Въпрос относно виско.
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
35 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: Въпрос относно виско.
управлява ги един вакум виж дали не е откачен и е нормално ако е откачен да стоят постоянно отворени
Барай шишарката Минкеее ....
- Vladocbr
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 367
- Регистриран на: 12.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 TDS
Re: Въпрос относно виско.
Маркучето си е на място буксата също. Мерих дали стига някакво захранване до буксата но не показа нищо.
- ehot
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 73
- Регистриран на: 9.05.2011
- Местоположение: Sofia City
- Пол: Мъж
- Кара: колело
- Мечтае да кара: BMX
Re: Въпрос относно виско.
Vladocbr написа:Маркучето си е на място буксата също. Мерих дали стига някакво захранване до буксата но не показа нищо.
Малко късно виждам темата,но да и мойта не показва нищо а преди това си работеха. И по някое време са спрели. буксата не показва нищо като при теб къде е проблема незнам ? бушони всичко проверих ..
Само Киров Бош е способен да подържа ТДС ..
Re: Въпрос относно виско.
Здравейте колеги , ма нали се сещате че сме юни месец и няма как да ви са затворени жалюзите щото е топличко дори и сутрин , затворени седята при ниски температури които компа сега не засича затова и не подава сигнал на електромагнитния клапан да пусне вакума дет чака в засада
. Не търсете под вола теле се казва в тоя случай , с най добри намерения
. А коректно работещо виско е нормално да зацепи сутрин ( дори и зимата се чува за малко ) докато поработи малко двигателя и след това се отцепва
и е малко относително това дали е зацепено и го чувате кат такова и затова си има сравнение на ориентир , зацепено е ако го чувате като Ф14 гонещ Миг 29 прелитащи над вашето БМВ , щото то и турбото сутрин се чува докат е студено ей така лекинко все едно е виско ама не . Това са варианти не претендирам че в конкретния случай е така , но пък разширява евентуалните възможности за заблуда. Всяко виско си има темп. на зацепване обаче каква е тя
, чувал съм за порядъка на 90 и кусур градуса ( това за дизел и пълно зацепило ) , но пък силикона му става по-гъст постепенно тъй че реално си охлажда перката още преди тея градуси , но в никакъв случай преди да отвори термостата , така може всеки да си прецени с добра точност кога му вклщчва виското прибавяйки 2-3градуса след отварянето на термостата и завъртането на охл. течност през радиатора когато вече има необходимите условия да се обдуха биметала с топличко.




Re: Въпрос относно виско.
Aз с тая температура се бях видял в чудо 6-7 месеца. Сменях виско, водни помпи, термостати (нищо, че бяха сменени и на по малко от 2000км бяха всичките). И целия проблем се оказа от радиатора.
Сега и виското си работи и перката си се включва както тряба, терсмотата си отваря и той. Над 94* градуса не вдига на климатик градско при 30* темп вчера цял ден. А звука наистина беше тежък, не го бях чувал отдавна
Сега и виското си работи и перката си се включва както тряба, терсмотата си отваря и той. Над 94* градуса не вдига на климатик градско при 30* темп вчера цял ден. А звука наистина беше тежък, не го бях чувал отдавна

enjoy life and drink cold beer
Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

35 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани