e39 - солидна техника и непреходен дизайн
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- 520_i
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 327
- Регистриран на: 20.11.2007
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: е39 525
Re: e39 - солидна техника и непреходен дизайн
Retrofit написа:Има един колега на който му се беше напълнило сервото с вода, именно от запушени дренажи, ето и темата: Вода в сервото?
Дренажите са в кухините под филтрите за климатика, махаш кутиите и отдолу са дупките за отичане, ако са запушени, в дъждовно време кухините се пълнят от там и сервото, а от него е възможно по някакъв начин вакум помпата да засмуче вода и да я вкара в мотора.


Последна промяна 520_i на 01 Мар 2012, 4:15, променена общо 1 път
Re: e39 - солидна техника и непреходен дизайн
хехе мойта красавица е същата както в статията бе
и аз ще се присъединя към всички които подкрепят мненията в списанието , и въпреки скромния ми все още опит с колицата до сега съм нямал никакви по сериозни проблеми, даже май точно описаното в самата статия ми се е случвало и съм отстранил проблемите даже с същите части който предлагат и съм супер доволен
) сега само да си намеря една хубава джанта, да сложа м-пакета и мисля че ще стане кукла
. Още един голям + от мене за може би една от последните класически бегачки от Мюнхен 




Re: e39 - солидна техника и непреходен дизайн
Красавица е без никакъв спор - класически и наистина все още атрактивен дизайн.
Но е важно човек да се грижи постоянно за нея, най-вече за боята, иначе буквално "пожълтява" като болен от жълтеница, когато металика вече е станал матов, колата не изглежда никак ОК. Аз вече от 6 години, откакто я имам, й правя преди- и следзимно пастиране, както и внимавам как я мия и не допускам никога използването на абразивни материали, най-вече по фаровете.
Може би именно заради това все още ме кефи като си я погледна. И поведението на пътя все още ме кефи, сравнително отпуснатото DSC, което позволява лекия oversteer. Наскоро един приятел си взе убийствена е60ка и тя не позволява и милиметър отпускане на задницата.
Но е важно човек да се грижи постоянно за нея, най-вече за боята, иначе буквално "пожълтява" като болен от жълтеница, когато металика вече е станал матов, колата не изглежда никак ОК. Аз вече от 6 години, откакто я имам, й правя преди- и следзимно пастиране, както и внимавам как я мия и не допускам никога използването на абразивни материали, най-вече по фаровете.
Може би именно заради това все още ме кефи като си я погледна. И поведението на пътя все още ме кефи, сравнително отпуснатото DSC, което позволява лекия oversteer. Наскоро един приятел си взе убийствена е60ка и тя не позволява и милиметър отпускане на задницата.
- sadex5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 26.09.2006
- Местоположение: NEW YORK-Empire state
- Пол: Мъж
- Кара: X5 2003 e39 540
Re: e39 - солидна техника и непреходен дизайн
Аз ли съм за очила, ама снимка 1 на предното окачване не е от БМВ е39, освен да му е поникнало 4х4
Тез от Аутобилд пак са снимали някое Голфче....
А точно тези проблеми дето са ги дали, са отстраними за 10 минути....Трябвало е да споменат таралежа, АБС модула, течаща рейка, маркучи за казанчето...

А точно тези проблеми дето са ги дали, са отстраними за 10 минути....Трябвало е да споменат таралежа, АБС модула, течаща рейка, маркучи за казанчето...
Re: e39 - солидна техника и непреходен дизайн
sadex5 написа:Аз ли съм за очила, ама снимка 1 на предното окачване не е от БМВ е39, освен да му е поникнало 4х4Тез от Аутобилд пак са снимали някое Голфче....
А точно тези проблеми дето са ги дали, са отстраними за 10 минути....Трябвало е да споменат таралежа, АБС модула, течаща рейка, маркучи за казанчето...
E , тя снимката е илюстративна колкото да покажат кое е това `дживотно адже ба` шарнир . Ся дали ще е БМВ или ГоУф шарнира си е шарнир. То ако става въпрос има хора дето не намират особена разлика м/у каре , кардан и карбуратор , така че не всеки читател се спуска в детайлни подробности. Иначе за маркучите на хидр. са споменали , ама както казах и по напред - от тук присъстващите много по добре знаят + и - на модела и не смятам че е нужно да взимаме под внимание АудиБилд.


20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани