Пролем с МАФ сензор?

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 68
Регистриран на: 13.03.2011
Местоположение: Русе
Пол: Жена
Кара: е39 520и м52 б20 ту 1999/11

Re: Пролем с МАФ сензор?

Мнение от georgieva » 16 Апр 2011, 21:51

:mhihi: първия ти линк изцяло е в подкрепа на което казах аз... и в противоречие на което казваш ти, като отделно леееееееко кривваш от това което не схващаш...

а 2рия линк.. са някви журналисически глупости... разбрани не доразбрани , които има истина смесена с глупости, където никъде не се споменава че това че в него момент с тези 25% не се случва винаги при такива температури.. и че не само температурите влияят на количеството кислород в атмосферата :)

ако затвориш в контейнер 1 кубик въздух и му променяш температурата.. тогава вече му променяш количеството на кислорода за единица обем от което следва че му променяш налягането (това се мъчиш да докажеш ти.. но никои не е противоречил на това! а става дума че през зимата и лятото, не (само) температурата определя количеството кислород за единица обем във въздуха)

Вече съвсем ясно ти обясних (изобшо не знаех че няма да има ефект) че количеството кислород не зависи само от температурата, и че през зимата една кола без интеркулер в на която двигател е влезнал 5 кубика въздух с темп 5 градуса не е влязло повече кислород от една кола през лятото с интеркулер която поради свиването на въздуха е глътнала мноо повече кислород понеже е свила 15 кубика въздух като ги е охладила и ги е направила пак 5 кубика за същия брой обороти на вала

много на кратко на което противоречиш да обобщя е че интеркулера не охлажда въздуха за да влезе студен, а за да влезе свит и по този начин ще влиза повече въздух, а в повече въздух има повече кислород

.. по твоита логика, (понеже на по топлото е по голямо налягането, и духат ветрове от там към по студените места) никога нямаше да има студени места по планетата защото всички ветрове щяха да са топли и като духа вятър, щеше единствено да се стопля в раиона :mhihi:

ПС писах ти на ЛС за да може, тук в темата да не се вкарваме вв спорове където в желанието си да знаеш повече от другия само се излагаш, и понеже съм пекана не исках това да продъжава, обаче ти си се оцапа сам..
Преди да ми отговаряш прочето внимателно какво съм написала, и ми пиши на ЛС щото темата е друга... а и тоя разговор не е от наи нужните, а и се надявам че наистина си "бил до тук" аз вече ти отстъпих веднъж ако не забеляза.. вече изобшо няма да ти отговарям хах :OT:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1258
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
Детайли за колата: С чио чипс :D

Re: Пролем с МАФ сензор?

Мнение от **Novobraneca » 17 Апр 2011, 9:52

Пак локуми взехте да разтягате, купувай си дебитомер нов или 2-ра употреба и готово, все пак тук не е форум по физика, да не забравяме че един ден ако някой напише в търсачката проблем като твоя и му излязат 1000000........... теми с разтеглени локуми до незнам каде си, ще има ли смисъл от тоя форум??? :kuku: . Мисля, че колегата Ilko Ivanov трябва да поразчисти малко с метлата :mhihi: :mhihi: :mhihi:
ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК ;) [OO==[|][|]==OO] ;)
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 134
Регистриран на: 23.09.2008
Местоположение: Варна
Кара: е36 купе М52B20
Мечтае да кара: V8

Re: Пролем с МАФ сензор?

Мнение от nafkata » 16 Юли 2011, 1:14

Колега имам един въпрос горе долу е по темата... Трябва ли на загряла кола ( след около 10 секундно форсиране на място на над 2500 обурота ) кога я загасим и преди това сме откачили дебитомера от кутията на въздушни филтър (за да може да се види какво става във въпросния дебитомер ) жичката да светва с нейното нягрявяне ( с цел самопочистване ) . Мотора е м52б20 а упражнението става по тъмно ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Re: Пролем с МАФ сензор?

Мнение от turbo » 18 Юли 2011, 8:14

ЕКУ-то има такава функция - пали жичката, за да изгори боклуците по нея. Мисля, че някъде четох, че точно по описания от теб начин на форсиране го караш принудително да го направи това, а иначе го прави, ако му постъпват доста странни данни от МАФ-а.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 204
Регистриран на: 26.04.2009
Местоположение: София/Силистра
Пол: Мъж
Кара: e36 318ti
Мечтае да кара: всичко
Детайли за колата: М42б18 '94

Re: Пролем с МАФ сензор?

Мнение от s_kolev » 18 Юли 2011, 8:32

:mhihi: Кислорода не се губи, просто лятото въздуха е разреден, заради по - високата температура, и на единица обем има по - малко кислород.

зимата и лятото интеркулера(въздух/въздух) охлажда различно заради различната външна температура, ако двигателя има нужда от 5 кубика въздух той ще си ги засмуче, но от температурата на този въздух зависи колко кислород ще има в тия 5 кубика. Лятото по - малко заради по - голямото разстояние между молекулите(по - разреден въздух) зимата повече(по - плътен въздух) .
Изображение

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook