BMW 520i e39 96г. ВЪПРОС

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 13.01.2012
Местоположение: На всякъде
Пол: Мъж
Кара: BMW 320i e36 coupe M50B20
Мечтае да кара: M6

Re: BMW 520i e39 96г. ВЪПРОС

Мнение от another90sm » 20 Яну 2012, 22:12

Какво ще рече ревизия на мотора освен можеби да сменя гумички на клапаните друго има ли ? А относно чукането от джигателя като от клапан е точно това което колегата по-горе спомена от магнитните клапанчета на ГИ , като смени на гас веднага се усеща.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: BMW 520i e39 96г. ВЪПРОС

Мнение от Dirty M5 driveR » 20 Яну 2012, 22:47

Ами за да гори масло, значи то някак си влиза в мотора. Или през главата - гумичките, или през буталата - заминали маслени сегменти. Естествено по-добрия случай е смяната на гумички (мисля, че можеше да стане и без сваляне на главата, но не съм много сигурен). Ако трябва да се отваря обаче целия мотор излиза скъпо от към труд, и доста хора предпочитат да вземат друг мотор, което за мен си е грешка, но всеки сам преценява. Все пак като се направи после ще знаеш, че няма да има никакви проблеми. Такова нещо не се сменя всеки ден. Но не се шашкай, а покарай и виж дали наистина маслото отива. Ако е така, тогава ще четеш из форума - има предостатъчно инфо. Пък и то да четеш няма голяма полза, освен ако няма да си го правиш сам. Евентуално да видиш каква стока е предпочитана (сегменти, гарнитура глава и т.н.), за да не го мислиш после пак.

ПП: Не се сваля главата :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 13.01.2012
Местоположение: На всякъде
Пол: Мъж
Кара: BMW 320i e36 coupe M50B20
Мечтае да кара: M6

Re: BMW 520i e39 96г. ВЪПРОС

Мнение от another90sm » 24 Яну 2012, 23:36

Колеги на главата ми дойде по-гоялм проблем от тропането. :kuku: Днеска ми прегря баварията за щастие стана пред нас както беше на 90градуса изведнъж отиде в червено , а работата била там че капачката на разширителния съд не била добре затворена и от там изхвърлило всичкия антифриз. Както и да е изчаках го да изтине нацяло напълних системата(събра 7л. Антифриз :shock: ) обезвъздуших я и засега няма уж проблем, карах го не загрява. Въпроса ми е ако е изкривило главата или се е спукала евентуално да кажете за какви пари говорим и има ли вероятност проблем ако има да е само от гарнитурата на главата? :help:

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook