Въпрос към опитните механици
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
- b2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2173
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: София
- Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2
Въпрос към опитните механици
При подмяна на 1 от тази схема:
http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... fg=30&hl=2
ако не се спази ъгъла на завиване и волана застане накриво при изправени колела правилно ли е да се компенсира тази разлика от шлиците на волана?
Тоест оставяме колата с прави гуми, сваляме волана и го слагаме да седи прав.
Въпроса ми е как е правилно да се постъпи в този случай? И как биха го направили в качествен сервиз и как бихте си го направили на вашата кола?
1) Да се "настрои" през волана.
2) Да се демонтира кормилния прът и да се монтира както трябва.
П.С. Моля отговарящите да имат предвид:
- Има маркировка на волана и пръта за монтаж така че при сваляне на волана да не се изкривява. Тази маркировка отпада при 1)
- Лентовия кабел си има определена дължина и позволява определен ъгъл в двете посоки
- Заключването на волана
- автоматичното изключване на мигачи
http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... fg=30&hl=2
ако не се спази ъгъла на завиване и волана застане накриво при изправени колела правилно ли е да се компенсира тази разлика от шлиците на волана?
Тоест оставяме колата с прави гуми, сваляме волана и го слагаме да седи прав.
Въпроса ми е как е правилно да се постъпи в този случай? И как биха го направили в качествен сервиз и как бихте си го направили на вашата кола?
1) Да се "настрои" през волана.
2) Да се демонтира кормилния прът и да се монтира както трябва.
П.С. Моля отговарящите да имат предвид:
- Има маркировка на волана и пръта за монтаж така че при сваляне на волана да не се изкривява. Тази маркировка отпада при 1)
- Лентовия кабел си има определена дължина и позволява определен ъгъл в двете посоки
- Заключването на волана
- автоматичното изключване на мигачи
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Въпрос към опитните механици
Още преди подмянта на част от кормилния прът трябва да сссе центрира волана и след смяна на елемента да се монтира в първоначална позиция.
1. преди свалянето на волана, предните колела са поставят направо и волана се центрира.
2. сваля се воланът.
3. подменя се елемент 1 от посочената схема.
4. връша се воланът в първоначалната позиция.
та се прави и в сервиз, ако някой ти каже, че се нлага реглаж на предницата може да го пртиш при мен да му покажа къде греши.
При така направената подмяна на въпросния елемент, не се налага да се притесняваш за лентовия кабел, като самият кабел не трябва да се пипа изобщо.
Относно мигачите там системата е направена така, че дори воланът да е напречно на стандартното положение, те ще си се изключват без проблем - нищо няма да се промени.
1. преди свалянето на волана, предните колела са поставят направо и волана се центрира.
2. сваля се воланът.
3. подменя се елемент 1 от посочената схема.
4. връша се воланът в първоначалната позиция.
та се прави и в сервиз, ако някой ти каже, че се нлага реглаж на предницата може да го пртиш при мен да му покажа къде греши.
При така направената подмяна на въпросния елемент, не се налага да се притесняваш за лентовия кабел, като самият кабел не трябва да се пипа изобщо.
Относно мигачите там системата е направена така, че дори воланът да е напречно на стандартното положение, те ще си се изключват без проблем - нищо няма да се промени.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: Въпрос към опитните механици
ако не ти се занимава да сваляш пак премести от шлиците волана само центрирай лентовия кабел при прави гуми
Барай шишарката Минкеее ....
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани