Въпрос за колегите с газови уредби
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- kluna_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 245
- Регистриран на: 14.02.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
Re: Въпрос за колегите с газови уредби
много лошо за теб и двигателя е да загряваш на място - в ръководството на потребителя даже го пише!
Помисли малко и ще се съгласиш
Помисли малко и ще се съгласиш
Re: Въпрос за колегите с газови уредби
Добре ,това означава ли ,че като не е добре загряла и съм по инерция на свободна предавка ,пак не е добре за двигателя ,т е тя е в същото състояние като е на място на свободна ,т е докато е студена не е желателно и
:да сме на червено на светофара защото е вредно за двигателя 


- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: Въпрос за колегите с газови уредби
Първо ако скоро си карал курсовете за книжка ще се сетиш, че поне веднъж инструктора ти е казал, че автомобилът винаги трябва да е на скорост. На светофара не те знам колко стоиш, но така или иначе вече си покарал малко до него и колата е загряла, пък и за 30 секунди едва ли е проблем. Реално погледнато, за мотора е най-добре изобщо да не го палиш, защото се износва, но не върши пък работа като е изгасен. Смисъла на това да се подгрява в движение е, че автомобилът така извършва повече работа, което води и до повече отделена енергия и по-бързо загряване на двигателя, което пък е равно на по-малко износване. Във упътването на Е39 изрично е написано, че трябва като запалиш веднага, след това да тръгнеш и докато колата не започне да излиза от синьото трябва да караш в ниски обороти. Ако си мислиш, че Ханс не е помислил по въпроса ....
- Lawmaker
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 232
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520i '96
- Мечтае да кара: non-stop
Re: Въпрос за колегите с газови уредби
spacepl написа:Първо ако скоро си карал курсовете за книжка ще се сетиш, че поне веднъж инструктора ти е казал, че автомобилът винаги трябва да е на скорост. На светофара не те знам колко стоиш, но така или иначе вече си покарал малко до него и колата е загряла, пък и за 30 секунди едва ли е проблем. Реално погледнато, за мотора е най-добре изобщо да не го палиш, защото се износва, но не върши пък работа като е изгасен. Смисъла на това да се подгрява в движение е, че автомобилът така извършва повече работа, което води и до повече отделена енергия и по-бързо загряване на двигателя, което пък е равно на по-малко износване. Във упътването на Е39 изрично е написано, че трябва като запалиш веднага, след това да тръгнеш и докато колата не започне да излиза от синьото трябва да караш в ниски обороти. Ако си мислиш, че Ханс не е помислил по въпроса ....
Да добавя , че когато двигателя трака и загрява на място , неподвижните елементи не се загряват .. гуми , диф и т.н . И така тръгваме с топъл двигател и всичко друго студено и айде .. можем да се фучим

Поздрави

Re: Въпрос за колегите с газови уредби
Помислих че ще науча нещо ново за паленето през студените зимни дни ,важащо само за колите бе ем ве,понеже съм виждал при студено време много от шофьорите ,на други марки автомобили ,при студено време да чакат доста преди да потеглят ,явно и те правят голяма грешка по отношение на износването на двигателя,според казаното по горе.
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: Въпрос за колегите с газови уредби
Абе ти като толко разбираш, що ни занимаваш с глупости? Стой и чакай като лададжия сутрин тогава. Тая кола се пали, слага се колана, пуска се радиото, наглася се климатика и се тръгва.
- Sesko
- ентусиаст
-
- Мнения: 937
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: е60 525 x-drive
- Мечтае да кара: M6
Re: Въпрос за колегите с газови уредби
spacepl написа:Абе ти като толко разбираш, що ни занимаваш с глупости? Стой и чакай като лададжия сутрин тогава. Тая кола се пали, слага се колана, пуска се радиото, наглася се климатика и се тръгва.



Re: Въпрос за колегите с газови уредби
Ясно е ,че не разбирам ,сега ти вече ми обясни и разбрах ,попитах ,защото си помислих,че е по различно спрямо другите коли, но сега вече това няма значение,да спираме до тук,багодаря ти за вниманието и инфото дето даде ,жив и здрав.
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: Въпрос за колегите с газови уредби
Колко от тях са си чели упътването за експлоатация на колите, а ти чел ли си го ?
http://www.bmwtips.com/OwnersManuals/20 ... tWagon.pdf
стр.68
http://www.bmwtips.com/OwnersManuals/20 ... tWagon.pdf
стр.68
Do not allow the engine to warm up by
leaving it running while the vehicle remains
stationary. Instead, begin driving
immediately at a moderate engine
speed.
Re: Въпрос за колегите с газови уредби
надали при е46 има голяма разлика, но доколкото знам всеки чака поне оборотите да паднат /примерно от 900-1000 до 600-700/
на нашите, на мерджани, на хонди, на лади
на нашите, на мерджани, на хонди, на лади
- Amitival
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 138
- Регистриран на: 26.07.2008
- Пол: Мъж
- Кара: e36 318ti
- Мечтае да кара: e36 M3
Re: Въпрос за колегите с газови уредби
аз не чакам качвам се пускам музика паля цирата оглеждам за колата и тръгвам това го правя вече 3 години а двигателя ми е железен не съм го пипнал до са : )
Re: Въпрос за колегите с газови уредби
мен пък ми се струва че това с бързото потегляне е написано с цел не да си предпазваме двигателя , а да не замърсяваме толкова. Не ми харесва да потеглям с двигател с масло гъсто като грес при -15. Аз първо паля , спосле почиствам стъкла - ала бала . Не бързам да излитам моментално.

- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: Въпрос за колегите с газови уредби
Абе някой от вас няма ли да погледне какво пита автора на темата ??? 
Него не го интересува как си карате колите !

Него не го интересува как си карате колите !
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани