко вече проверявам сам, но това ще се промени както се вижда.
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Авариен режим скоростна кутия и лампа на акумулатора
На мен ми е светвала лампата за ниско ниво, някъде преди 2 години беше, може и повече. Но аз предпочитам периодично да си вдигам щеката за маслото и да си проверявам сам 


10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани