Огромен проблем с хидравликата!!!
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
53 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
- TheKiller
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 664
- Регистриран на: 16.06.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '99 E46 318i
- Детайли за колата: M43B19TU
Re: Огромен проблем с хидравликата!!!
bili1 написа:Дай да пробваме да си купим ЧИСТО НОВИ помпи колега какво ще кажеш 170 кинта?
И на мен ми говориха че били читави


/// 6>4




- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Огромен проблем с хидравликата!!!
E M50-ковата не пасва ли на М52 ? 
Като в моя случай, само смяна на стойките и шайбата или всичко е тотално различно ?

Като в моя случай, само смяна на стойките и шайбата или всичко е тотално различно ?

- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
Re: Огромен проблем с хидравликата!!!
много интересен проблем се е заформил...
колега, тази "хидравлика" е най-простата възможна... затова е в кавички... ще приемем, че поне някоя от трите ти помпи е била читава... но освен помпа, има и изпълнителен механизъм - рейка... за нея нещата както виждам не са ясни...
не съм в софия, но ако бях щях да ти се обадя да потърсим някого да сложи манометър на нагнетателната линия, т.е. да измери работното налягане на рейката... лошото е че не се сещам кой да ти я свърши тази работа в софия, а и да прецени дали това налягане не е високо, и от там да ти дават фира помпите... самите те наистина са елементарни...
имай в предвид, че с повишаването на температурата вискозитета на флуида пада... така че студения флуид работи по-добре, и е възможно да вдигне по-високи налягания... но ако нещо тормози рейката, с увеличаването на температурата работното налягане ще пада, и от там няма хидравлика...
такива мисли си мисля...
колега, тази "хидравлика" е най-простата възможна... затова е в кавички... ще приемем, че поне някоя от трите ти помпи е била читава... но освен помпа, има и изпълнителен механизъм - рейка... за нея нещата както виждам не са ясни...
не съм в софия, но ако бях щях да ти се обадя да потърсим някого да сложи манометър на нагнетателната линия, т.е. да измери работното налягане на рейката... лошото е че не се сещам кой да ти я свърши тази работа в софия, а и да прецени дали това налягане не е високо, и от там да ти дават фира помпите... самите те наистина са елементарни...
имай в предвид, че с повишаването на температурата вискозитета на флуида пада... така че студения флуид работи по-добре, и е възможно да вдигне по-високи налягания... но ако нещо тормози рейката, с увеличаването на температурата работното налягане ще пада, и от там няма хидравлика...
такива мисли си мисля...
- TheKiller
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 664
- Регистриран на: 16.06.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '99 E46 318i
- Детайли за колата: M43B19TU
Re: Огромен проблем с хидравликата!!!
Така вчера смених GM модула с GM HIGH,кодирахме го за сервотроник,сменихме маркуча за високото налягане,един щуцер с клапан вътре се беше позапушил,сложихме щуцер без клапан и НИЩО,същата рабта 

/// 6>4




- bili1
- ентусиаст
-
- Мнения: 831
- Регистриран на: 9.12.2009
- Местоположение: гр.Златоград
- Пол: Мъж
- Кара: 540i E39
- Мечтае да кара: това което има вече...
- Детайли за колата: М62В44
Re: Огромен проблем с хидравликата!!!
Така сега ще споделя и аз какво забелязахме вчера с един майстор,паля колата отваряме капака и слушаме виенето...навеждамехме се слушахме отдолу отгоре в ляво в дясно с ухото на всяка част по отделно и...от хидравличната помпа не се чува нищо
виенето се чува някъде зад кутията на въздушния филтър около дебитомера там някъде идва това постоянно виене в същия момент като въртим волана виенето се засилва от същото място неможем да определим точно от коя част се чува това виене
някъде пред левия филтър за купето и около дебитомера там някъде е това чудовище,колеги да не е бензинова помпа или маслена незнам вече пиша глупости,но ни писна с колегата коя е тая част която вие постоянно засилва виенето при въртене на волана и се чува от споменатата вече зона?





- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
Re: Огромен проблем с хидравликата!!!
въпросния щуцер е да коригира ударното налягане при запалване... хубаво е да го има, това си е конструктивно стеснение с горната цел
били, сложи нещо метално върху рейката, и на ухото... по-дълго, да не лягаш под колата... аз лично и в двата случая съм за рейка...
и успех и на двама ви...

били, сложи нещо метално върху рейката, и на ухото... по-дълго, да не лягаш под колата... аз лично и в двата случая съм за рейка...
и успех и на двама ви...
- bili1
- ентусиаст
-
- Мнения: 831
- Регистриран на: 9.12.2009
- Местоположение: гр.Златоград
- Пол: Мъж
- Кара: 540i E39
- Мечтае да кара: това което има вече...
- Детайли за колата: М62В44
Re: Огромен проблем с хидравликата!!!
Да рейката ми е протекла и май е разбита,но може ли да вие от нея
?

Re: Огромен проблем с хидравликата!!!
bili1 написа:Да рейката ми е протекла и май е разбита,но може ли да вие от нея?
Аз мисля че не , защото моята помпа и тя вие вече 3 мес. , но рейката нито е протекла , нито пък има каквито и да е луфтове. Различното при мен е това че , виенето не се отразява по какъвто и да е начин на управлението. Няма зависимост топла/студена. Волана си е мек като топъл хляб , дори ми се струва че да е толкова лек не е нормално. Мислех да сменям помпата , но като чета тук премеждията Ви - ще изчакам- `засега`

53 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани