BMW 520i e39 96г. ВЪПРОС
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
18 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- another90sm
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 309
- Регистриран на: 13.01.2012
- Местоположение: На всякъде
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320i e36 coupe M50B20
- Мечтае да кара: M6
Re: BMW 520i e39 96г. ВЪПРОС
Какво ще рече ревизия на мотора освен можеби да сменя гумички на клапаните друго има ли ? А относно чукането от джигателя като от клапан е точно това което колегата по-горе спомена от магнитните клапанчета на ГИ , като смени на гас веднага се усеща.
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: BMW 520i e39 96г. ВЪПРОС
Ами за да гори масло, значи то някак си влиза в мотора. Или през главата - гумичките, или през буталата - заминали маслени сегменти. Естествено по-добрия случай е смяната на гумички (мисля, че можеше да стане и без сваляне на главата, но не съм много сигурен). Ако трябва да се отваря обаче целия мотор излиза скъпо от към труд, и доста хора предпочитат да вземат друг мотор, което за мен си е грешка, но всеки сам преценява. Все пак като се направи после ще знаеш, че няма да има никакви проблеми. Такова нещо не се сменя всеки ден. Но не се шашкай, а покарай и виж дали наистина маслото отива. Ако е така, тогава ще четеш из форума - има предостатъчно инфо. Пък и то да четеш няма голяма полза, освен ако няма да си го правиш сам. Евентуално да видиш каква стока е предпочитана (сегменти, гарнитура глава и т.н.), за да не го мислиш после пак.
ПП: Не се сваля главата
ПП: Не се сваля главата

- another90sm
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 309
- Регистриран на: 13.01.2012
- Местоположение: На всякъде
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320i e36 coupe M50B20
- Мечтае да кара: M6
Re: BMW 520i e39 96г. ВЪПРОС
Колеги на главата ми дойде по-гоялм проблем от тропането.
Днеска ми прегря баварията за щастие стана пред нас както беше на 90градуса изведнъж отиде в червено , а работата била там че капачката на разширителния съд не била добре затворена и от там изхвърлило всичкия антифриз. Както и да е изчаках го да изтине нацяло напълних системата(събра 7л. Антифриз
) обезвъздуших я и засега няма уж проблем, карах го не загрява. Въпроса ми е ако е изкривило главата или се е спукала евентуално да кажете за какви пари говорим и има ли вероятност проблем ако има да е само от гарнитурата на главата? 



18 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани