КЛЮЧ,ИМОБИЛАЙЗЕР,ESU,ПОМОЩ
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- G.D
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 73
- Регистриран на: 12.05.2009
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e39m57б30 е36 кабрио м52б28
- Мечтае да кара: TVR SAGARIS
КЛЮЧ,ИМОБИЛАЙЗЕР,ESU,ПОМОЩ
Здравейте,моя проблем е поредица от много.Обяснявам на кратко..колата е бмш 530д 2000г 193кс английска ,имала е chip box които го премахнаха в последствие за6тото прави6е проблеми и са ремапнали esu-то и сега той ми прави ожасни проблеми и то всякакви, ((((((((((((((((((((((турбото се включва и изключва когато си поиска ,неработи равномерно,централното работи когато си поиска,някой пат имобилайзера отказва и не иска да пали,показва,че врати те са отворени,а те не са .не показва мигачи на таблото,ама пак от вънка работят.и мн рд)))))))))))))))))) х Смени комфорт модула за проба, няма ефект.И СЕГА СИ КУПИХ ESU+ИМОБИЛАЙЗЕР+КЛЮЧОВЕ*2 .... ТА ВЪПРОСА МИ КЪМ ВАС Е КАК СИ ЗАПАЛЯ ПЕЧКАТА,ЧЕ НАКРАЯ ЩЕ Я ЗАПАЛЯ ПО МОЯ НАЧИН
свързах esu,свързах имобилайзера .Завъртях старя ключ,като държа новия платно до него.ЕФЕКТА Е не върти.Смених имобилаизера и пробвах отново със стария ключ,върти но не пали(което го очаквах)смених платките на ключовете и обучих новата и пак същия ефект.(аз съм със новите ключове)Ще кача снимки да видите каква сам га забъркал 



Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
живей бавно,умирай бързо,бъди красив труп.
- badsharki
- ентусиаст
-
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
Re: КЛЮЧ,ИМОБИЛАЙЗЕР,ESU,ПОМОЩ
Колега, кашата по твоята кола май е доста сериозна и едва ли ще можеш да я оправиш сам, само със смяна на модули и ключове без да имаш диагностична програма. Съвета ми е да отидеш в някой сервиз в който разбират от БМВ, като за да те насочим къде да отидеш първо кажи от къде си?
- iliew
- ентусиаст
-
- Мнения: 906
- Регистриран на: 19.07.2009
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото има..
- Мечтае да кара: .....
Re: КЛЮЧ,ИМОБИЛАЙЗЕР,ESU,ПОМОЩ
G.D написа:Здравейте,моя проблем е поредица от много.Обяснявам на кратко..колата е бмш 530д 2000г 193кс английска ,имала е chip box които го премахнаха в последствие за6тото прави6е проблеми и са ремапнали esu-то и сега той ми прави ожасни проблеми и то всякакви, ((((((((((((((((((((((турбото се включва и изключва когато си поиска ,неработи равномерно,централното работи когато си поиска,някой пат имобилайзера отказва и не иска да пали,показва,че врати те са отворени,а те не са .не показва мигачи на таблото,ама пак от вънка работят.и мн рд)))))))))))))))))) х Смени комфорт модула за проба, няма ефект.И СЕГА СИ КУПИХ ESU+ИМОБИЛАЙЗЕР+КЛЮЧОВЕ*2 .... ТА ВЪПРОСА МИ КЪМ ВАС Е КАК СИ ЗАПАЛЯ ПЕЧКАТА,ЧЕ НАКРАЯ ЩЕ Я ЗАПАЛЯ ПО МОЯ НАЧИН![]()
свързах esu,свързах имобилайзера .Завъртях старя ключ,като държа новия платно до него.ЕФЕКТА Е не върти.Смених имобилаизера и пробвах отново със стария ключ,върти но не пали(което го очаквах)смених платките на ключовете и обучих новата и пак същия ефект.(аз съм със новите ключове)Ще кача снимки да видите каква сам га забъркал
Пак ще намесим правописа, но няма как... Не бих си направил труда да отговарям на тема, написана по този начин. Надявам се колегите да последват примера ми и автора на темата да се поправи....ако има сили да го направи!
- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
Re: КЛЮЧ,ИМОБИЛАЙЗЕР,ESU,ПОМОЩ
iliew написа:G.D написа:Здравейте,моя проблем е поредица от много.Обяснявам на кратко..колата е бмш 530д 2000г 193кс английска ,имала е chip box които го премахнаха в последствие за6тото прави6е проблеми и са ремапнали esu-то и сега той ми прави ожасни проблеми и то всякакви, ((((((((((((((((((((((турбото се включва и изключва когато си поиска ,неработи равномерно,централното работи когато си поиска,някой пат имобилайзера отказва и не иска да пали,показва,че врати те са отворени,а те не са .не показва мигачи на таблото,ама пак от вънка работят.и мн рд)))))))))))))))))) х Смени комфорт модула за проба, няма ефект.И СЕГА СИ КУПИХ ESU+ИМОБИЛАЙЗЕР+КЛЮЧОВЕ*2 .... ТА ВЪПРОСА МИ КЪМ ВАС Е КАК СИ ЗАПАЛЯ ПЕЧКАТА,ЧЕ НАКРАЯ ЩЕ Я ЗАПАЛЯ ПО МОЯ НАЧИН![]()
свързах esu,свързах имобилайзера .Завъртях старя ключ,като държа новия платно до него.ЕФЕКТА Е не върти.Смених имобилаизера и пробвах отново със стария ключ,върти но не пали(което го очаквах)смених платките на ключовете и обучих новата и пак същия ефект.(аз съм със новите ключове)Ще кача снимки да видите каква сам га забъркал
Пак ще намесим правописа, но няма как... Не бих си направил труда да отговарям на тема, написана по този начин. Надявам се колегите да последват примера ми и автора на темата да се поправи....ако има сили да го направи!



Re: КЛЮЧ,ИМОБИЛАЙЗЕР,ESU,ПОМОЩ
Брееййй , у тоя форум само висшисти и доценти май.
Какво толкова не разбрахте от написаното
. Ако можете да помогнете на момчето , направете го - ако не трайте си там и толкова. За правописа има кой да се грижи , това не е Ваша работа . 



Какво толкова не разбрахте от написаното



- iliew
- ентусиаст
-
- Мнения: 906
- Регистриран на: 19.07.2009
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото има..
- Мечтае да кара: .....
Re: КЛЮЧ,ИМОБИЛАЙЗЕР,ESU,ПОМОЩ
ivoo написа:Брееййй , у тоя форум само висшисти и доценти май.![]()
![]()
![]()
Какво толкова не разбрахте от написаното. Ако можете да помогнете на момчето , направете го - ако не трайте си там и толкова. За правописа има кой да се грижи , това не е Ваша работа .
Пич...няма да коментирам.... нямам нерви да се занимавам

- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: КЛЮЧ,ИМОБИЛАЙЗЕР,ESU,ПОМОЩ
От тук натакък САМО ПО ТЕМАТА МОЛЯ !!!
- G.D
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 73
- Регистриран на: 12.05.2009
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e39m57б30 е36 кабрио м52б28
- Мечтае да кара: TVR SAGARIS
Re: КЛЮЧ,ИМОБИЛАЙЗЕР,ESU,ПОМОЩ
МНОГО се извинявам за правописа!Ако е оправдание, за първи път пиша на кирилица!И ми отне поне половин час да го напиша!Докато намеря къде са ми буквите ....мани..
А пък едно препрограмиране на компютър почва 200 паунда.И то не го правят в моя град.А В бмв работа на час е 100 паунда
като ги питах ми казаха./Да разберем проблема къде е?ще ви струва около 500паунда /отделно,труда!!! за това говоря! Поради тази причина пиша на вас,защото съм намерил всеки мой друг проблем тук,и все още вярвам,че някой сънародник ще помогне 
Това е другия проблем,живея и работя в Англия.Все пак я оставих да я закачат на компютър,но колата ми не иска да комуникира със нито една от трите лицензирани програмиКолега, кашата по твоята кола май е доста сериозна и едва ли ще можеш да я оправиш сам, само със смяна на модули и ключове без да имаш диагностична програма. Съвета ми е да отидеш в някой сервиз в който разбират от БМВ, като за да те насочим къде да отидеш първо кажи от къде си?



живей бавно,умирай бързо,бъди красив труп.
- cls6666
- ентусиаст
-
- Мнения: 1327
- Регистриран на: 14.03.2009
- Местоположение: Бургас[Сливен]
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 tds '97
- Мечтае да кара: CL65 AMG
- Детайли за колата: дизел
Re: КЛЮЧ,ИМОБИЛАЙЗЕР,ESU,ПОМОЩ
Ако си взел всичко от изправно работеща кола трябва да се прекодират и трябва да няма проблеми,но наистина с съответното оборудване ,колата най вероятно не пали защото няма синхронизация на EWS с DDE,всеки модул се прекодира и така само да го пробваш не става все нещо няма да му работи,при теб работата намирисва на разменени клеми на акумулатора едва ли са станали от чипа
след като си толкова далече варианта е да попрочетеш кой кабел ти трябва ,кой софтуер,как става
другия да закараш колата в сервиза и модулите и да я прекодират цялата ,ако не знаят какво е това закарай я на друго място
централното сигурно работи отвреме на време -може би батерийката се изтощила,тя се зарежда като е на контакта
с патрона заключва ли се винаги
дай една снимка на таблото сигурно има точка между километрите
дано съм ти бил полезен
след като си толкова далече варианта е да попрочетеш кой кабел ти трябва ,кой софтуер,как става
другия да закараш колата в сервиза и модулите и да я прекодират цялата ,ако не знаят какво е това закарай я на друго място

централното сигурно работи отвреме на време -може би батерийката се изтощила,тя се зарежда като е на контакта
с патрона заключва ли се винаги
дай една снимка на таблото сигурно има точка между километрите
дано съм ти бил полезен

- G.D
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 73
- Регистриран на: 12.05.2009
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e39m57б30 е36 кабрио м52б28
- Мечтае да кара: TVR SAGARIS
Re: КЛЮЧ,ИМОБИЛАЙЗЕР,ESU,ПОМОЩ
Тъка като гледам намирисва ми на гараж,че не са имам много много с тея EWS ,DDE..и т.н.т.
Педи половин година смених акумулатор,и докато дойде,си давах ток всеки ден по два пъти.Та е много възможно да съм ги объркал някой път
направих снимки на chipa който не е от на простите,всъщност е от най скъпите като го проверих в нета.
И ТОЧНО ТОГАВА не мога да заключвам и отключвам ,но само със копчето на ключа(имам оригинална аларма) но чентралното работи безупречно със ключалката .А и айрбека ми светна просто докато си карам ...и така си я карам с всички тея проблемчета вече няколко месеца.oil level-ла ми показваше постощнно зелено и изведнъш само оранжево а а пък е далече за смяна.ощееее ...а сложих си xenon,1-2 месеца нямах проблеми и после си играх на ролетка (защото като ги пусна 1-2 опита от 3-ти колата изгасва
просто искаш да си пуснеш фаровете и колата изгасва.Но с нормални крушки няма проблеми. ето и снимките! извинявай за качеството ама ги направих преди 5 мин. и вали.


ми аз го усещам кога не иска да работи ...като ми изчезне часът и ми покаже ..no cd..на касетофона ,левите ми копчета на волана спират да работят, но пък всичко останало на радиото си ми работицентралното сигурно работи отвреме на време -може би батерийката се изтощила,тя се зарежда като е на контакта
с патрона заключва ли се винаги


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
живей бавно,умирай бързо,бъди красив труп.
- G.D
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 73
- Регистриран на: 12.05.2009
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e39m57б30 е36 кабрио м52б28
- Мечтае да кара: TVR SAGARIS
Re: КЛЮЧ,ИМОБИЛАЙЗЕР,ESU,ПОМОЩ
останалите снимки...
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
живей бавно,умирай бързо,бъди красив труп.
- cls6666
- ентусиаст
-
- Мнения: 1327
- Регистриран на: 14.03.2009
- Местоположение: Бургас[Сливен]
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 tds '97
- Мечтае да кара: CL65 AMG
- Детайли за колата: дизел
Re: КЛЮЧ,ИМОБИЛАЙЗЕР,ESU,ПОМОЩ
май ще е добре и този модул да намериш ,друго което се сещам е да намериш всички модули+блока на мотора и уреда евентуално от една кола и няма да има нужда от прекодиране ....незнам как ти излиза като цени ,но на мен ми изглежда по добрия вариант след като труда им е много скъп на англичаните
та трябват ти от една кола блока на мотора,евс,ключовете,комфорт модула както му казваш,лайтмодула и дано да е ръчна кутия ,че автоматичната има блок и таблото с уреди
шанса да работи така е много голям
та трябват ти от една кола блока на мотора,евс,ключовете,комфорт модула както му казваш,лайтмодула и дано да е ръчна кутия ,че автоматичната има блок и таблото с уреди
шанса да работи така е много голям

- iliew
- ентусиаст
-
- Мнения: 906
- Регистриран на: 19.07.2009
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото има..
- Мечтае да кара: .....
Re: КЛЮЧ,ИМОБИЛАЙЗЕР,ESU,ПОМОЩ
G.D написа:Тъка като гледам намирисва ми на гараж,че не са имам много много с тея EWS ,DDE..и т.н.т.Педи половин година смених акумулатор,и докато дойде,си давах ток всеки ден по два пъти.Та е много възможно да съм ги объркал някой път
направих снимки на chipa който не е от на простите,всъщност е от най скъпите като го проверих в нета.
ми аз го усещам кога не иска да работи ...като ми изчезне часът и ми покаже ..no cd..на касетофона ,левите ми копчета на волана спират да работят, но пък всичко останало на радиото си ми работицентралното сигурно работи отвреме на време -може би батерийката се изтощила,тя се зарежда като е на контакта
с патрона заключва ли се винагиИ ТОЧНО ТОГАВА не мога да заключвам и отключвам ,но само със копчето на ключа(имам оригинална аларма) но чентралното работи безупречно със ключалката .А и айрбека ми светна просто докато си карам ...и така си я карам с всички тея проблемчета вече няколко месеца.oil level-ла ми показваше постощнно зелено и изведнъш само оранжево а а пък е далече за смяна.ощееее ...а сложих си xenon,1-2 месеца нямах проблеми и после си играх на ролетка (защото като ги пусна 1-2 опита от 3-ти колата изгасва
просто искаш да си пуснеш фаровете и колата изгасва.Но с нормални крушки няма проблеми. ето и снимките! извинявай за качеството ама ги направих преди 5 мин. и вали.
Ето ти решение на един от проблемите....доста се лутах докато го реша... viewtopic.php?f=35&t=188494
- G.D
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 73
- Регистриран на: 12.05.2009
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e39m57б30 е36 кабрио м52б28
- Мечтае да кара: TVR SAGARIS
Re: КЛЮЧ,ИМОБИЛАЙЗЕР,ESU,ПОМОЩ
няма как,защото съм ги купил от ebay и не знам изобщо дали ги има тея компютри,май ще си потрая още няколко месеца и като си дойда в бг,ще я оставя на хората с големите компютри и кабели.Ама се чудех ако продължавам да я карам така рискувам ли да си отворя по голям проблем? все пак много благодаря за отговора и помощтамай ще е добре и този модул да намериш ,друго което се сещам е да намериш всички модули+блока на мотора и уреда евентуално от една кола и няма да има нужда от прекодиране ....незнам как ти излиза като цени ,но на мен ми изглежда по добрия вариант след като труда им е много скъп на англичаните
та трябват ти от една кола блока на мотора,евс,ключовете,комфорт модула както му казваш,лайтмодула и дано да е ръчна кутия ,че автоматичната има блок и таблото с уреди
шанса да работи така е много голям

много ти благодаря,непременно ще го пробвам,ама от къде да разбера кой баласт ми прави проблеми?Като си работят и двата ?че и на другото бмв имаме същия проблем,само че при дългитеЕто ти решение на един от проблемите....доста се лутах докато го реша... viewtopic.php?f=35&t=188494

живей бавно,умирай бързо,бъди красив труп.
- iliew
- ентусиаст
-
- Мнения: 906
- Регистриран на: 19.07.2009
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото има..
- Мечтае да кара: .....
Re: КЛЮЧ,ИМОБИЛАЙЗЕР,ESU,ПОМОЩ
G.D написа:няма как,защото съм ги купил от ebay и не знам изобщо дали ги има тея компютри,май ще си потрая още няколко месеца и като си дойда в бг,ще я оставя на хората с големите компютри и кабели.Ама се чудех ако продължавам да я карам така рискувам ли да си отворя по голям проблем? все пак много благодаря за отговора и помощтамай ще е добре и този модул да намериш ,друго което се сещам е да намериш всички модули+блока на мотора и уреда евентуално от една кола и няма да има нужда от прекодиране ....незнам как ти излиза като цени ,но на мен ми изглежда по добрия вариант след като труда им е много скъп на англичаните
та трябват ти от една кола блока на мотора,евс,ключовете,комфорт модула както му казваш,лайтмодула и дано да е ръчна кутия ,че автоматичната има блок и таблото с уреди
шанса да работи така е много голяммного ти благодаря,непременно ще го пробвам,ама от къде да разбера кой баласт ми прави проблеми?Като си работят и двата ?че и на другото бмв имаме същия проблем,само че при дългитеЕто ти решение на един от проблемите....доста се лутах докато го реша... viewtopic.php?f=35&t=188494
Мини сьс фолио и двата баласта и всички жици свьрзани сьс ксенона....ама ги увий хубаво и после ги облепи сьс тиксо, за да не се размотава...
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]