проблем помогнете 530д
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: проблем помогнете 530д
gentata написа::OT:Това май е някъв актуален лаф из СофетоSherman написа:Сменете дилърите!!както писах вече много пъти, изтъркано е!!!
По темата: С тез коне до кога ще го бъде двигателя като двигател. Не се заяждам ама дайте едни резултати от дино да ги видим многото магарета че имаше из форума разни случки преди време точно за 530D.
Дааа идключително актуален лаф, брачет! И ще е актуален при всеки един подобен повод, когато някой дизелджия вдига 70коня с два чипа на 18та степен точно преди да "включи защитата на инжекторите"


- kraininski
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530d
Re: проблем помогнете 530д
power box си е перфектния начин да събереш карантията в картера 

"And You'll Always Be My Whore Cause You're The One That I Adore"
Re: проблем помогнете 530д
Колега, какво да ти се помогне като си тръгнал по грешен път , вярно евтинко ама на чорчук е работата . Всмукателните колектори поемат налягането на нагнетения от турбината въздух както и по-висока температура поради вкарано повече гориво и т.н. Така с писане не може да се помогне за счупеното , сменяй и карай , само че с повербокс не правиш добро на двигателя , а вървенето е относително в смисъл трябва си промяна на софта тъй като той командва освен количеството нафта и момента на впръскване което е също толкоз важно за правилното разгръщане на мощността във оптимален диашазон от обороти. Общо взето това е разликата между променен софт(чип ) и повербокс . На диагностика не може ли да ти прочетат колко надува турбината и разтоварва ли се правилно , за да не прави по-високо налягане евентуално още повече променливата ти геометрия е чувствителна към чипове и тем подобни ( особено повери ) поради повишеното саждоотделяне и склонността към бързото й зацапване докато в един сладък момент няма да разтовари и вече темата за свирещо турбо ще отиде на "ново турбо , откъде " . Общо взето не мисля с повече повер да направиш нещо на колекторите освен ако не е детска болест както споменаха колеги в началото. По-големия кулер ще ти лагне лекинко макар че пак зависи какъв ще избереш , но по-взжното е да си оправиш горивовпръскването в унисон с повечкото гориво . Успех.
- G.D
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 73
- Регистриран на: 12.05.2009
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e39m57б30 е36 кабрио м52б28
- Мечтае да кара: TVR SAGARIS
Re: проблем помогнете 530д
ми момчета който иска да ми вярва само тея дето едва ли не се ебават ще ви пратя едно съобщение като си ивам в бг да ги сложим на старта ,ако искате пишете,че съм от перник ! боли ме оная работа .нямъм причини да ви лъжа .а за диното имъм по -голямо желание от всеки един ама точно сега трябва да спестя и изхарча повече от 1000 паунда за тая кола.а пък колата никък не ми е най -големия проблем тука .
живей бавно,умирай бързо,бъди красив труп.
- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: проблем помогнете 530д
Ivo_Borisov написа:G.D написа:някой ако ми каже как най -лесно мога да кача видео тук,ще направя клип как са и двата на колата.И евентлално как върви
Колега, освен ако я качиш на дино, няма как да покажеш как върви колата. Само дино може да ти измери колата. Или да се хванеш с някой колега с 540 и да ги меритеА и тия пауърбокс-ове дето си сложил....Това не е чип в истинския смисъл на думата. Имаше тема за тия неща, ама не помня къде. С две думи това нещо лъжеше компа че колата е студена и дава повече гориво. Нещо подобно. Но нито ти надува повече турбото, нито нищо. Някой да ме поправи ако греша!
При бензиновите е така Иво, но при комонрейл лъже компа за действителното, което трябва да е налягане в рейла, с това повишава грубо от 15-20% някъде налягането, от там повече гориво се впръсква, по-богата смес става в горивната камера, повече енергия се отделя при изгарянето, което не е толкова правилно, като се има предвид една от товарните характеристики на ДВГ - точното изчисленото количество т.е. правилното съотношение на гориво-въздушната смес в зависимост от оборотите.... и повече пушеци и по-висока температура от неправилното изгаряне.... изводите може да си ги направите сами.... До това може да доведе и всеки некадърен чип тунинг....
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
- boksioraE39
- кандидат дрифтър
-
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: проблем помогнете 530д
Махаи тези простотий и сложи чип!
Тогава ще имаш около 230-конски сили но реални!
Тогава ще имаш около 230-конски сили но реални!


https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
- espressto
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 114
- Регистриран на: 11.12.2011
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530d, E39 540i
Re: проблем помогнете 530д
boksioraE39 написа:Махаи тези простотий и сложи чип!
Тогава ще имаш около 230-конски сили но реални!
И ще избегнеш пушеците

- G.D
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 73
- Регистриран на: 12.05.2009
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e39m57б30 е36 кабрио м52б28
- Мечтае да кара: TVR SAGARIS
Re: проблем помогнете 530д
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=35&t=278613 това е мойта боргия и ако видите esu-to там е там е номера на новия софтуер.а чипа който виждате по надолу работи заедно със компютъра и ако клеаса както този проблем на темата .може да проверите номера на новия софтуер и ще видите данните на колата и гаража в които е правена 

живей бавно,умирай бързо,бъди красив труп.
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани