"Новата" стара петица си показа зъбките...
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- ^^MuTaKa^^
- Потребител
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: 21.03.2006
- Кара: 528 Е39
- Мечтае да кара: 740
"Новата" стара петица си показа зъбките...
Такааа всичко беше много хубаво до преди няколко дни, когато забелязах няколко проблема, а те са:
1. До 3000 оборота при леко натиснат педал на газта(колкото да поддържа скоростта и да ускорява съвсем малко) се усеща леко придърпване. То изчезва веднага, когато се натисне повече педала. Не знам дали има връзка, но се усеща и едно неприятно клецане когато е на скорост около 1000 оборота.
2. Разхода ми скочи с 2 литра изведнъж. До скоро при едни и същи условия и един и същ стил на шофиране ми харчеше 16-17 градско(около 20 на непочистени от сняг улици) и 10 извънградско по борд компютър. Днес ми даде разход 22 по непочистените улици и 11,7 извънградско пак по борд.
3. Акумулатора ми пада след 30-40 мин на аварийни светлини. На пуснато ЦД си кара без проблем 2 часа и си паля като пич, а пусна ли аварийните след 40 мин се чува само едно тракане от двигателния отсек и ми мигат фаровете, когато се опитам да запаля.
Не намирам разлика във вървежа на колата, а маслото и филтрте са сменени преди 4000км. Колата е 528 98г. с единичен ванос.
Ясно е, че без диагностика няма как да разбера със сигурност къде е проблема, но все пак някакви предположения няма да са ми излишни. Благодаря предварително на всички, отзовали се!
1. До 3000 оборота при леко натиснат педал на газта(колкото да поддържа скоростта и да ускорява съвсем малко) се усеща леко придърпване. То изчезва веднага, когато се натисне повече педала. Не знам дали има връзка, но се усеща и едно неприятно клецане когато е на скорост около 1000 оборота.
2. Разхода ми скочи с 2 литра изведнъж. До скоро при едни и същи условия и един и същ стил на шофиране ми харчеше 16-17 градско(около 20 на непочистени от сняг улици) и 10 извънградско по борд компютър. Днес ми даде разход 22 по непочистените улици и 11,7 извънградско пак по борд.
3. Акумулатора ми пада след 30-40 мин на аварийни светлини. На пуснато ЦД си кара без проблем 2 часа и си паля като пич, а пусна ли аварийните след 40 мин се чува само едно тракане от двигателния отсек и ми мигат фаровете, когато се опитам да запаля.
Не намирам разлика във вървежа на колата, а маслото и филтрте са сменени преди 4000км. Колата е 528 98г. с единичен ванос.
Ясно е, че без диагностика няма как да разбера със сигурност къде е проблема, но все пак някакви предположения няма да са ми излишни. Благодаря предварително на всички, отзовали се!
Re: "Новата" стара петица си показа зъбките...
мойта прави подобни цигании докат загрява колега до 2000 обаче мисля че е нормално леко да придърпва а и сутрин е малко неспокойна докато тръгна щото я чакам да загрее малко и доакто чакам усещам как почва да тресе оабче след 10 метра каране сичко са оправя така че може и да си прай така ...
- ^^MuTaKa^^
- Потребител
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: 21.03.2006
- Кара: 528 Е39
- Мечтае да кара: 740
Re: "Новата" стара петица си показа зъбките...
Там е проблема, че моята когато загрее не спира, ами продължава да си ги прави същите номера. Даже ми се струва, че на загрял мотор тресе малко повече на празен ход.
Re: "Новата" стара петица си показа зъбките...
свещи, бобини, филтри, стъпково моторче, дебитомер. на мене ми правеше проблеми 2ри цилиндъи се оказа че съм скъсал гарнитура на капака и са е пълнила бобината и свеща с масло и от там прекъсваше от време на време ...
Re: "Новата" стара петица си показа зъбките...
braina написа:обаче мисля че е нормално леко да придърпва а и сутрин е малко неспокойна докато тръгна щото я чакам да загрее малко .





- dbanchev
-
-
- Мнения: 761
- Регистриран на: 29.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 M52 газов котлон
- Мечтае да кара: колело на кило ракия
Re: "Новата" стара петица си показа зъбките...
Ако не си сменял клапана на картерните газове колега най-добре го смени, със сигурност ще е от полза! И аз имах скоро подобни проблеми с претрисане и неравномерна работа на мотора- на диагностика всичко ток, обаче колата си беше кофти особено студена- клатеше като люлка направо
. Смених го гадния клапан и сега е на 6- стария ме е срам да кажа на какво приличаше- затлачен, със скъсана мембрана, аве ужас просто.

- ^^MuTaKa^^
- Потребител
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: 21.03.2006
- Кара: 528 Е39
- Мечтае да кара: 740
Re: "Новата" стара петица си показа зъбките...
Такаааа смених клапана на картерните газове, свещите, маслото, филтрите и задните гуми
и има известно подобрение . Лошото е, че проблема все още го има... Докато се навирах да го гледам тоя клапан за картерните газове дали съм го сложил както трябва и дали съм му закачил всичко чух някакво съскане там, което идва някъде от областта на бензиновите дюзи. След като загася двигателя продължава да си съска още 2-3 секунди и спира. Някой да се е сблъсквал с подобен проблем? На диагностиката не показва грешки, а много ме дразнят тези вибрации... Освен това имам и 2 проблема с ГИ Фобос 1. Първия е, че след монтажа на газовата уредба превърнаха БМВ-то от 528 в 520. Тези магьосници къде ги скриха тия 43 коня така и не разбрах. Колата дърпа малко повече до около 2-3 хил. оборота и след това не я търси, като след 5000 вдига само шум. Ходих сигурно 4-5 пъти вече и слушам все едно и също няма как да върви като на бензин, нормално е и т.н. Другия по-дразнещ проблем е, че както си имам газова уредба в един момент тя сама си решава, че не и се работи повече и просто спира тая гад. И то спира без никаква индикация от нейна страна, освен мигащата зелена лампичка на ключа, без да писне, без нищо. Забелязал съм, че го прави винаги в задръстванията и при по високи скорости извънградско, като отскоро вече и на 140-150 почва да си го прави. Ходих и за това и ми смениха софтуера с надеждата да се оправи.. Е не стана. Някой има ли идея какъв може да е проблема? Колата е 528 98г с единичен ванус ако има значение.

- zegher
- Потребител
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 21.07.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D estate
Re: "Новата" стара петица си показа зъбките...
Колега,
Ходи ли на диагностика все пак?
Рязкото покачване на разхода и това притрисане може да са признак за повреден датчик на колянов или разпределителен вал - това е характерен проблем на vanos-ите, но на диагностика би трябвало да го покаже (знам ли
?? би трябвало ама...) Друг признак за същия проблем е по-трудно палене. Това, че акумулатора пада от аварийните е по-скоро съвпадение според мен.
Друг източник на странни проблеми може да е газовото. То си е таралеж в гащите, а и не излиза на диагностика.
Успех М
Ходи ли на диагностика все пак?
Рязкото покачване на разхода и това притрисане може да са признак за повреден датчик на колянов или разпределителен вал - това е характерен проблем на vanos-ите, но на диагностика би трябвало да го покаже (знам ли

Друг източник на странни проблеми може да е газовото. То си е таралеж в гащите, а и не излиза на диагностика.
Успех М
- another90sm
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 309
- Регистриран на: 13.01.2012
- Местоположение: На всякъде
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320i e36 coupe M50B20
- Мечтае да кара: M6
Re: "Новата" стара петица си показа зъбките...
Колега, за ГИ имах наскоро подобен проблем колата беше загряла карах си на газчица с 15л в бутилката и изведнъж индикатора изквича 3 пъти светна червена лампа на него , съответно се обадих на пича , който я слага газовата и каза че е минала колата аварийно на бензин причините можело да са почти 10
,но каза , че най-вероятна е 2 филтъра на газта които се сменяли на 10,15,20к километра
зависи каква била газта и ако са запушени тези филтри се получава недостиг на газ и съответно аварийно преминаване на бензин.
А за другия ти проблем с тресенето имам подобен . Около 1500оборота започва да тресе леко(без значение студена или топла) , но се осеща и мине ли 2000 всичко се нормализира незнам дали е нормално , но смятам скоро и аз да сменя този филтър картерни газове да видим ще има ли някакъв ефект


А за другия ти проблем с тресенето имам подобен . Около 1500оборота започва да тресе леко(без значение студена или топла) , но се осеща и мине ли 2000 всичко се нормализира незнам дали е нормално , но смятам скоро и аз да сменя този филтър картерни газове да видим ще има ли някакъв ефект

- ^^MuTaKa^^
- Потребител
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: 21.03.2006
- Кара: 528 Е39
- Мечтае да кара: 740
Re: "Новата" стара петица си показа зъбките...
"Мизерникът" се оказа датчик на коляновия вал, който вече е сменен и сега колата се държи доста по-добре от преди. Предполагам, че и проблема с газовата може да е идвал от него. Сега на дневен ред е друг проблем... Колата смуче въздух от някъде и тепърва ще търсим от къде и защо се случва това.... Благодаря на всички, отговорили в темата 

- Sesko
- ентусиаст
-
- Мнения: 937
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: е60 525 x-drive
- Мечтае да кара: M6
Re: "Новата" стара петица си показа зъбките...
Колега как го хвана тоя датчик на коляновия вал ?!? По стойности някакви или си излезе на диагностиката ?!?
- ^^MuTaKa^^
- Потребител
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: 21.03.2006
- Кара: 528 Е39
- Мечтае да кара: 740
Re: "Новата" стара петица си показа зъбките...
Даде си го като грешка на диагностиката. Гумената обвивка на кабелите буквално се разпадаше като го свалихме.
Re: "Новата" стара петица си показа зъбките...
оправи си всичко по колата на бензин да е шест и тогава,ама тоя газаджия определено не те заслужава смени го,имал съм уредба на фобос на м52 и не ми е правила дертове никакви 50К км
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани