1700лв. за ремонт на дюзи?!
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
38 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Re: 1700лв. за ремонт на дюзи?!
fore написа:Не пиша често, да не говорим че карам бензиново БМВ и се намесвам в дизелова тема. Обаче някакъв колега от район с 50% безработица иска да даде 1700лв за спорен ремонт. Освен това четох една тема за един дълъг, мъчитен и скъп ремонт/възтановяване на турбото на един 530Д за около 2500лв. И всяка втора тема за проблеми с дизелите предизвикаха нездравото ми любопитство. Та преди да питам искам да направя две важни уточнения:
1. МАШАЛА на всеки, който изкара 5000лв и повечена месец.!
2. ЕВАЛА на всеки, който изкара 5000лв и повече на месец.!
Въпрос към всички, който не попадат в моята графа "МАШАЛА" и "ЕВАЛА":
Какъв е кефа/смисъла да караш дизелово БМВ в БГ? По-скоро как човек, който е с разума си, си купува БМВ дизел в БГ??? Ама често! И наблегнете на "смисъла" плийз.
@Ако Mad Presley реши, направо да ми трие поста за да не хвърля в смут потенциалните купувачи на TDS и D проблематики.
АШКОЛСУН за мнението! Ха сега си представи ,че има истински фенове на дизела ! То и аз не мога да си представя някой да ме е*бе ,ама п*дераси си има ,че и се множат!


Аз лично имам служебен камион и нафтата я изписвам на него ,така спестяваме едно ДДС (абе не точно ,ама горе-долу така).Разликата в разхода си е поне 2-3 литра ,а аз правя по 100+ км на ден градско. Та така за смисъла ...
До автора на темата - мисля ,че ако са ти свършили работа наистина ,са ти взели добре ,защото Илко говореше за 420-450 лв (или нещо от сорта) на заводски рециклирана дюза с връщане на старата.
- k-hristov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 410
- Регистриран на: 11.02.2010
- Кара: E36 Compact M40B18 M-tech
Re: 1700лв. за ремонт на дюзи?!
Отиваш в кв.Хладилника, караш по бул. Черни Връх, и на кръстовището с ул.Сребърна правиш ляв завой.Тфа при положение, че караш в посока околовръстното.След около 300метра има голямо колело на рейсовете, и там в ляво има 1 сграда.Там е автосервиз, където ще ти направят дюзите като нови.Ще ти ги тестват пред теб, и ако имаш забелжка те ще си поемат всичко гаранционно.Търсиш Джуди.Там ще ти направят колата.Успех!
- Niko88
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 131
- Регистриран на: 27.01.2011
- Местоположение: Поморие
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 е70 4.0d
- Мечтае да кара: Валяк
Re: 1700лв. за ремонт на дюзи?!
fore написа:Не пиша често, да не говорим че карам бензиново БМВ и се намесвам в дизелова тема. Обаче някакъв колега от район с 50% безработица иска да даде 1700лв за спорен ремонт. Освен това четох една тема за един дълъг, мъчитен и скъп ремонт/възтановяване на турбото на един 530Д за около 2500лв. И всяка втора тема за проблеми с дизелите предизвикаха нездравото ми любопитство. Та преди да питам искам да направя две важни уточнения:
1. МАШАЛА на всеки, който изкара 5000лв и повечена месец.!
2. ЕВАЛА на всеки, който изкара 5000лв и повече на месец.!
Въпрос към всички, който не попадат в моята графа "МАШАЛА" и "ЕВАЛА":
Какъв е кефа/смисъла да караш дизелово БМВ в БГ? По-скоро как човек, който е с разума си, си купува БМВ дизел в БГ??? Ама често! И наблегнете на "смисъла" плийз.
@Ако Mad Presley реши, направо да ми трие поста за да не хвърля в смут потенциалните купувачи на TDS и D проблематики.
Ми като караме коли на по 350 000 км кво искаш, да не сменяш нищо още 500хиляди ли? Бензиновите мотори горят по 40% повече от дизелите, вярно малко по малко страдат от дизелите ( вероятно защото са на по малко километри) но спестените пари от разхода си отиват при по скъпото обслужване на дизела...
- kraininski
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530d
Re: 1700лв. за ремонт на дюзи?!
fore написа:Не пиша често, да не говорим че карам бензиново БМВ и се намесвам в дизелова тема. Обаче някакъв колега от район с 50% безработица иска да даде 1700лв за спорен ремонт. Освен това четох една тема за един дълъг, мъчитен и скъп ремонт/възтановяване на турбото на един 530Д за около 2500лв. И всяка втора тема за проблеми с дизелите предизвикаха нездравото ми любопитство. Та преди да питам искам да направя две важни уточнения:
1. МАШАЛА на всеки, който изкара 5000лв и повечена месец.!
2. ЕВАЛА на всеки, който изкара 5000лв и повече на месец.!
Въпрос към всички, който не попадат в моята графа "МАШАЛА" и "ЕВАЛА":
Какъв е кефа/смисъла да караш дизелово БМВ в БГ? По-скоро как човек, който е с разума си, си купува БМВ дизел в БГ??? Ама често! И наблегнете на "смисъла" плийз.
@Ако Mad Presley реши, направо да ми трие поста за да не хвърля в смут потенциалните купувачи на TDS и D проблематики.
1. Бензиновите са не по-малко чупещи се....карах 2 бензинки а вече и 3 дизела....от дизел нема да слезна повече(при все че един опт тях беше тдс

2. 3.0д - 193 коня разход да кажем грубо 9, я ти ми кажи тея коне ако са бензинови колко ще харчат....или викаш газта е 1.30.Тук говорим само за коли произведени в сходни години, с други думи 2.5и....мисля повечко ще подхарчва....

3. няма нищо по-хубаво от присъствието на турбо в една кола....била тя дизел или не....а бензиновите бмв с турбо не са ми по джоба

единствения недостатък който намирам е звука....или по точно липсата на звука на бензиновия шестак
"And You'll Always Be My Whore Cause You're The One That I Adore"
Re: 1700лв. за ремонт на дюзи?!
bmw e 39 написа:Здравей,
Вчера за да направя тест с колбите бях в Бош сервиза до летището.
Цените са от вчера;
Демонтаж и монтаж на 1 бр. дюза; 30-35 лв.
Качване на стенд(КРИ ТЕСТ)1 бр. дюза; 36 лв.
Ремонт(почистване) на 1 бр. дюза; 36 лв.
Общ минимум; 107 лв. на брой дюза.
+ ако се налага резервни части.
Или както казва колегата ако си от София иди при NAPSTERS.
Ония тъпанари там ми взеха 200+ лв само за труд за работа за един следобед и накрая ми бяха сглобили колата без да ми вържат два маркуча, които са най-отгоре и отпред на двигателя (единия на турбото мисля). При положение, че тея маркучи се виждат, че не са закачени от космоса си преставям, с колко внимание е обслужвана колата, за да ми я връчат в този вид.
- toni
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 563
- Регистриран на: 20.11.2005
- Местоположение: Бургас
- Кара: E60 530D '05
Re: 1700лв. за ремонт на дюзи?!
А какво точно чистят в БОШ-а на инжектора? И до какъв момент той може да бъде чистен, след което трябва да се рециклира? И самото чистене какво представлява, защото това което намерих като инфо е, че се раглабя целия инжектор и се прочиства в ултра звукова вана.
- KARAIVANOV
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 247
- Регистриран на: 30.06.2007
- Местоположение: Русе, Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 535д-06г;
Re: 1700лв. за ремонт на дюзи?!
Колеги и аз страдах от дюзи (320 д 150 к.с. комон реал),проблема ми беше в трудното палене,отидох в НН бош сервиз в софия и там пичовете ми разглобиха колата и казаха че изпускат дюзите и че 3 от 4 разпръсквачи били заминали,та викам и оправяите всичко няма проблеми,смениха ми 4 бр. опръстенчета и 4 бр разпръсквачи,някаде около 800 лв. ми излезна всичко.проблема с трудното палене се оправи,но в последствие ми се появи друг проблем-колата ми пуши бяло докато не излезе от синия сектор,маслото и антифриза не ги бута.махнал съм и двата катализатора,почистил съм АГР,дебитомера е ОК.Та реших да отида да ги свалят отново дюзите, тъи като са в гаранция,свалиха ги пичовете сложиха ги на стенд и казаха че вс е ОК. Накрая ми искаха някаде около 250-300 лв,вдигнах един голям панаир и не им платих нищо и си тръгнах,а сега колата ми пуши като Чавдар, докато загрее и се замислям за чисто нови дюзи. Моят съвет е, ако има нещо развалено по тях, сменяите с чисто нови,единствено може да си правите смяна на опръстенчетата - които изтърват нафтата.
Последна промяна KARAIVANOV на 18 Окт 2019, 11:24, променена общо 1 път
Re: 1700лв. за ремонт на дюзи?!
chehut написа:Взеха ми 290лв. на дюза с връщане на старите.
Колеги, споделете къде излиза толкова дюза с връщане на старата.
Може на лс. за да не е реклама,
38 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани