клапан за налягане на маслото в турбото ?! - 525d

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 24
Регистриран на: 9.12.2010
Пол: Мъж
Кара: G31 530d, G01 M40d

Re: клапан за налягане на маслото в турбото ?! - 525d

Мнение от Dodo 155 » 21 Юли 2011, 10:11

Ivo_Borisov написа:
g_ishkitiev написа:Автомат, но на кутията изришно си пише да не се сменя, само по изключение ако се прави ремонт на кутията и то в БМВ сервиз. То ако е херметически затворено и е със специално масло не виждам защо да се сменя, на практика там не попадат никакви въшни неща - газове, влага, боклуци и т.н. Аз и на другите коли, които съм карал също не съм сменял масло на кутията. Само ако тече от някъде тогава се долива.

Колега има доста теми за смяната на маслото, потърси в търсачката. Маслото го дават лайфтайм но колко е този живот? Ти си знаеш но автомата е скъп за ремонт.

Специално за това "несменяемо масло" ... да, лайфтайм е, а самият лайфтайм се равнява на 250 000 км или 5 год., поне в ДАРУ така ми казаха, че от БМВ така са определили значението на тази дума.

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 24.03.2011
Пол: Мъж
Кара: E39 525DA '03
Мечтае да кара: Mempo

Re: клапан за налягане на маслото в турбото ?! - 525d

Мнение от batebo_99 » 21 Юли 2011, 10:23

g_ishkitiev написа:Всичко си беше като стария, имаше текстилно филтърче. Едно синкаво.. Някъде из интернет бях мернал нов филтър, който е само от пластмасови части. На мястото на текстилното филтърче има нещо като пластмасов клапан, но на мен това ми дадоха. Незнам, съмнява ме да е старият филтър. Иначе на моята кола и е сменяно турбо, интеркулер и катализатори. Най-вероятно тогава са сменили и този филтър на картерните газове.
Аз тизи изцяло пластмасовия го гледах за Е46.


Странно, защото на мен ми дадох левия от снимката (без текстилна част) колата също е 2002г. 2,5Д.
Колата беше със стария (този с текстилното филтърче)

Нека колеги споделят мнение ако са имали подобен опит.

Потребител
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 7.12.2009
Пол: Мъж
Кара: 525d 2002год.

Re: клапан за налягане на маслото в турбото ?! - 525d

Мнение от g_ishkitiev » 21 Юли 2011, 16:41

Dodo 155 написа:
Ivo_Borisov написа:
g_ishkitiev написа:Автомат, но на кутията изришно си пише да не се сменя, само по изключение ако се прави ремонт на кутията и то в БМВ сервиз. То ако е херметически затворено и е със специално масло не виждам защо да се сменя, на практика там не попадат никакви въшни неща - газове, влага, боклуци и т.н. Аз и на другите коли, които съм карал също не съм сменял масло на кутията. Само ако тече от някъде тогава се долива.

Колега има доста теми за смяната на маслото, потърси в търсачката. Маслото го дават лайфтайм но колко е този живот? Ти си знаеш но автомата е скъп за ремонт.

Специално за това "несменяемо масло" ... да, лайфтайм е, а самият лайфтайм се равнява на 250 000 км или 5 год., поне в ДАРУ така ми казаха, че от БМВ така са определили значението на тази дума.


е едва ли от БМВ под lifetime разбират 250 000км, по-скоро това определение е за лада нива или нещо такова :)). Някъде бях гледал, че на кутиите дават 750 000км гаранция, т.е. това е доживотното, което за мен наистина си е доживотно, като се има в предвид износването на двигател, купе и т.н. 250х.км. не са кой знае колко за кола от този клас. Като се има в предвид, че 70% от 5ците в БГ се продават над 400 000км, и хората ги карат по още 5-6год. след това.
Но ми е интересно да видя другите какво ще кажат за този филтър на картерните газове.. ако са ми дали стария модел ще се чувствам леко прецакан :). Този модел изцяло пластмасовия съм го виждал на снимки от 2007год., съмнява ме още да чистят стари количества.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1953
Регистриран на: 11.08.2009
Местоположение: Добрич
Кара: Е39 '02 530d

Re: клапан за налягане на маслото в турбото ?! - 525d

Мнение от LUCIFER'S » 22 Юли 2011, 9:57

g_ishkitiev написа:
е едва ли от БМВ под lifetime разбират 250 000км, по-скоро това определение е за лада нива или нещо такова :)). Някъде бях гледал, че на кутиите дават 750 000км гаранция, т.е. това е доживотното, което за мен наистина си е доживотно, като се има в предвид износването на двигател, купе и т.н. 250х.км. не са кой знае колко за кола от този клас. Като се има в предвид, че 70% от 5ците в БГ се продават над 400 000км, и хората ги карат по още 5-6год. след това.
Но ми е интересно да видя другите какво ще кажат за този филтър на картерните газове.. ако са ми дали стария модел ще се чувствам леко прецакан :). Този модел изцяло пластмасовия съм го виждал на снимки от 2007год., съмнява ме още да чистят стари количества.


Нищо лично, но много философстваш... Повечето от нас тука във форума сме от 4-5 години и караме такива коли от 4-5години, а има хора и от повече, има хора и, които се занимават и със сервиз на тези коли... и спряха да пишат именно заради такива "тънки сметки" !
Аз ще ти кажа пък, че автоматика на БМВ не го ли обслужиш, масло и филтър не очаквай да изкара повече от 400хил км...даже са много
Питате неща.... отговарят ви се, какво трябва да направите и т.н.

За филтърчето... ако някой си го е сменял сам и гледал как и къде пасват отворите за газовете и отделеното масло, на главата трябва да е забелязъл, че това със филтриращият елемент е по добре да се ползва, от колкото пластмасовото.... сменяш на 30 хил км!, разбира се ако не ти е поиздухан мотора и прави по-голямо картерно налягане, от там и повечко масло за отделяне от газовете...... Аз бях си взел и двата модела гледах обикалях слагах вадих и си оставих старият модел...
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook