Газова уредба на 520 -M52TUB20 - 206S4 Двоен ванос ПОМОЩ
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- joro_marinov
- Потребител
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: 13.04.2009
- Местоположение: Стара Загора
Re: Газова уредба на 520 -M52TUB20 - 206S4 Двоен ванос ПОМОЩ
mihon написа:Привет на всички!
Пиша във тази тема понеже не намерих подходяща с моя проблем и се надявам автора на темата да не се засегне.
Автомобила ми е 520I e 39/96г. с италианска газова уредба/AG/.Ще опитам да опиша какъв ми е проблема:
Когато колата си работи на бензин е без забележки.Карал съм я на диагностика и ми казаха,че всичко си е наред/диагностиката ми я правиха само на бензин/.Когато автомобила прехвърли на газ се усеща прекъсване при натискане на педала на газта,дори и да продължавам да я форсирам като вдигам по високи обороти пак се усеща прекъсване.Тихите обороти са стабилни.Интересното е,че има моменти когато не прекъсва.Сменил съм свещите и филтрите,като друго нищо не съм сменял.Когато е в движение не се усеща това прекъсване,малко по тромаво набира отколкото на бензин,но това си е разбираемо.То може и така да съм я купил,но сега ми направи впечатлени е и ме дразни.
Диагностиката я правих във Димитровград,но там ми обясниха че нямат софтуер за газ.Друго което казаха че можело да трябва да се настройват картите на автомобила.
В този ред на мисли някой ако може да ме насочи към някой който се занимава със италиански уредби в обл.Хасково,може и телефон.
Приемам и съвети относно проблема ми.
Благодаря предварително.
Колега проблем няма за това са форумите да се питаме. Мисля че знам какъв е проблема ти не сам 100% сигурен но имах същия такъв проблем на друга моя кола на газ не е BMW a FIAT . След дълго обикаляне по сервизи и сменяне на свещи кабели и не помня вече, попитах един мой приятел който кара на газ от 1990г. сигурно и сам си слага газовите уредби( не инжекциони) . Та той ми обясни че газта се възпламенява при по голямо налягане в сравнение с бензина и има нужда от не знам си там каква дъга на искрата от свещите.......май не мога да го цитирам както и да е. Решението беше да намаля разстоянието между полюсите на свещите , мисля че от 0,9 го направих на 0,5 или 0,6mm и работата се оправи, това дразнещо прекъсване изчезна и започна да набира доста по добре.
- brusnarq
- Потребител
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 22.12.2011
- Местоположение: Казанлък
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: м5 и е65
Re: Газова уредба на 520 -M52TUB20 - 206S4 Двоен ванос ПОМОЩ
Абсолютно същия проблем го имам и аз ама 1 към 1 както го описва колегата,само че където аз смених дюзи,свещи,филтри,изпарител,оправи се за известно време и после пак се появи,ще пробвам да видя с тези разстояния...
Re: Газова уредба на 520 -M52TUB20 - 206S4 Двоен ванос ПОМОЩ
Колега, преди време и аз имах подобен проблем, но се оказа нещо съвсем друго, но докато имах проблем се интересувах често и една от възможностите са бобини. Това мога да ти дам като идея.
Поздрави
Поздрави
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: Газова уредба на 520 -M52TUB20 - 206S4 Двоен ванос ПОМОЩ
При газта, поради по-голямото съпротивление се налага да се намали разстоянието межу електродите на свеща от 0.8мм (М52) до 0.7мм. Толкова поне пише, че е препоръчотелно по сайтовете за газови уредби и на сайта на НЖК. Отделно поради по-голямото съпротивление искрата прескача при по голям волтаж, ако при бензин прескача при 18 киловолта, то при газ е на 22 коловолта, от това следва че ако има тръгнала свещ или бубина или лула то те на бензин могат да работят добре ,а на газ да прекъсват.
Re: Газова уредба на 520 -M52TUB20 - 206S4 Двоен ванос ПОМОЩ
joro_marinov написа:Здравейте колеги предлагат ми 520 е39 99г. (двигател M52TUB20 - 206S4 Двоен ванос ) доста изгодно и се чудя дали да скачам , но проблема ми е че днес посетих няколко сервиза в които монтират газов инжекцион в Стара Загора и мненията им бяха различни. Георги Трендафилов (фобос) беше първия който ми каза че ако има двоен ванос по добре да си карам на бензин имало неразрешим проблем не може да държи обороти на празен ход. На друго място където монтират п гас ме овериха че проблема е разрешим свалят се смукателните колектори и инжекторите се монтират от долу. А на трето място там монтират Ланди Ренцо звъннаха на представителството на Ланди за България и от там им казаха че са правили няколко такива и проблем няма никакъв.
Общо взето вече се чудя какво да правя и при кого да отида.
Ако някои от вас кара този модел на Газ или е имал опит с поставяне на газов инжекцион на друг модел с двоен ванос моля дайте мнение и съвет. Благодаря предварително.
Имам познат който кара е39 520и 99г. с газов инжекцион Ланди Ренцо и е много доволен...до сега не е имал никакви проблеми от както е сложен вече 6 години...
BAYRISCHE MOTOREN WERKE
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани