Проблем клима, вентилатор за клима
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- македонец
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 467
- Регистриран на: 26.06.2005
- Местоположение: Скопйе, Македония
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
Проблем клима, вентилатор за клима
Здрасти
Когато купих колата (520и м52б20 98 година, 3 месец) климата не работеше. Немаше пресостат и джек за пресостат, од едното црево пропускаше фреон, след като взех всички тия делове наместих на колата и климата тргна да работи. Супер до тук, но проблема като и при много останали е39 беше че перката не искаше да тргне, и прегреа фреона и започна да излиза од безбедносниа вентил... но не излезе целия фреон остана достаточно за климата да работи...
След това давам ток на вентилатора но работи само на найвисоката скорост, резисторите си бяха заминали а при буската мерам с интрумент идва 14в ... од Ебей си взех нови 100в 0,5ом, 100в 0.2 ом.... наместих новите резистори всичко на ред и давам контакт и вентилатора работи, но проблема е сега че работи непрекснато, односно подадам ли контакт с клуча вентилатора веднага тргва на првата скорост а климата не е вклучена...
Каде да трсам сега проблема защо вентилатора работи нонстоп, и едния резистор од 0.2ом много загрява...
Пробано е следното, на работещ вентилатор при запалена кола и изгасната клима, да откачам буксата при радиатора, и никаква промена...
Ще ме извините за граматика
Когато купих колата (520и м52б20 98 година, 3 месец) климата не работеше. Немаше пресостат и джек за пресостат, од едното црево пропускаше фреон, след като взех всички тия делове наместих на колата и климата тргна да работи. Супер до тук, но проблема като и при много останали е39 беше че перката не искаше да тргне, и прегреа фреона и започна да излиза од безбедносниа вентил... но не излезе целия фреон остана достаточно за климата да работи...
След това давам ток на вентилатора но работи само на найвисоката скорост, резисторите си бяха заминали а при буската мерам с интрумент идва 14в ... од Ебей си взех нови 100в 0,5ом, 100в 0.2 ом.... наместих новите резистори всичко на ред и давам контакт и вентилатора работи, но проблема е сега че работи непрекснато, односно подадам ли контакт с клуча вентилатора веднага тргва на првата скорост а климата не е вклучена...
Каде да трсам сега проблема защо вентилатора работи нонстоп, и едния резистор од 0.2ом много загрява...
Пробано е следното, на работещ вентилатор при запалена кола и изгасната клима, да откачам буксата при радиатора, и никаква промена...
Ще ме извините за граматика

Well I'm not braggin' babe so don't put me down
But I've got the fastest set of wheels in town
But I've got the fastest set of wheels in town
- gentata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
- македонец
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 467
- Регистриран на: 26.06.2005
- Местоположение: Скопйе, Македония
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
Re: Проблем клима, вентилатор за клима
Погледнах електрическия дияграм, значи првата степен се активира преку климата односно когато се вклучи климата треба да тргне и перката, или од сензор за темп на радиятора.
Сега треба да намерам жащо има винаги ток?
Сега треба да намерам жащо има винаги ток?
Well I'm not braggin' babe so don't put me down
But I've got the fastest set of wheels in town
But I've got the fastest set of wheels in town
- македонец
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 467
- Регистриран на: 26.06.2005
- Местоположение: Скопйе, Македония
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
Re: Проблем клима, вентилатор за клима
Решение. Проблема беше при пресостата, односно когато климата беше на зареждане незнам за какво са правили ама имаше спои и система беше цело време при високо налагане и втората скорост беше активна постояно...
Well I'm not braggin' babe so don't put me down
But I've got the fastest set of wheels in town
But I've got the fastest set of wheels in town
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани