Диагностика - дюзи
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
Диагностика - дюзи
Здравейте колеги. Появи ми се някаква вибрация, която се усеща най-вече на празен ход и на ниски обороти. Над 1500-2000 се усеща доста по-леко. Имам INPA и си направих диагностика, като качвам резултата по-долу да кажете, дали е нормално. На другата снимка пък е диагностиката, която ми направиха в Дарукар преди 5 месеца. Гледам, че показанията са напълно различни и се чудя дали трябва да е така. Освен това, като ръчках с INPA-а зачистих - Injector Correction Values или нещо такова и от тогава, изчезна вибрацията, но може и пак да се появи (тя принципно от време на време си изчезва). Дали проблема е в дюза ?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Ivo Georgiev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 463
- Регистриран на: 4.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 5er-Reihe
Re: Диагностика - дюзи
Щом имаш дюза извън нормата според диагностиката, трябва да направиш тест с колбите. Истината излиза само там. Поразрови се из форума - има доста писано по темата
Re: Диагностика - дюзи
xcalibur написа:Щом имаш дюза извън нормата според диагностиката, трябва да направиш тест с колбите. Истината излиза само там. Поразрови се из форума - има доста писано по темата
В INPA-а не пише каква е нормата.
- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: Диагностика - дюзи
Pavlinius написа:xcalibur написа:Щом имаш дюза извън нормата според диагностиката, трябва да направиш тест с колбите. Истината излиза само там. Поразрови се из форума - има доста писано по темата
В INPA-а не пише каква е нормата.
+ това не бих и имал много доверие.
Колкото за разликите в показанията е нормално защото се използват 2 различни програми.
- Ivo Georgiev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 463
- Регистриран на: 4.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 5er-Reihe
Re: Диагностика - дюзи
нормата е -2/+2. Инпата може да каже дали има пикаеща дюза, но не и коя точно. За това написах, че трябва тест с колбите
Re: Диагностика - дюзи
А някой има ли идея защо двигателя вибрираше преди да зачистя с INPA-та Injector Correction Values, а след това спря вибрира ? Освен това, ако имам прецакани дюзи не трябва ли да вибрира постоянно, а не да изчезва от време на време ? Опитвам, се да анализирам симптомите преди да дам 400лв за тест на дюзите.
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани