Въпрос относно виско.

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Re: Въпрос относно виско.

Мнение от anzak » 09 Май 2010, 14:22

управлява ги един вакум виж дали не е откачен и е нормално ако е откачен да стоят постоянно отворени
Барай шишарката Минкеее ....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 367
Регистриран на: 12.10.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е39 TDS

Re: Въпрос относно виско.

Мнение от Vladocbr » 10 Май 2010, 12:20

Маркучето си е на място буксата също. Мерих дали стига някакво захранване до буксата но не показа нищо.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 73
Регистриран на: 9.05.2011
Местоположение: Sofia City
Пол: Мъж
Кара: колело
Мечтае да кара: BMX

Re: Въпрос относно виско.

Мнение от ehot » 03 Юни 2011, 15:16

Vladocbr написа:Маркучето си е на място буксата също. Мерих дали стига някакво захранване до буксата но не показа нищо.

Малко късно виждам темата,но да и мойта не показва нищо а преди това си работеха. И по някое време са спрели. буксата не показва нищо като при теб къде е проблема незнам ? бушони всичко проверих ..
Изображение

Само Киров Бош е способен да подържа ТДС ..

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Въпрос относно виско.

Мнение от vladobate » 06 Юни 2011, 1:21

Здравейте колеги , ма нали се сещате че сме юни месец и няма как да ви са затворени жалюзите щото е топличко дори и сутрин , затворени седята при ниски температури които компа сега не засича затова и не подава сигнал на електромагнитния клапан да пусне вакума дет чака в засада :mhihi: . Не търсете под вола теле се казва в тоя случай , с най добри намерения :yes: . А коректно работещо виско е нормално да зацепи сутрин ( дори и зимата се чува за малко ) докато поработи малко двигателя и след това се отцепва :mhihi: и е малко относително това дали е зацепено и го чувате кат такова и затова си има сравнение на ориентир , зацепено е ако го чувате като Ф14 гонещ Миг 29 прелитащи над вашето БМВ , щото то и турбото сутрин се чува докат е студено ей така лекинко все едно е виско ама не . Това са варианти не претендирам че в конкретния случай е така , но пък разширява евентуалните възможности за заблуда. Всяко виско си има темп. на зацепване обаче каква е тя :dunno: , чувал съм за порядъка на 90 и кусур градуса ( това за дизел и пълно зацепило ) , но пък силикона му става по-гъст постепенно тъй че реално си охлажда перката още преди тея градуси , но в никакъв случай преди да отвори термостата , така може всеки да си прецени с добра точност кога му вклщчва виското прибавяйки 2-3градуса след отварянето на термостата и завъртането на охл. течност през радиатора когато вече има необходимите условия да се обдуха биметала с топличко.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 979
Регистриран на: 16.03.2009
Пол: Мъж
Кара: F01 пет точка нула L

Re: Въпрос относно виско.

Мнение от doomy525 » 06 Юни 2011, 10:23

Aз с тая температура се бях видял в чудо 6-7 месеца. Сменях виско, водни помпи, термостати (нищо, че бяха сменени и на по малко от 2000км бяха всичките). И целия проблем се оказа от радиатора.
Сега и виското си работи и перката си се включва както тряба, терсмотата си отваря и той. Над 94* градуса не вдига на климатик градско при 30* темп вчера цял ден. А звука наистина беше тежък, не го бях чувал отдавна :mhihi:
enjoy life and drink cold beer

Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

Изображение

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook