диагностика displus-gt1 М52Б28

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 641
Регистриран на: 19.09.2010
Местоположение: Madrid-Плевен
Пол: Мъж
Кара: Е39 528i
Мечтае да кара: комбайн в парламента

диагностика displus-gt1 М52Б28

Мнение от LUBO 555 » 17 Юни 2011, 2:04

Здравейте колеги,
Наскоро ремонтирах главата и от тогава(незнам внушение ли е,какво е)имам чувството,че колата не върви като преди и харчи повече.Факт е,че колата върви еднакво със или без дебитомер.Единствената разлика е,че като го изключа,оборотите се качват от 750 на 850,но на пътя си е все същата :dunno:
Направихме и диагностика с дисплюс и гт1 и ми излезе само проблем с двете сонди ламда.
Ноооо! като влезнахме в опция "profesional" ми показа,че 1,5часа преди това,DMEто е засекло механичен проблем на ваноса при 48км/h :shock:
Въпроса ми е дали има вероятност да съм монтирал ваноса лошо???
Иначе колата си пердаши (може би малко мудна.но 160/180 без проблеми.Не съм я напъвал повече)
Съмнението ми е в прозорците на зъбните колела на веригата на ваноса
Който е разглобявал,знае за какво иде реч.
Много ще съм благодарен за съветите ви
п.п.Простете романчето
ИзображениеИзображение

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Re: диагностика displus-gt1 М52Б28

Мнение от anzak » 17 Юни 2011, 13:27

не сте центровали ваноса както трябва ми се струва
Барай шишарката Минкеее ....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 641
Регистриран на: 19.09.2010
Местоположение: Madrid-Плевен
Пол: Мъж
Кара: Е39 528i
Мечтае да кара: комбайн в парламента

Re: диагностика displus-gt1 М52Б28

Мнение от LUBO 555 » 17 Юни 2011, 22:36

anzak написа:не сте центровали ваноса както трябва ми се струва

Тоест??????
Дай съвет точно как се прави,моля!
проблема е,че нямам уред,както е описано в ТИСа с въздух вместо масло и два кабелa + и -,за да се види колко е движението(въртеливо) на всмукателния рарзпр.вал.
ИзображениеИзображение

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 3.03.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Каквото запали

Re: диагностика displus-gt1 М52Б28

Мнение от NAPSTERS » 17 Юни 2011, 22:55

объркали сте газоразпределението, и зацепването на ваноса, заради това колата невърви и дава грешки в ламбдите ;)
когато умен човек спори с глупак, спорят двама глупаци.
http://www.vbox7.com/play:a44cbadb
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Re: диагностика displus-gt1 М52Б28

Мнение от anzak » 18 Юни 2011, 7:00

този уред той незнам някъде да го имат въобще трябва ти скоби за валовете за оптегача на веригата една джаджа и за застопоряване на маховика това е и да спазваш точно какво пише в инструкциите
Барай шишарката Минкеее ....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 641
Регистриран на: 19.09.2010
Местоположение: Madrid-Плевен
Пол: Мъж
Кара: Е39 528i
Мечтае да кара: комбайн в парламента

Re: диагностика displus-gt1 М52Б28

Мнение от LUBO 555 » 18 Юни 2011, 12:20

NAPSTERS написа:объркали сте газоразпределението, и зацепването на ваноса, заради това колата невърви и дава грешки в ламбдите ;)

Искаш да кажеш,че трябва на ново да се зацепи ваноса?
По принцип центровката на разпр.валове с коляновия е перфектна.Коляновия на ГМТ на 1цил. и разпр.валове равни с главата.
Колата пали на четвърт оборот.Тиха и стабилна е на ниски :dunno:
В единственото,в което се съмнявам е в положението на зъбните колелета на малката верига,която свързва двата разпр.вала.
Тези зъбни колелета имат едни прозорчета,които позволяват движението в аванс на всмук. разпр.вал
Сега като се замисля,поставих и двете с прозорчетата в крайно ляво,за да може ваноса да ги завърти до крайно дясно,без да мръдне изпускателния вал.Но така май не се движи всм.вал.Да не би да трябва да е в крайно ляво изпускателния и в крайно дясно всмукателния.Така ми се пада като не направих снимки докато разглобявах
ИзображениеИзображение

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 3.03.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Каквото запали

Re: диагностика displus-gt1 М52Б28

Мнение от NAPSTERS » 18 Юни 2011, 13:01

LUBO 555 написа:
NAPSTERS написа:объркали сте газоразпределението, и зацепването на ваноса, заради това колата невърви и дава грешки в ламбдите ;)

Искаш да кажеш,че трябва на ново да се зацепи ваноса?
По принцип центровката на разпр.валове с коляновия е перфектна.Коляновия на ГМТ на 1цил. и разпр.валове равни с главата.
Колата пали на четвърт оборот.Тиха и стабилна е на ниски :dunno:
В единственото,в което се съмнявам е в положението на зъбните колелета на малката верига,която свързва двата разпр.вала.
Тези зъбни колелета имат едни прозорчета,които позволяват движението в аванс на всмук. разпр.вал
Сега като се замисля,поставих и двете с прозорчетата в крайно ляво,за да може ваноса да ги завърти до крайно дясно,без да мръдне изпускателния вал.Но така май не се движи всм.вал.Да не би да трябва да е в крайно ляво изпускателния и в крайно дясно всмукателния.Така ми се пада като не направих снимки докато разглобявах

точно обратното, при равни валове зъбните колела трябва и двете да са в крайно ДЯСНО положение.когато вкарваш ваноса, той си ги връща колкото трябва. моя съвет е да си вземеш инструментите за фиксиране на валовете и щифта за коляновия вал, с тях става абсолютно точно.
когато умен човек спори с глупак, спорят двама глупаци.
http://www.vbox7.com/play:a44cbadb
Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 641
Регистриран на: 19.09.2010
Местоположение: Madrid-Плевен
Пол: Мъж
Кара: Е39 528i
Мечтае да кара: комбайн в парламента

Re: диагностика displus-gt1 М52Б28

Мнение от LUBO 555 » 18 Юни 2011, 14:59

точно обратното, при равни валове зъбните колела трябва и двете да са в крайно ДЯСНО положение.когато вкарваш ваноса, той си ги връща колкото трябва. моя съвет е да си вземеш инструментите за фиксиране на валовете и щифта за коляновия вал, с тях става абсолютно точно.[/quote]




Ясно!Значи първо трябва да завъртя зъбните колела до крайно дясно(демек болчетата да останат в лявата част на прозорчетата)
После да вкарам ваноса и да завъртя зъбните колела на ляво,докато ваноса не влезе напълно.ОК!
Само не разбирам какво иска да каже това,че е много важно да е зацепил първия зъб :shock: :banghead:
ИзображениеИзображение

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 3.03.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Каквото запали

Re: диагностика displus-gt1 М52Б28

Мнение от NAPSTERS » 18 Юни 2011, 22:37

LUBO 555 написа:точно обратното, при равни валове зъбните колела трябва и двете да са в крайно ДЯСНО положение.когато вкарваш ваноса, той си ги връща колкото трябва. моя съвет е да си вземеш инструментите за фиксиране на валовете и щифта за коляновия вал, с тях става абсолютно точно.





Ясно!Значи първо трябва да завъртя зъбните колела до крайно дясно(демек болчетата да останат в лявата част на прозорчетата)
После да вкарам ваноса и да завъртя зъбните колела на ляво,докато ваноса не влезе напълно.ОК!
Само не разбирам какво иска да каже това,че е много важно да е зацепил първия зъб :shock: :banghead:[/quote]



това ще рече , че при вкарването на ваноса трябва да уцелиш точно шлиците(наклонените зъби) . такаче при вкарването зъбните колела да се завъртят успоредно с влизането на ваноса без да се усети прескачане. при положение , че го зацепваш за първи път , трябва много да внимаваш да не счупиш мотора. разтърси се и намери малко информация и чети внимателно!!!! тук ще е много трудно да ти обясним как се зацепва тоя мотор. другото важно нещо е , че колелото на ваноса трябва да е напълно прибрано, и след като си го вкарал, отпускаш оптегача на веригата и накрая стягаш болтовете на изпускателния вал.
когато умен човек спори с глупак, спорят двама глупаци.
http://www.vbox7.com/play:a44cbadb
Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 641
Регистриран на: 19.09.2010
Местоположение: Madrid-Плевен
Пол: Мъж
Кара: Е39 528i
Мечтае да кара: комбайн в парламента

Re: диагностика displus-gt1 М52Б28

Мнение от LUBO 555 » 19 Юни 2011, 1:21

NAPSTERS написа:
LUBO 555 написа:точно обратното, при равни валове зъбните колела трябва и двете да са в крайно ДЯСНО положение.когато вкарваш ваноса, той си ги връща колкото трябва. моя съвет е да си вземеш инструментите за фиксиране на валовете и щифта за коляновия вал, с тях става абсолютно точно.





Ясно!Значи първо трябва да завъртя зъбните колела до крайно дясно(демек болчетата да останат в лявата част на прозорчетата)
После да вкарам ваноса и да завъртя зъбните колела на ляво,докато ваноса не влезе напълно.ОК!
Само не разбирам какво иска да каже това,че е много важно да е зацепил първия зъб :shock: :banghead:




това ще рече , че при вкарването на ваноса трябва да уцелиш точно шлиците(наклонените зъби) . такаче при вкарването зъбните колела да се завъртят успоредно с влизането на ваноса без да се усети прескачане. при положение , че го зацепваш за първи път , трябва много да внимаваш да не счупиш мотора. разтърси се и намери малко информация и чети внимателно!!!! тук ще е много трудно да ти обясним как се зацепва тоя мотор. другото важно нещо е , че колелото на ваноса трябва да е напълно прибрано, и след като си го вкарал, отпускаш оптегача на веригата и накрая стягаш болтовете на изпускателния вал.[/quote]
Много Благодаря за търпението и отзивчивостта!
:bowdown: :bowdown: :bowdown:
ИзображениеИзображение

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook