Диагностика - дюзи

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 892
Регистриран на: 15.11.2006
Кара: само БМВ-а

Диагностика - дюзи

Мнение от Pavlinius » 05 Яну 2012, 14:46

Здравейте колеги. Появи ми се някаква вибрация, която се усеща най-вече на празен ход и на ниски обороти. Над 1500-2000 се усеща доста по-леко. Имам INPA и си направих диагностика, като качвам резултата по-долу да кажете, дали е нормално. На другата снимка пък е диагностиката, която ми направиха в Дарукар преди 5 месеца. Гледам, че показанията са напълно различни и се чудя дали трябва да е така. Освен това, като ръчках с INPA-а зачистих - Injector Correction Values или нещо такова и от тогава, изчезна вибрацията, но може и пак да се появи (тя принципно от време на време си изчезва). Дали проблема е в дюза ?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 463
Регистриран на: 4.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 5er-Reihe

Re: Диагностика - дюзи

Мнение от Ivo Georgiev » 05 Яну 2012, 15:51

Щом имаш дюза извън нормата според диагностиката, трябва да направиш тест с колбите. Истината излиза само там. Поразрови се из форума - има доста писано по темата

ентусиаст
Аватар
Мнения: 892
Регистриран на: 15.11.2006
Кара: само БМВ-а

Re: Диагностика - дюзи

Мнение от Pavlinius » 05 Яну 2012, 16:09

xcalibur написа:Щом имаш дюза извън нормата според диагностиката, трябва да направиш тест с колбите. Истината излиза само там. Поразрови се из форума - има доста писано по темата


В INPA-а не пише каква е нормата.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: Sofia/Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: E39 - 540
Мечтае да кара: Trabant

Re: Диагностика - дюзи

Мнение от omegaart » 05 Яну 2012, 16:20

Pavlinius написа:
xcalibur написа:Щом имаш дюза извън нормата според диагностиката, трябва да направиш тест с колбите. Истината излиза само там. Поразрови се из форума - има доста писано по темата


В INPA-а не пише каква е нормата.



+ това не бих и имал много доверие.

Колкото за разликите в показанията е нормално защото се използват 2 различни програми.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 463
Регистриран на: 4.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 5er-Reihe

Re: Диагностика - дюзи

Мнение от Ivo Georgiev » 05 Яну 2012, 16:32

нормата е -2/+2. Инпата може да каже дали има пикаеща дюза, но не и коя точно. За това написах, че трябва тест с колбите

ентусиаст
Аватар
Мнения: 892
Регистриран на: 15.11.2006
Кара: само БМВ-а

Re: Диагностика - дюзи

Мнение от Pavlinius » 06 Яну 2012, 18:18

А някой има ли идея защо двигателя вибрираше преди да зачистя с INPA-та Injector Correction Values, а след това спря вибрира ? Освен това, ако имам прецакани дюзи не трябва ли да вибрира постоянно, а не да изчезва от време на време ? Опитвам, се да анализирам симптомите преди да дам 400лв за тест на дюзите.
Изображение

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook