залъгване на мотора ?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- joro_mafiata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 69
- Регистриран на: 1.10.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E65 750
- Мечтае да кара: ///M
залъгване на мотора ?
колеги имам 523 Е39. Двигателя е 2.5 бензинов 170 коня. Гледах че Е39 имат и 525и което пак е 2.5 бензин но е повече коне. Имали някакъв шанс да се сложи друг компютър или нещо, за да се залъже да се забърза малко количката 

- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: залъгване на мотора ?
Най-евтиния вариан да вдигнеш конете е да минеш на 2.8, вярвай ми 

- barty
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1975
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Re: залъгване на мотора ?
mad_presley написа:Най-евтиния вариан да вдигнеш конете е да минеш на 2.8, вярвай ми


Re: залъгване на мотора ?
mad_presley написа:Най-евтиния вариан да вдигнеш конете е да минеш на 2.8, вярвай ми
Сегашната електроника може ли да работи със 2.8?
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: залъгване на мотора ?
Да, сменя се само ЕКУ-то с такова от 2.8.
Re: залъгване на мотора ?
spacepl написа:Да, сменя се само ЕКУ-то с такова от 2.8.
Ами това влияе ли на имобилайзера или само компа се сменя от буксата?Това става ли от 2.0 към 2.8 и кога трябва да се сменят и други неща (охлаждане, кардан, полуоски, диференциал, скорости...)?
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани