Въпрос за тракшън контрол
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- djindjiplqktora
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 31.10.2009
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520d
- Мечтае да кара: M, EVO, GTR, WRX STI, OPC, AMG, S и RS
- Детайли за колата: Голяма с малък двигател
Въпрос за тракшън контрол
Искам да попитам E39 520d 136кс 2000г. със включен тракшън контрол /АSC/, възможно ли е да се върти "на пета" на лед(сняг)?
Не съм някое хлапе, което сега се качва на кола, просто възникна спор, а аз не съм човек който ще се навие доброволно да го пробва.
Извинявам се ако темата е в грешния раздел.
Не съм някое хлапе, което сега се качва на кола, просто възникна спор, а аз не съм човек който ще се навие доброволно да го пробва.
Извинявам се ако темата е в грешния раздел.
- naseto1969
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 129
- Регистриран на: 13.07.2008
- Местоположение: pamplona. espana
- Пол: Мъж
- Кара: 525 d a
- Мечтае да кара: 535 d
- Детайли за колата: 525 d с чип
- twake
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 519
- Регистриран на: 11.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39
Re: Въпрос за тракшън контрол
djindjiplqktora написа:Искам да попитам E39 520d 136кс 2000г. със включен тракшън контрол /АSC/, възможно ли е да се върти "на пета" на лед(сняг)?
Не съм някое хлапе, което сега се качва на кола, просто възникна спор, а аз не съм човек който ще се навие доброволно да го пробва.
Извинявам се ако темата е в грешния раздел.
Ако си с летни гуми на лед, ще ги върти

- djindjiplqktora
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 31.10.2009
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520d
- Мечтае да кара: M, EVO, GTR, WRX STI, OPC, AMG, S и RS
- Детайли за колата: Голяма с малък двигател
Re: Въпрос за тракшън контрол
twake написа:djindjiplqktora написа:Искам да попитам E39 520d 136кс 2000г. със включен тракшън контрол /АSC/, възможно ли е да се върти "на пета" на лед(сняг)?
Не съм някое хлапе, което сега се качва на кола, просто възникна спор, а аз не съм човек който ще се навие доброволно да го пробва.
Извинявам се ако темата е в грешния раздел.
Ако си с летни гуми на лед, ще ги върти
Според мен и със зимни гуми ще върти на лед (там спасение няма), идеята ми е тракшън контрола дали ще "скопи" оборотите на двигателя и няма да позволи да се придава движение от двигателя към гумите.
- milenskia525
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 135
- Регистриран на: 2.11.2010
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39
Re: Въпрос за тракшън контрол
няма да може... 

- bili1
- ентусиаст
-
- Мнения: 831
- Регистриран на: 9.12.2009
- Местоположение: гр.Златоград
- Пол: Мъж
- Кара: 540i E39
- Мечтае да кара: това което има вече...
- Детайли за колата: М62В44
Re: Въпрос за тракшън контрол
Ми нали точно това е функцията на тоя тракшън контрол колега да не върти гуми как искаш да стане номера при положение,че е включен!
- batebo_99
- Потребител
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: 24.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525DA '03
- Мечтае да кара: Mempo
Re: Въпрос за тракшън контрол
Колега аз не съм голям специалист по бмв, но според мен има разлика между лед и сняг.
Моето мнение е, че на лед може да се върти всяка кола.
На сняг вече зависи от гумите и колата.
Интересно ми е как ще направите теста на лед, за да се разбере кой е прав
Поздрави
Борислав
Моето мнение е, че на лед може да се върти всяка кола.
На сняг вече зависи от гумите и колата.
Интересно ми е как ще направите теста на лед, за да се разбере кой е прав

Поздрави
Борислав
Re: Въпрос за тракшън контрол
Ето ви отговора, вярно DSC e, но ефекта ще е подобен, що се отнася до задницата!
http://www.youtube.com/watch?v=f3zLpNxH ... re=related
Тук май колегите се бъркат между пързаляне и поднасяне, на лед всяка кола ще се пързаля, ако се стигне до там, но не е същото с поднасянето, защото когато даваш газ ASC то ще ти я отнема, а ако колата тръгне в грешна посока ще я вкара в пътя като блокира колелата, т.е. ще има леко поднасяне, но то ще бъде коригирано от системата.
http://www.youtube.com/watch?v=f3zLpNxH ... re=related
Тук май колегите се бъркат между пързаляне и поднасяне, на лед всяка кола ще се пързаля, ако се стигне до там, но не е същото с поднасянето, защото когато даваш газ ASC то ще ти я отнема, а ако колата тръгне в грешна посока ще я вкара в пътя като блокира колелата, т.е. ще има леко поднасяне, но то ще бъде коригирано от системата.
- djindjiplqktora
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 31.10.2009
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520d
- Мечтае да кара: M, EVO, GTR, WRX STI, OPC, AMG, S и RS
- Детайли за колата: Голяма с малък двигател
Re: Въпрос за тракшън контрол
iceblast написа:Ето ви отговора, вярно DSC e, но ефекта ще е подобен, що се отнася до задницата!
http://www.youtube.com/watch?v=f3zLpNxH ... re=related
Тук май колегите се бъркат между пързаляне и поднасяне, на лед всяка кола ще се пързаля, ако се стигне до там, но не е същото с поднасянето, защото когато даваш газ ASC то ще ти я отнема, а ако колата тръгне в грешна посока ще я вкара в пътя като блокира колелата, т.е. ще има леко поднасяне, но то ще бъде коригирано от системата.
Колеги въпросът ми е, при движение и рязка промяна на траекторията, центробежните сили ще накарат задницата да поднесе на лед (според мен това няма как да се избегне), тракшън контрола ще успее ли да снижи до минимум оборотите на двигателя и въобще ще усети ли едновременното буксуване на двете задни задвижващи колела?
Re: Въпрос за тракшън контрол
ASC-то ще успее, що се отнася до задницата. Ти няма да можеш да даваш газ в този момент, а на колелата ще се упражнява спирачно усилие в зависимост на коя страна е тръгнала колата и ще те вкара в пътя. Системата наистина е много добре изпипана, особенно DSC-то, но все пак за 100% сигурност не можем да говорим при всички положения.
От клипа можеш да видиш, те симулират лед и сам виждаш, че BMW-то се справя отлично във всяко едно изпитание.
Загледай се в ТЕСТ 1 и ТЕСТ 3, там има по-рязка промяна на траекторията, виждаш как задницата тръгва, дори можеш да видиш кои колела се болкират за момент и как с леко поднасяне колата влиза в пътя.
От клипа можеш да видиш, те симулират лед и сам виждаш, че BMW-то се справя отлично във всяко едно изпитание.
Загледай се в ТЕСТ 1 и ТЕСТ 3, там има по-рязка промяна на траекторията, виждаш как задницата тръгва, дори можеш да видиш кои колела се болкират за момент и как с леко поднасяне колата влиза в пътя.
- sadex5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 26.09.2006
- Местоположение: NEW YORK-Empire state
- Пол: Мъж
- Кара: X5 2003 e39 540
Re: Въпрос за тракшън контрол
Този тест е типично американски
Просто Волвото кросс кънтри не можа да се справи, БМВ то само успя.....Забележи скоростта на БМВ то при теста и на другите коли
А на номера с падащия кашон....Просто на лосовия удар е няма как да стане точно така като на клипа.


- BMW E39 525TDS
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 1.05.2011
- Пол: Мъж
Re: Въпрос за тракшън контрол
Нужно е само да имаш хубави гуми а пък и на лед каквито и системи да има няма спасение знам го от опит.
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани