Смяна на скоростна кутия
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
2 мнения
• Страница 1 от 1
Смяна на скоростна кутия
Смятам ,че темата ще е полезна за хората на които им предстои такава смяна и да споделя възможните проблеми свързани с нея.
Първо скоростните кутии за Е39 М52В20 са два вида-GETRAG и ZF
Обикновенно от първия вид са на произведените до края на 1996 г и след това започват да слагат ZF
Да, но имат някои съществени разлики които трябва да имате впредвид.
Първо ZF е по дълга с около 15 мм от GETRAG и поради тази причина трябва да се смени и кардана ,който естествено е по-къс в частта си от висящия лагер към скоростната кутия.
Освен това гуменото каре на ZF e с с по-голям диаметър и става само за по-късия кардан.
Разликите не свършват до тук обаче.Поради по-дългия си размер на кутията вече не стават и щангата ,която свъзва скоростия лост със кутията.Тази щанга я има в два размера с разлики от 4 мм.При мен обаче не стана нито единия и се наложи да я удължим с около 12 мм.
Друга съществена разлика е в скоростните лостове ,които са също два вида.Различават се в дължината им от ябълката надолу,което е от съществена важност за хода на скоростия лост.В случая за ZF трябва да се сложи по-дългия в противен случай хода е толкова голям ,че почти не могат да се включват втора и четвърта скорост.
Първо скоростните кутии за Е39 М52В20 са два вида-GETRAG и ZF
Обикновенно от първия вид са на произведените до края на 1996 г и след това започват да слагат ZF
Да, но имат някои съществени разлики които трябва да имате впредвид.
Първо ZF е по дълга с около 15 мм от GETRAG и поради тази причина трябва да се смени и кардана ,който естествено е по-къс в частта си от висящия лагер към скоростната кутия.
Освен това гуменото каре на ZF e с с по-голям диаметър и става само за по-късия кардан.
Разликите не свършват до тук обаче.Поради по-дългия си размер на кутията вече не стават и щангата ,която свъзва скоростия лост със кутията.Тази щанга я има в два размера с разлики от 4 мм.При мен обаче не стана нито единия и се наложи да я удължим с около 12 мм.
Друга съществена разлика е в скоростните лостове ,които са също два вида.Различават се в дължината им от ябълката надолу,което е от съществена важност за хода на скоростия лост.В случая за ZF трябва да се сложи по-дългия в противен случай хода е толкова голям ,че почти не могат да се включват втора и четвърта скорост.
Последна промяна Georgi на 24 Юли 2011, 10:40, променена общо 1 път
2 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани